• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

Vaixella melamina fa 17 anys 3 mesos #35711

Bon dia,
ahir em van deixar un catàleg de Carrefour a la bústia, i m’he trobat que tenen en oferta vaixella de melamina a preus entre 1-1,90 € l’unitat segons siguin gots, bols, plats fondos o plans. Us ho dic per si voleu renovar la vostra vaixella campista sense haver de pagar els preus ( generalment prohibitius) que acostumen a aplicar les botigues d’accessoris campistes.
I ja està (i no cobro comissió :laugh: ).

Salutacions,
Marce.
Us anoto l’enllaç.
www.carrefour.es/hipermercados/ofertas/casa_280409/detalle/i...ros%20de%20planchado
“...nosaltres no fem el viatge, és el viatge que ens fa a nosaltres” John Steinbeck , autocaravanista i Premi Nobel de Literatura.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re:Vaixella melamina fa 17 anys 3 mesos #35712

Moltes gracies!

Salutacions
Salutacions

Re:Vaixella melamina fa 17 anys 2 mesos #35723

Jo les vaig veure i semblen força resistents.
Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.

Re:Vaixella melamina fa 17 anys 2 mesos #35767

Jo recomano plat de plàstic reutilitzable, es pot fer una compra conjunta i a més us el poden serigrafiar amb el logo que vulgueu
www.ecofestes.com/index.php Ecofestes, es dediquen a gots per concerts vaixelles per dinars populars... podeu serigrafiar a 3 tintes i l'últim que vaig fer va ser el d'un aniversari d'una tieta en la que vem serigrafiar la foto del dni i va quedar molt bé.
No sóc pas de la casa pero si un usuari, com a organitzador de festes de Balsareny com la dels Traginers

Salut

Re:Vaixella melamina fa 17 anys 2 mesos #35769

nosaltres la volíam comprar, però no ho vem fer perqué no es poden posar al microones i ens hem decidit per una d'Arcopal.

Re:Vaixella melamina fa 17 anys 2 mesos #35789

Jo, la que tinc és dels xinos i sí la fico al microones, també et dic que cada vegada utilitzo més la vaixella d´un sol ús.
Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.

• Pàgina:
  • 1

Cercador

Alguns viatges

• Almeria +

Diuen els entesos que els musulmans quan van veure la tranquil·la badia d’Almeria, els hi va semblar un gegantí mirall, i per això la van batejar Almería, el-mirall. I de Llegir més
  • Besalú, un cap de semana a l'Edat Mitjana +

L'èxit de la novel·la “El pont dels jueus”, de Martí Gironell, va despertar el meu interès pel poble en el qual es desenvolupa dita història, Besalú, així que vam decidir Llegir més
  • Cap d'any a Lisboa +

Aquest és el relat rebut de Finale sobre el seu viatge en autocaravana per Portugal, durant el Nadal del 2010. La guia Lonely Planet de Portugal defineix Lisboa com una Llegir més
  • La Rioja +

Destí: La Rioja Mitjà de transport: Autocaravana Més imatges a la galeria sobre aquest viatge: No Per descarregar l'arxiu pdf cal clicar AQUÍ Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12