• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA: SOM NOUS AL MON DE LA CARAVANA

SOM NOUS AL MON DE LA CARAVANA fa 10 anys 5 mesos #36020

Hola a tothom nosaltres som nous a la web i nous al mon del camping... ens acabem de comprar una caravana knaus 400 lkk (be, encara no la tenim) esperem que aviat, perque estem impacients per provar com funciona tot. S'acceptem tota mena de consells i recomanacions.
Tenim pensat anar aquest estiu cap a Galicia, si algú ens pot recomanar campings s'agrairà... be , aixo suposant que ens veiem capaços d'arrastrar la caravana , que no ho em fet mai...i estem una mica "acollonits".
Fins aviat

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re:SOM NOUS AL MON DE LA CARAVANA fa 10 anys 5 mesos #36025

Benvinguts Xanu , i enhorabona per la compra!! estareu impacients per tenir-la....

El nostrs preimer viatge llar també va ser a Gal.licia.... terra preciosa....
Per aconsellar-te millor, hauriem de saber quants dies teniu.
A les Ries Baixes jo conec el camping Rio Ulla http://www.campingrioulla.com/ , petit, familiar, amb pisina i a la vora de la ria...
He sentit parla bé , del http://www.campingmoreiras.com/principal_con_intro.html i del http://www.campingsiglo21.com/index_e.html , una moca més abaix, el http://www.campingplayaamerica.com/
Per veure, hi ha racons molt macos a questa zona, de sud a nord, no et deixis, el mont de Santa Tecra, hi ha un castro molt interesant i a dalt, una vista espectaciçular del riu Miño..., Baiona, Vigo, Illes Cies, Pontevedra, uns quants pobles que segur ja hauràs trobat, Santiago.... i , si pots, fes un dia una visita a la Plaia As Catedrais, a Lugo... mira a quina hora és la marea baixa (al periòdica del bar o per internet)... t´aseguro que val la pena el viatge.. i no és cap pallisa.
Si tens dies per nara cap ala cost d morte, m´ho dius... que ja et diré més coses.
Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.

Last edit: per matrix.

Re:SOM NOUS AL MON DE LA CARAVANA fa 10 anys 5 mesos #36030

Benvinguts al fòrum i que la espera sigui curta... :)

Re:SOM NOUS AL MON DE LA CARAVANA fa 10 anys 5 mesos #36032

Xanu, felicitats per l'adquisició...i a disfrutar el dia de l'estrena.
Benvinguts al foro.
Viatjarem més que el nan d´Amelie...!

(F.A.N.J. - Front d´Alliberament dels Nans de Jardí)

Re:SOM NOUS AL MON DE LA CARAVANA fa 10 anys 5 mesos #36037

Hola Xanu,

Us donem la benviguda a Totcamping. benvinguttsbenvingutts

De ben segur que disfrutareu molt amb la caravana. Nosaltres com més anys passen més ens agrada aquesta forma de viatjar.

Bona estrena!! caravanass

Ramon-Isabel

Re:SOM NOUS AL MON DE LA CARAVANA fa 10 anys 5 mesos #36039

Benvingut desde les terres del Penedès espero que li treguis el profit que esperes.
Opel Vivaro + Hobby 500 Kmfe

Re:SOM NOUS AL MON DE LA CARAVANA fa 10 anys 5 mesos #36042

Benvinguts a Totcàmping i Felicitats per la nova adquisició ...
Segur que estareu impaciens per estrenar la caravana i fer milers i milers de km coneixent un munt de llocs nous.

Salutacions
...Viu avui la vida, no esperis a demà !!!

Re:SOM NOUS AL MON DE LA CARAVANA fa 10 anys 5 mesos #36053

GRACIES PER TOT, TENIM 3 SETMANES DE VACANCES I EN FUNCIO DELS DINERETS ALLARGAREM MES O MENYS DIES... ES QUE AL COMPRAR LA CARAVANA MES TOT EL QUE VA A DINTRE... TOT VAL MOLT.. M'ANIMA PENSAR QUE EL VOSTRE PRIMER VIATGE TAMBE VA SER A GALICIA, A VEGADES PENSO QUE SOM UNA MICA BOJOS PER VOLER ANAR TANT LLUNY EL PRIMER VIATGE. SOM UN MATRIMONI AMB 1 NEN DE 16 ANYS I NENA DE 10 ANYS, ELS CAMPING FAMILIARS JA ENS VAM BE.
ARA MIRARE ELS LINKS QUE M'HAS ENVIAT I SI TENS MES INFORMACIO, L'ACCEPTO ENCANTADA.

GRACIES

Re:SOM NOUS AL MON DE LA CARAVANA fa 10 anys 5 mesos #36054

GRACIES, ESTEM IMPACIENTS

Re:SOM NOUS AL MON DE LA CARAVANA fa 10 anys 5 mesos #36055

MOLTES GRACIES

Re:SOM NOUS AL MON DE LA CARAVANA fa 10 anys 5 mesos #36056

MOLTES GRACIES, TENIM MOLTES GANES DE COMENÇAR AQUESTA NOVA AVENTURA.:laugh:

Re:SOM NOUS AL MON DE LA CARAVANA fa 10 anys 5 mesos #36057

NOSALTRES TAMBE HO ESPEREM , ESTEM MOLT IL.LUSIONATS I IMPACIENTS. GRACIES

Re:SOM NOUS AL MON DE LA CARAVANA fa 10 anys 5 mesos #36215

Benvinguts sigueu Xanu benvingutts

Quina gràcia m'ha fet :good:, nosaltres també vem fer el nostre primer viatge llarg en caravana a Galicia i Portugal, l'agost del 96.
Varen ser 21 dies i t'asseguro que en tenim un record molt especial per la terra, la aventura i el que vem gaudir d'aquell viatge...
Enhorabona i no us espanteu... xino-xano s'arriba a tot arreu!!

Salutacions :emoticon_wi
No hi ha camí per la pau, la pau es el camí.(Mahatma Gandhi)

Re:SOM NOUS AL MON DE LA CARAVANA fa 10 anys 5 mesos #36346

• nouespai
  • Fora de línea
  • Professional
  • Professional
  • Quin luxe seria tenir més temps lliure....
  • Missatges: 1779
  • Gràcies rebudes: 42
Xanu, benvinguts al club, no sabeu on us heu ficat, jajaja.

Ja veureu que un cop passat els primers moment de anar a 60 on es pot anar a 90 li aneu agafant el truqui....
Jo només patia als peatges de les autopistes.

Ah, i quan a internet escrius amb majúscules és com si estiguessis cridant.:)
Quin luxe seria tenir més temps lliure...

Re:SOM NOUS AL MON DE LA CARAVANA fa 10 anys 5 mesos #36406

Perdó per escriure amb majuscules , tinc la costum, per escriure mes rapid a la feina... fins fa poc no em vaig donar conte que escribia sempre amb majuscules... intentaré no fer.ho. gracies.

Re:SOM NOUS AL MON DE LA CARAVANA fa 10 anys 5 mesos #36409

bienvenidos, y buen viaje de estreno

Re:SOM NOUS AL MON DE LA CARAVANA fa 10 anys 5 mesos #36410

Benvinguts

Re:SOM NOUS AL MON DE LA CARAVANA fa 10 anys 5 mesos #36503

Gracies per l'informació de Galicia, tenim 3 setmanes de vacances si em pots dir mes llocs o campings, s'agrairà.

:)

Re:SOM NOUS AL MON DE LA CARAVANA fa 10 anys 5 mesos #36504

Amb 3 setamanes , pensa que gastes 4 pel viatge.
Pots fer una parada a Allariz (hi ha camping_) i veure una mica la part d´Orense. Hi han unes piscines naturtals termals a la vora del riu i a prop de les Termes Chavasqueira (Mercado da Feira, s/n.). També pots anar a fer un volt per la Ribera Sacra , t´agafará ben bé toto el dia. Celanova també queda molt a prop.

Ara ja faria canvi a un camping de les Ries Baixes, ja vaig explicar-te una mica qué veure. Pots estar ben bé 7-10 dies, i desprès a un càmping per A Coruña, per fer la part nord, Ferrol, Costa da Morte, Fisterre, San Andrés de Teixido, Cap Ortegal, Escata de Bares, Eume....

Penso que ja tens prou coses per visitar.;-)
Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.

Re:SOM NOUS AL MON DE LA CARAVANA fa 10 anys 4 mesos #36515

Moltes gracies per tota l'informació, tenim tantes ganes que arrivi l'agost...espero que algun día nosaltres també poguem ajudar a altres caravanistes... m'agrada molt la solidaritat que hi ha en aquest nou mou que acaben de descobrir.Gracies.

• Pàgina:
  • 1

Aniversaris

Calton en 2 dies (16.11), avisuso en 10 dies (24.11), Gebra en 13 dies (27.11), Putxet en 16 dies (30.11)

Alguns viatges

• De tornada a Suïssa +

...Quedo boquiabierta por la grandiosidad del paisaje y por el hecho de poder estar aquí. El guía nos explica que el grosor del hielo en el punto central del glaciar Llegir més
  • Portugal +

...El Castell dos Moros és un antic castell situat damunt l’escarpat del poble amb un panorama des d'on, si no fos per la calitja, veuríem el mar. Tornem altre cop Llegir més
  • República Txeca +

Mitjà de transport: Autocaravana Més imatges a la galeria sobre aquest viatge: Si Per descarregar l'arxiu pdf cal clicar AQUÍ Llegir més
  • Pirineus francesos +

El més ràpid per anar al Circ de Gavarnie és entrar per Viella o per Bielsa. Nosaltres volíem veure el Port de Puymorens, hi tenim bon record, així que vam Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25

El butlletí

Legalment t'hem de dir que, en registrar-te, acceptes la nostra política de privacitat de les dades i les regles legals. Pots accedir a elles a través dels botons que hi ha al final de la pàgina.