|
Benvingut,
Convidat/da
|
|
Hola amics ,veig un nou amic al forum(cesc farré) i diria que el conec,el seu nom hem sona molt d'aventures juvenils!!! pot ser?,soc el Jepi de Navarcles,hem recordes.
Si ets tu contesta i atreveixte a entrar en aquesta familia del forum català,totcamping.cat. una abraçada desde Navarcles. Salutacions. ... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...
|
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
Em sembla que té una mic ade verginya.... segur que no li vas fer cap trastada a aquells anys:laugh: ??
Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.
|
|
|
Ostres Jepi. Perdona'm que no t'hagi dit res. Fins ara que no he vist el teu missatge, després de més de dos anys, quina vergonya.
Dons sí que sóc jo. La veritat és que no estic gaire avesat a escriure en fòrums d'internet però la veritat és que aquest es veu molt casolà. No sé si veuràs aquest missatge però et prometo estar molt més al corrent. Una abraçada i fins aviat. Cesc Farré |
|
|
Ostres Cesc,ja havia perdut el teu rastre.La veritat es que si que es molt cassola i ple de molt bona gent a la qual alguns coneixem de trobades diverses i d'altres tant sols de comentar temes del mundillo del campisme.
Com esteu???aneu sortint amb la furgo???la canalla va creixent???. M'alegra molt que hagis aparegut i ens haguem retrobat per uns instants. Una abraçada. Salutacions. ... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...
|
|
|
Intentem sortir tant com podem amb la nostra autocaravana, fa un parell d'anys que la vam comprar i malgrat que és ja una veterana de 19 anys la veritat és que ens va de luxe.
Pel que fa la canalla, el gran el tenim en plena adolescència (15 anys) i la xica que ja hi comença a arribar (gairebé 13) però la veritat és que son collonuts (Home, amb el pare que tenen com podien sortir... he, he, he). A veure si ens trobem alguna vegada que sembla que visquem en mons diferents. Una abraçada i fins aviat. |
|
|
Ostres Cesc com passen els anys.Je,je,je
M'alegro que l'adolescència vagi passant,els meus també hi estan amb 17 i 18 anys,i això de sortir amb l'auto ja no es una prioritat per ells.Disfruta tant com puguis aquest temps que et queda per estar amb ells,passa massa ràpid. No sabia lo de l'auto,es un bon pas i amb més espai de segur que en gaudiu moltíssim.Estem molt aprop i no ens veiem mai això no pot ser,a veure si hi posem remei.Una abraçada i molts petons a tota la família. ... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...
|
|