|
Benvingut,
Convidat/da
|
|
Bon dia,
ahir em van deixar un catàleg de Carrefour a la bústia, i m’he trobat que tenen en oferta vaixella de melamina a preus entre 1-1,90 € l’unitat segons siguin gots, bols, plats fondos o plans. Us ho dic per si voleu renovar la vostra vaixella campista sense haver de pagar els preus ( generalment prohibitius) que acostumen a aplicar les botigues d’accessoris campistes. I ja està (i no cobro comissió Salutacions, Marce. Us anoto l’enllaç. www.carrefour.es/hipermercados/ofertas/casa_280409/detalle/i...ros%20de%20planchado
“...nosaltres no fem el viatge, és el viatge que ens fa a nosaltres”
John Steinbeck
, autocaravanista i Premi Nobel de Literatura.
|
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
Moltes gracies!
Salutacions Salutacions
|
|
|
Jo les vaig veure i semblen força resistents.
Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.
|
|
|
Jo recomano plat de plàstic reutilitzable, es pot fer una compra conjunta i a més us el poden serigrafiar amb el logo que vulgueu
www.ecofestes.com/index.php Ecofestes, es dediquen a gots per concerts vaixelles per dinars populars... podeu serigrafiar a 3 tintes i l'últim que vaig fer va ser el d'un aniversari d'una tieta en la que vem serigrafiar la foto del dni i va quedar molt bé. No sóc pas de la casa pero si un usuari, com a organitzador de festes de Balsareny com la dels Traginers Salut |
|
|
nosaltres la volíam comprar, però no ho vem fer perqué no es poden posar al microones i ens hem decidit per una d'Arcopal.
|
|
|
Jo, la que tinc és dels xinos i sí la fico al microones, també et dic que cada vegada utilitzo més la vaixella d´un sol ús.
Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.
|
|