• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

JA ENS DONEN L'AUTOCARAVANA DISSABTE! fa 17 anys 4 mesos #35176

Bona nit a tots.
Tal i com especifiquem a l'assumpte , dissabte ens donen l'ac. Suposo que com tothom , tenim unes ganes bojes de marxar , pero la veritat es que ens fa una mica de por pel que ens pugui passar.
Algú de vosaltres ens podrà ajudar una mica per fer el primer viatge.
Gracies

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re:JA ENS DONEN L'AUTOCARAVANA DISSABTE! fa 17 anys 3 mesos #35182

A disfrutarla i a veure si ens trobem aviat en alguna KDD.Voleu platja o muntanya per l'estrena?ENS VEIEM.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re:JA ENS DONEN L'AUTOCARAVANA DISSABTE! fa 17 anys 3 mesos #35184

Jo també us desitjo que la pugueu disfrutar i fer-hi molts kilòmetres.

Nosaltres amb l'autocaravana de lloguer ens vam estrenar a Morella, i amb la nostra a Albarracín i Teruel (era Setmana Santa).

De ben segur que hi ha blogs de companys del fòrum amb moltes sortides que us poden inspirar, els trobareu aquí: totcamping.cat/index.php?option=com_weblinks&view=category&id=78&Itemid=93
2005 Noruega, 2006 Finlàndia, 2007 Islàndia, 2008 i 2012 Suïssa, 2009 Irlanda, 2010 Canadà, 2011 Escòcia, 2013 Holanda, 2014 Aigües croates i cims de Dolomites, 2015 Gal.les, 2016 Àustria, 2017 Lofoten 2018 Savoia 2019 Bretanya

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re:JA ENS DONEN L'AUTOCARAVANA DISSABTE! fa 17 anys 3 mesos #35187

Enhorabona i bona estrena!!!

Nosaltres al rebre-la en desembre, varem anar el cap de setmana directament al Vilanova Park, ja que mai havíem trepitjat una AC, això si la següent sortida va ser la estrena oficial i varem anar cap a Port-Aventura -> Peñíscola - Sagunto - Teruel (Dinopolis) -> Alcañiz – Cambrils – BCN (va coincidir amb les festes de nadal).

Ja ens explicaràs :)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re:JA ENS DONEN L'AUTOCARAVANA DISSABTE! fa 17 anys 3 mesos #35194

Enhorabona, quina il.lusió!!
Nosaltres , quan la vam estrenar, va ser directament del concesionari a una trobada, la botifarrada...
per l´estrena , segons els dies que tingueu, a l´apartat de viatges hi ha molta informació.
Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re:JA ENS DONEN L'AUTOCARAVANA DISSABTE! fa 17 anys 3 mesos #35196

  • nouespai
  • Avatar de nouespai
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Quin luxe seria tenir més temps lliure....
  • Missatges: 1809
  • Gràcies rebudes: 46
Jo et diria que la primera sortida no vagis massa lluny, doncs segur que t'oblides alguna cosa a casa :)
Ara comencen a haver-hi algunes àrees pel país on poder pernoctar, a part de molts pobles i ciutats on pots fer-ho.

Pregunta el que vulguis.
Si dones dades de quants sou potser et podem ajudar més.
Quin luxe seria tenir més temps lliure...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re:JA ENS DONEN L'AUTOCARAVANA DISSABTE! fa 17 anys 3 mesos #35197

Us desitgem que feu molts Kmtrs. i que la disfruteu moltissim, cada sortida serà una nova experiencia, esperem poder coincidir amb vosaltres aviat.
Que tingueu una molt bona estrena;-)
El que s'escriu dura,
El que és diu ningú ho atura .

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re:JA ENS DONEN L'AUTOCARAVANA DISSABTE! fa 17 anys 3 mesos #35201

Moltes gracies a tots per l'inormació.
No volem anar gaure lluny , ja que si ens deixem alguna cosa,.... ens agradaria poder anar a dormir fora la nit del dissabte i diumenge poder tornar amb tranquilitat. Diuen que farà bon temps , doncs ens agradaria poder anar més a la platja que a la muntanya.
Sóm els pares , una nena de 3 anys i una de 4 mesos.
Gracies

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re:JA ENS DONEN L'AUTOCARAVANA DISSABTE! fa 17 anys 3 mesos #35202

A disfrutarla tan com puguis, i enohorabona per la adquisició.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re:JA ENS DONEN L'AUTOCARAVANA DISSABTE! fa 17 anys 3 mesos #35203

Jovemaca,felicitats,quan et donen una auto(pagant-la està clar:laugh: )has d'agafar-l'hi les mides de conducció ,ja que es més gran que un cotxe,has de aprendre el que has de portar a dintre i de quina manera s'han de col·locar les coses perquè no et facin soroll(olles,plats,gots)i no et surtin volant mentre circules(venen uns tapetes antilliscants que son molt importants que instal·lis a tots els armaris i raconets).Com en totes les coses has d'aprendre a bellugar-te a dintre,no es el mateix està parat en un càmping(pots obrir el toldo,treure cadires i taula a fora,pots deixar-ho obert,en un àrea normalment has de fer vida dintre i també et mous però amb un espai més reduït),no t'espantis,tot te el seu aprenentatge i la veritat es ràpid.Primer de tot cal que aneu preparats si voleu parar fora de càmpings,cal tenir una bona alarma a les portes i si vols finestres,cal portar lligades les portes de conductor i acompanyant amb el sistema fermy,per tal d'evitar que els lladregots ho tinguin fàcil i protegir a la família.
Disfruteu de la primera sortida ,i si us agrada la platja ,cap a la platja,obriu-la de tot arreu i descobriu-la,proveu si van les bombes de l'aigua,si va la nevera,la calefacció,digueu que us ensenyin bé el tema de la vàlvula del boiler per tal d'evitar que us quedeu sense aigua quan fa fred...un llarg etc de coses us sortiran i penseu que no sereu els primers de tenir dubtes,però us en sortireu,nosaltres ho hem fet i difrutem de la nostra activitat.
Quan volgueu ja sabeu que a Navarcles hi ha una nova area,nom que agraireu a partir d'ara. Per molts anys y a disfrutar-la.No quedis per demanar.
Una abraçada.
Salutacions.
... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

  • Pàgina:
  • 1

Cercador

Alguns viatges

  • Nadal al Marroc +

    Emprenem el viatge cap el nord direcció Meknès. Tornem a travessar l'alt Atles i trobem neu i un llac completament gelat. Va plovent tot el camí. Una mica bans d'arribar Llegir més
  • Sant Pere Pescador +

    Després de moltes setmanes de molta feina i molt atabalament teníem moltes ganes de fer un cap de setmana de relax, platja i pocs mals de cap. Per això res Llegir més
  • Carcasonne +

    Aquest cop el destí tornava a estar al sud de França, ens venia de gust arribar-nos a Carcasona i vam aprofitar el "pont del Pilar". Vam agafar l’autopista direcció a Llegir més
  • Albacete +

    Destí: Albacete Mitjà de transport: Autocaravana Més imatges a la galeria sobre aquest viatge: No Per descarregar l'arxiu pdf cal clicar AQUÍ Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25

El butlletí