|
Benvingut,
Convidat/da
|
|
Hola, Bona nit!
Dissabte hem decidit anar amb la família als Aiguamolls de l'Empordà. EM fa il·lusió que els meus nebots, que no hi han estat mai, ho vegin..llàstima que ja els he engrescat a tots i no se'n volen desdir per més que el temps anunciï possibles pluges.... Volen q reservi taula per dinar a algun restaurant que estigui bé de preu i bo (St Pere Pescador o a propet). Jo en recordo un a la carretera però sabeu de quin parlo per poder localitzar-lo a internet?? O en coneixeu d'algun altre? Em farieu un gran favor.... Un petó Glòria La vida és allò que succeeix mentre planegem el futur.
|
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation.
Last edit: per iogui.
|
|
Hola Gloria!!!
Nosaltres fa un temps varem fer nit al aparcament on es fa el mercat i varem veure gent sopant a un restauran molt aprop d' allà però no se com es diu:dry: Ens van dir que era un lloc on es menjava molt bé. Se que estava deixant el riu d'esquena a má esquerra.....en fi.... sento no poder ajudar més:blush: Que vagi bé!!! Una abraçada!!! Mª José |
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
Hola, al costat del aparcament que diu la Tiramillas tens un restaurant que es diu La placeta de la Muralla, el tel es 972 520 371, les paelles molt bones, també a la plaça del poble hi han un parell de restaurants. Bon profit.
|
|
|
Hola!! Moltes gràcies MºJosé i Piti. MºJose segur que el restaurant que m'expliques deu esser el que diu en Piti.
Ara resulta que no hi anirem....però com en David i jo hi anem sovint segur que farem un dinar o sopar en aquest restaurant.... Sembla ser que plourà i bufarà tramuntana forta. Això sumat a que ningú molt matinar...tenen nassos..volien marxar a les 10:00(això a casa nostra ja són les 11:30) + 2 hores de camí + nen amb carret + molta gana sempre = anar i tornar per no res (bé per dinar i prou); ens quedem per Mataró a dinar finalment.. Una abraçada!!!!!! La vida és allò que succeeix mentre planegem el futur.
|
|