|
Benvingut,
Convidat/da
|
|
Ei, que nosaltres també venim !!
Vindrem el dissabte però, amb els nens i sense la dona (que esta fent un curs i té classe el dissabte). Ja veieu, sirem els "raros" de la colla, ja que tots aneu sense la canalla i jo, a sobre de portar els nens, vinc sense la dona. :mrgreen: Salutacions
|
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
¿como tenemos lo del restaurante,? ¿tendriamos que reservar? |
|
|
rebut el missatge marpe2
Nosaltres arribarem abans, ja mirarem de guardarte un lloc al costat, t'enviarem un missatge al movil perque tingueu el nostre movil per a qualsevol cosa Petons - Besets jaume maria jose |
|
|
hola a tots,
No es per res, però la fira ja la tenim a sobre i dissabte si Deu vol ens veurem tots, però quan s'acabi que? em sembla que això del sopar ho tenim una mica parat. Ens portem els entrepans de casa o em porto la carmanyola amb l'ensaladilla i el llom arrebossat? =)) Ei que això es conya!!! :mrgreen: , ara de debò, anirem algún lloc? No hi ha camí per la pau, la pau es el camí.(Mahatma Gandhi)
|
|
|
El restaurant que hem mirat i coneixiem... l´ han transformat en un restaurant amb espectacle erotic per senyores :mrgreen: sigui.. " va a ser que no" :mrgreen:per allà no en coneixem cap.. hauriem d´agafar el cotxe i desplessar= nos. no???
|
|
|
mañana por la tarde me doy una vuelta por alli y miro.
si veo algo que me guste, a un precio medio, (decirme mas o menos, porfi) , reservo para 30 campistas hambrientos. si alguien me quiere acompañar...................mejor, asi no lo decido solo. |
|
|
Mañana tanto Manolo como yo plegamos a las 20h .. asi que.. no podremos acompañarte... pero si ves algo... estaria bien que reservaras.. mas que nada porque somos muchos i será dificil encontrar un lugar para tanta gente.
La verdad es que es que por esa zona solamente conociamos ese lugar que han cambiado.. antes era un restaurante con cocina brasileña.... ahora lo han convertido en algo de cow boys erotico.... :mrgreen: |
|
|
Finalment nosaltres anirem el DIUMENGE 8, els avis-cangur també fan els seus plans i ens hem d'amotllar. Refaig la llista que de moment queda així:
DISSABTE 7 D'OCTUBRE: 1.-Conrad i Echovelly: 2 adults 2.-Tonio : dos adultos ( cena ¿y baile? ) 3.-Tiramillas: dos adults 4.-Sabel: 2 adults 5.-Nouespai: 2 adults. 6.-Marpe: 2 adults. 7.-Malena: 2 adults ( sopar, ball, xocolata amb xurros, etc.) 8.-Jauarizona: 2 adults en A.C. ( el que faci falta ) 9.- CiM: 2 adults. 10.-Gordis05 2 adultos y los 2 peques 11.- Specialized 2 adultos. (cena + ¿?) 12.-Jepi i Carme(2 adults) 13.- Los Pacos (2 adults) 14.- Mercuri (1 pare i 2 menuts) Em sembla que no m'he deixat a ningú. |
|
|
:roll: :roll: |
|
|
Com que es tira el temps a sobre, i no apareixen massa possibilitats, he reservat un restaurant que m'han recomanat:
LA LLOSA CARRER ROGER DE LLURIA 24, BARCELONA Tel.: 934 125 983 Al costat del Ritz, Adaptat. Diversos pàrkings al costat. Tenen tres menús per grups en funció del preu: 16 euros: 2 plats, pà, vi, postre, 22 euros: pica-pica + 2 plats amb segon a escollir, pà, vi, pstre i cava. 26 euros: igual que l'anterior però de més qualitat. Reservat per les 10 del vespre de demà dissabte. Ens demanen que si es possibe els hi diguem quants menús voldrem de cada i si tots els nens mengen o no, el més aviat possible. Demà al matí tancat. Quin luxe seria tenir més temps lliure...
|
|
|
Em sembla perfecte, nosaltres tant el de 16 com el de 22 eu. ja ens esta bé. Si la diferència entre un i l'altre es el pica-pica i el cava, doncs no ho sé, nosaltres no bebem, vol dir que al vostre gust.
Que us sembla si quedem en el cas de que no ens veguem per la fira (dificil però no impossible) a les 21.00 - 21.15 a fora a la porta principal per trobar-nos tots?. No hi ha camí per la pau, la pau es el camí.(Mahatma Gandhi)
|
|
|
A Nosaltres tant ens dona.... el de 22 es veu mes complert.. peró de tota manera el que trieu ja ens anirà bé.
Mª José :mrgreen: |
|
|
Hola a todos.
Yo estoy de acuerdo con el precio que escoja la mayoria. Pero el de 22 creo que es un termino medio. |
|
|
pues alli estaremos a las 10, nosotros dos menus.
|
|
|
Hola amics,de moment nosaltres ens borrem doncs avui han ingresat a la meva avia de 95 anys a l'hospital.No creiem que sigui res greu pero te asma i ara amb els costipats que hi ha se l'hi ha complicat una miqueta.com que veig que esteu encomanant no voldriem fer anar malament i com que encara no hem decidit els horaris de estar amb ella no sabem com anirà,i els cangurs que eren els meus pares també estan en la mateixa situació.Per tant no conteu amb nosaltres.Si ho resolem ens presentarem a veure-hos, i si si cap, a sopar.pero d'entrada es complicat.
Hem sap greu amics doncs es una jornada que esperava amb candeletes per poder veure gent que apreciem de veritat.Passe-ho bé i si aneu a ballar,balleu una Almbada per mi. una abraçada i fins haviat. salutacions. ... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...
|
|
|
Jepi, espero que tot quedi en res, el que passa que amb l'edat que té tot es fa molt complicat, fins i tot un simple refredat.
Una abraçada molt forta. Mercè & Cia.
|
|
|
Jepi, desde Valencia te mandamos los mejores deseos para tu abuela.
Un besazo a toda la familia. |
|
|
se entiende,,,,,,,,,,,,,,,, brindaren por vosotros, un abrazo
|
|
|
Gràcies amics.De moment sembla que va tot correcte.L'hi han enxufat la mascarilla d'oxigen i l'hi faran uns 4 dies de tractament.Esperem que no es compliqui.
Una abraçada . salutacions. ... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...
|
|
|
Jepi, desitjem que aquest tractament de 4 dies pugui combatre aquest costipat del tot, sentim que no pugueu venir finalment.
Pensarem en vosaltres Una abraçada :mrgreen: No hi ha camí per la pau, la pau es el camí.(Mahatma Gandhi)
|
|