• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

emisora CB fa 11 anys 9 mesos #35251

Veieu antenes super llargues a alguns vehicles?
no son per sentir més be la ràdio. Són emissores, de banda ciutadana, (CB) S'utilitzen per comunicar-se a corta distància, entre camions, cotxes i AUTOCARAVANES!
Resulta que el grupet amb qui anem, tots porten. I jo no. Fins aquesta setmana santa. Anem tots junts per quarta ocasió. No m'he perdut mai, però confeso haver fet alguna trucada pel mobil. No es tracta d'estalviar la trucada, però sí d'estar en contacte durant aquells quilometres de viatge.
Què he fet jo? una inversió d'uns 120 € Pot ser més i de menys. Va per gustos. L'he muntada jo mateix. (be, amb força ajuda dels amics, sí)
Parlem al canal 25, a AM. No diré que la duré sempre connectada, quan viatgi.
Ens sentim?
millor dit: ens copiem?
Sense forum, no hauria vist ni la meitat del que he vist.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re:emisora CB fa 11 anys 9 mesos #35252

Et copio company
nosaltres solem parlar pel canal 21, va molt be quan fas ruta amb altres companys, a mi me la van regalar :)
Salut

Re:emisora CB fa 11 anys 9 mesos #35268

Hola companys,

potser us interessa visitar les pàgines de la Federació Catalana de CB 27 MHz o del Canal 2 Campista .

A més, la FCCB té un servei de consulta i assessorament, us hi podeu posar en contacte a través del l'adreça Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.

Re:emisora CB fa 11 anys 9 mesos #35280

• nouespai
  • Fora de línea
  • Professional
  • Professional
  • Quin luxe seria tenir més temps lliure....
  • Missatges: 1799
  • Gràcies rebudes: 46
Bitxitos ha escrit:

Hola companys,

potser us interessa visitar les pàgines de la Federació Catalana de CB 27 MHz o del Canal 2 Campista .

A més, la FCCB té un servei de consulta i assessorament, us hi podeu posar en contacte a través del l'adreça Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.

Amb el cercador del fòrum he repescat aquest fil:

www.totcamping.cat/index.php?option=com_kunena&Itemid=54&fun...13584&catid=18#13584
Quin luxe seria tenir més temps lliure...

Re:emisora CB fa 11 anys 9 mesos #35323

Ve nois, ja no soc un novell.
Aquesta setmana santa he practicat un munt. Hem anat un grupet de 6 autos, tots intercomunicats amb emissora.
Fantàstic.
Em tingut més d’una ocasió en que ens hauríem perdut sense el trasto aquest, i ens ha ajudat a trobar-nos.
També, el viatge, es converteix en una conversa comuna, a vegades tonta: “me copias, no me copias”

Hi ha el petit inconvenient d’amagar-ho, quan estaciones al carrer, però no perds més de 2 minuts.
En fi, una experiència molt recomanable, pels que no volen viatjar sols.

No vaig comunicar amb ningú més que no fos company nostre.

Ara ja estic desitjant de sortir de nou per “copiar”

Salutacions
Sense forum, no hauria vist ni la meitat del que he vist.

Re:emisora CB fa 11 anys 9 mesos #35360

Per anar comunicats, si no podeu fer aquesta inversió, també hi ha l'opció més econòmica d'uns walkies senzillets, que si anem tots en caravana mes o menys també ens podem sentir.

De tota manera, jo que he estat cebeista molts anys (encara tinc l'emissora a casa, però ara no en porto a l'A.C.) us puc dir que no és el mateix, per poc que pugueu, és més interessant una emissora de banda ciutadana.

Salutacions /73 51 per a tots i 88 per les femines ;-)

Last edit: per arizona.

Re:emisora CB fa 11 anys 2 mesos #38253

Ara que veig el tema de l'emisora.........
Jo tinc una emisora CB que no utilitzo des de fa anys, els companys de les autos no en tenen, pero...
hi ha algú que l'interessi comprar-me-la.
És una HARRY Mod: PRESIDENT. La tinc donada de baixa, però amb papers legals.
AdolfB-)

• Pàgina:
  • 1

Aniversaris

tonisx en 1 dia (22.01), anioliver en 6 dies (27.01), Sabaterra en 8 dies (29.01), city490 en 9 dies (30.01), Damia i Carme en 13 dies (03.02), mire en 13 dies (03.02), BIGMYCH en 15 dies (05.02), clara en 15 dies (05.02), DAN en 16 dies (06.02), nouespai en 16 dies (06.02)

Alguns viatges

• Marroc en Nadal +

Mitjà de transport: Autocaravana Més imatges a la galeria sobre aquest viatge: No Per descarregar l'arxiu pdf cal clicar AQUÍ Llegir més
  • Itàlia 2007 en caravana +

Relat del viatge al nord d’Itàlia l’estiu del 2007 amb caravana i dues criatures (un nen de tres anys i una nena d’any i mig). El plantejament ha estat realitzar Llegir més
  • Bretanya +

Hem sortit de Montcada i Reixac amb la caravana cap a les 6,50 del matí cap a La Jonquera, Perpignan, Narbonne, Toulouse, Bordeaux i La Rochelle. Som a 7 d'Agost, Llegir més
  • Holanda +

Mitjà de transport: Caravana Més imatges a la galeria sobre aquest viatge: No Per descarregar l'arxiu pdf cal clicar AQUÍ Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25

El butlletí

Legalment t'hem de dir que, en registrar-te, acceptes la nostra política de privacitat de les dades i les regles legals. Pots accedir a elles a través dels botons que hi ha al final de la pàgina.