• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

Filtracions d'aigua amb autocaravana fa 17 anys 3 mesos #35292

Hola, em dic Jordi i fa poc que m'he comprat una autocaravana de segona mà que té tres anys. Fa un meset que la tinc i durant la setmana santa hem agafat uns dies de bastanta pluja i s'ha humitejat la part alta d'algunes parets. Sabeu quina en pot ser la causa, si em canvien la massilla (diria que es fa servir això) de les juntes ja n'hi hauria d'haver prou?

Moltes gràcies i perdo si pregunto coses molt bàsiques.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re:Filtracions d'aigua amb autocaravana fa 17 anys 3 mesos #35293

Benvingut al forum Jordi.

Doncs segur que si hi fàs un bon repàs a totes les juntes (amb massilla o producte equivalent)crec que tidras el problema resolt
La majoria de les ac,s estan tot el dia i la nit fora a l'intemperie i les gomes i juntes es resecan i al final no aguanten la humitat.

Salutacions. Joan

Re:Filtracions d'aigua amb autocaravana fa 17 anys 3 mesos #35294

Moltes gràcies Joan, espero que m'ho resolguin. Per cert sabeu com es poden aconseguir les enganxines de tot camping és que en voldriem portar una a l'autocaravana, merci.

Re:Filtracions d'aigua amb autocaravana fa 17 anys 3 mesos #35295

Hola Jordi i benvingut al Foro!

Ens temps de pluja, sovint, a les parets interiors de l'autocaravana es forma condensació degut a la humitat i al canvi de temperatura entre dins i fora.

Respecte a les enganxines, escriu un privat al webmestre.

Salutacions
Salutacions

Re:Filtracions d'aigua amb autocaravana fa 17 anys 3 mesos #35311

• nouespai
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Quin luxe seria tenir més temps lliure....
  • Missatges: 1809
  • Gràcies rebudes: 46
La condensació no tindria tant a veure amb les pluges com amb la diferència de temperatura, com t'ha dit en Mercuri.

Si és una entrada d'aigua hauries de trobar per on s'ha filtrat, i segellar les juntes. Si és condensació crec que la solució passaria per fer que passi més aire entre l'exterior i l'interior a través de les finestres del sostre o les reixes de ventilació.
Recordo que Santi i Mari van tenir un problema semblant que els hi van resoldre a Benimar.

Jo no m'he trobat amb el problema mai, però no pararia fins trobar la solució, dons la humitat no és gaire amiga dels nostres vehicles.
Quin luxe seria tenir més temps lliure...

• Pàgina:
  • 1

Cercador

Alguns viatges

• Canadà: el país dels superlatius +

En aquest país tot té una grandària excepcional: Paisatges d'amplis horitzons, trens constituïts per un interminable nombre de vagons, camions enormes, rvs o vehicles d'esbarjo de dimensions molt generoses, de Llegir més
  • Austria +

Salimos de Barcelona dirección Briançon en los Alpes Franceses. Aquí sólo pensábamos pasar la noche para salir al día siguiente hacia los Dolomitas Italianos, pero un gran error por mi Llegir més
  • Sant Pere Pescador +

Després de moltes setmanes de molta feina i molt atabalament teníem moltes ganes de fer un cap de setmana de relax, platja i pocs mals de cap. Per això res Llegir més
  • Anglaterra de costa a costa +

Un viatge per Anglaterra, de costa a costa i de Nord a Sud, començant per Dover, cap a la costa est, i pujant fins arribar al Mur d'Adrià, per baixar Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12