|
Benvingut,
Convidat/da
|
|
Hola
Soc nou en aquest mon, tinc una caravana per estrenar, i volia saber si hi ha alguna area de picnic o camping (gratis o no) per anar a passar el dia amb la caravana i els nens, a dinar. O millor anar a un camping i marxar sense dormir? gràcies ! |
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
hola whopper:
felicitats per tot! mira d'apopar-te a Banyoles, per exemple, i continuar cap a Besalú, Castellfolit, ... en aquests puestos hi ha força aparcament públic on podràs passar un dia amb la caravana. no contis en deixar-la i marxar!! salut Sense forum, no hauria vist ni la meitat del que he vist.
|
|
|
gràcies !
Sí ara recordo a Besalú abans de passar el pont hi ha un camp per aparcar, no sé si molt adequat perque els nens joguin i corrin per allà. No conec cap lloc concret més i no voldria anar tirant improvisadament buscant. |
|
|
doncs d'això es tracta el camping, no?
a Banyoles també trobaràs aparcaments. l'únic que convé és que no et possis pel casc antic!!! Sense forum, no hauria vist ni la meitat del que he vist.
|
|
|
Primer de tot saludart Whopper i benvingut al mon de la caravana, jo també tin CV el passat cap de setmana hem estat a Santa Pau i home per aparcar a prop del poble a un dels carrers que hi ha fora del casc antic no hi ha problemes, a Olot a l'accès des de la carretera de VIC C37 hi ha una esplanada a ma esquerra que aquest cap de setmana hi havia una AC a prop de Santa Pau hi ha una parell d'apacaments encara que per CV una mica complicat per ja saps tot es qüestio de possar-si, un aparcament es el del volca santa margarida i l'altre es la zona dels carros que alli i aparquen fins i tot autocars, jo no conec massa cosa més.
saluts Opel Vivaro + Hobby 500 Kmfe
|
|
|
Benvingut.....
això d´anar per lliure amb la cv em sembla que está una mica complicat. t´arrisques a que alguna autoritat et digui alguna cosa, sobretot si treus taules i cadires. Per pasar un dia jo no crec que treuria la cv... per pasar una nit al menys , si. Hi ha campings que tene parcel.les a ran de pltja, com La Ballena Alegre II... Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.
|
|
|
En Matrix te força rao, encara que el tema de treure les taules i cadires es el mateix que amb la AC que també et poden cridar la atenció tan amb un vehicle com l'altre, encara que crec que si l'aparcament o la zona es el suficientment gran no hi ha de haver inconvenien sempre que no montem un mini campament.
Opel Vivaro + Hobby 500 Kmfe
|
|
|
Hola Whopper,
Primer de tot, Benvinguts sigueu Referent a la sortida, jo t'animo per poc que puguis a fer una sortideta de cap de setmana a un càmping , ni que sigui a la vora de casa, penso que la canalla s'ho pasaran bomba sense perills, la experiència els encantarà i els pares gaudireu de veure'ls disfrutar a ells oi? Vinga doncs, ara amb el bon temps cal aprofitr-ho, que l'hivern és molt llarg!! Salut No hi ha camí per la pau, la pau es el camí.(Mahatma Gandhi)
|
|
|
Tens tota la rao del mon CIM al camping la canalla s'ho passa d'allo més be sense tenir que patir per ells.
SALUT Opel Vivaro + Hobby 500 Kmfe
|
|