|
Benvingut,
Convidat/da
|
|
Aquí us deixo aquest enllaç que surt al diari La Vanguardia d'avui divendres 13 de març.
La veritat que és una vergonya que publiquin això a un diari, algú hauria de enviar una carta al diari o contestar-li al prenda que ha enviat la foto i dir-li que aquesta senyal es il.liegal. www.lavanguardia.es/lv24h/20090313/53659153605.html |
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
Des d'aquí us animo a tot a contestar a aquest prenda, ja sigui a la mateixa web de La Vanguardia, o directament enviant una carta al diari, adreçat al lector opina, explicant la il.legalitat de la senyal.
|
|
|
Enviat comentari.
Una abraçada. Salutacions. ... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...
|
|
|
Veig que el meu comentari no ha sortit publicat,o es que tarad una estona???.
Una abraçada. Salutacions. ... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...
|
|
|
Jepi, primer surt al costat dret amb un parell de línies del que has posat on posa el lector opina (triga uns 5 minutos) i després pasa automàticament al costat esquerra amb tot el missatge enviat.
|
|
|
aquest tema em possa negre!
potser prefereixen edificis o hotels a primera línia. apa, a contestar tothom! Sense forum, no hauria vist ni la meitat del que he vist.
|
|
|
Doncs va servit amb les respostes que ja té...a veure si aprèn.
Quin luxe seria tenir més temps lliure...
|
|
|
Bones,
A part de les respostes a la web de la vanguardia, s'hauria d'enviar un escrit per que surti publicat com resposta a aquest individu... Jordi - ClanMayo
ClanMayo |
|
|
Clanmayo, estic d'acord amb lo que dius, pero crec que seria bo que ho fes la UCC i a nivell de Carta al Director com a dret de replica i aprofitar per reclamar lo nostre i notificar publicament al Ajuntaments que lo de les plaques es il.legal.
Segur que algú de vosaltres esteu en contacta amb algú de l'associacio per ferlis arribar la proposta. Viu cada dia com si fos l'ultim
|
|
|
No veig el meu comentari enlloc,però ja veig que no estem sols.
Molt d'acord amb en Toti. Una abraçada. Salutacions. ... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...
|
|