• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

el conjunt més fashion fa 17 anys 2 mesos #35740

Qui vulgui una caravana per anar a l'última amb questió de pijeries, ja la pot comprar. Aixó si, només serveix per pendre el sol a la platja i menjar-te la paella a la sombra.
coches.es.msn.com/galeria.aspx?cp-documentid=16395424
Marta & cia.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re:el conjunt més fashion fa 17 anys 2 mesos #35741

Pedazo megapijada, tomarán mucho el sol, pero no tienen ni donde hacer pipí, ni donde tener una cervecita fresca, ni donde hacer comidita, además ya me gustaría a mi ver como sacan después ese pedazo bicho de la arena, jejejeje.

Re:el conjunt més fashion fa 17 anys 2 mesos #35743

Pos Susi, vamos nosotros con el matchubichi y tiramos del conjunto, eso si, quedará neeeeeeeeeeeeeeegro de humo.
Marta & cia.

Re:el conjunt més fashion fa 17 anys 2 mesos #35750

Jejej... molt maca... si ho arribo a veure abans de comprar.me la homer!
Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.

Re:el conjunt més fashion fa 17 anys 2 mesos #35755

• nouespai
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Quin luxe seria tenir més temps lliure....
  • Missatges: 1809
  • Gràcies rebudes: 46
Em sembla que el que ha dissenyat això, no té ni idea de l'interior de caravanes.
Quin luxe seria tenir més temps lliure...

Re:el conjunt més fashion fa 17 anys 2 mesos #35759

... Més que una caravana sembla la "roulotte" de la Barbie !!!

Salutacions
...Viu avui la vida, no esperis a demà !!!

Re:el conjunt més fashion fa 17 anys 2 mesos #35774

I a on està el Ken? jajaja!

La veritat que le trobo bastant ridícula.
Avui en dia amb això de ser fashion i cool es perd el bon gust.

Re:el conjunt més fashion fa 17 anys 2 mesos #35777

Doncs , veiem el que s’ha fet amb les autocaravanes, aquesta caravana quasi sembla normaleta :laugh: . I per a mostra, això: farà un any em vaig trobar aquests prototipus d’autocaravanes per la xarxa, una és de la General Motors i l’altra l’ha dissenyar un senyor i que deu n’hi do, m’agradaria veure la cara que posarien en una ITV al veure entrar aquest tros de torpedo dins de l'hangar.
Si les voleu veure: elmonperlafinestra.blogspot.com/2008/07/autocaravanes-del-futur.html
Salutacions,
Marce
“...nosaltres no fem el viatge, és el viatge que ens fa a nosaltres” John Steinbeck , autocaravanista i Premi Nobel de Literatura.

Re:el conjunt més fashion fa 17 anys 2 mesos #35779

Realment aquest disenys futuristes no serveixen més que per lluiment del disenyador no?
Es lleig amb ganes.
Marta & cia.

Re:el conjunt més fashion fa 17 anys 2 mesos #35787

vaja marico...pipipi

Re:el conjunt més fashion fa 17 anys 2 mesos #35793

Saur, crec que no vas gaire desancaminat.
Suposo que aquests artefactes futuristes marcan la tendència.

Ara, també m'agradria saber qué tenen de campistes aquests dissenyadors. Perquè de pràctiques no ho son gaire.

Ara, si volem anar a la última ja sabem. :balllari:

Ho trobo una pocasoltada, la veritat.

Salut, familia!

Re:el conjunt més fashion fa 17 anys 2 mesos #35794

Jo crec que aquests prototipus són el que són: més un reclam publicitari que una altra cosa, fets perquè la gent s’aglomeri a l’estand de la fira de torn, i amb una mica de sort que la marca en qüestió (Mini, GM, etc.) ocupi la portada d’alguna revista especialitzada en...qualsevol cosa menys campisme.
Recordeu aquella foto de la fira del caravaning de BCN on es veia una megaautocaravana que podia encabir un smart dins de la seva panxa? Doncs això: durant la setmana de la fira va sortir en molts diaris i reportatges televisius.... i és possible que ara s’estigui rovellant en la seu central del fabricant o s’estigui llogant com a camerino mòbil en algun plató de cinema o com a megalimusina per a bodes de gent excèntrica.
Salutacions,
Marce.
“...nosaltres no fem el viatge, és el viatge que ens fa a nosaltres” John Steinbeck , autocaravanista i Premi Nobel de Literatura.

• Pàgina:
  • 1

Cercador

Alguns viatges

• Vercors, llac Maggiore, Como, S. Moritz, Vall de Venosta +

Seguim pel costat esquerra del llac i ens endinsem cap a la vall de Valstrona. És una carretera amb un únic carril per compartir i amb un munt de revolts Llegir més
  • Nadal a l'Alsàcia +

Si hi ha algun lloc a Europa que es celebri el Nadal amb especial interès és a Alsàcia. Tota Alsàcia es tomba a lluir els carrers, places i especialment les Llegir més
  • 6 dies pel Périgord Noir i el Lot +

Vaig preparar el viatge en pocs dies. Com sovint em passa, trobo massa coses interessants i he d'anar eliminant-ne moltes. No sempre es tenen tants dies com es vol. Això Llegir més
  • Eslovènia, Bòsnia i Croàcia +

Destí: Eslovènia, Bòsnia i Croàcia Mitjà de transport: Autocaravana Més imatges a la galeria sobre aquest viatge: No Per descarregar l'arxiu pdf cal clicar AQUÍ Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12