• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

Un nou dubte, us faré un monument. fa 17 anys 1 mes #36289

Hola a tots i totes,primer de tot donar-vos les gràcies de nou per l'ajuda que doneu als principiants. Ja hem solucionat lo del boiler, una tonteria d'una connexió de la bateria.
I ara tinc un altre dubte, quan vaig comprar l'autocaravana em van dir que era normal que per la sortida exterior de la nevera fes un olor bastant forta de gas cremat. El problema ha arribat avui quan a l'estar amb la porta i les finestres obertes l'olor a gas cremat entrava a dins.
- És realment normal aquesta olor?
- I que entri a dins l'autocaravana?, és bastant molest.

Moltes gràcies de nou, espero no atabalar-vos amb tantes preguntes.

Jordi.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re:Un nou dubte, us faré un monument. fa 17 anys 1 mes #36290

• nouespai
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Quin luxe seria tenir més temps lliure....
  • Missatges: 1809
  • Gràcies rebudes: 46
Hola,
Si jo em poso amb el nas al costat mateix de la reixa on està el cremador, noto la olor.

En circumstàncies normals no notem res.

Mira de que et revisin el tir de la xemeneia i que el cremador cremi la quantitat justa.
Quin luxe seria tenir més temps lliure...

Re:Un nou dubte, us faré un monument. fa 17 anys 1 mes #36291

A cap de les tres AC que hem tingut hem sentit olor a gas, ni dins ni fora de l'auto. Deu haver un probléma de combustió.

Salutacions
...Viu avui la vida, no esperis a demà !!!

Re:Un nou dubte, us faré un monument. fa 17 anys 1 mes #36294

Hola Cargol!

Nosaltres el primer any de tenir la ac ens vam passar tot el viatge de l'estiu (abans l'haviem estrenat una setmana al gener i una altra per S.santa i tot bé) sentint una olor forta de gas: quan obriem qualsevol armari de prop de la nevera i fogons....es veu que tenia un problema que ens van solucionar quan vam anar a passar l'estanqueitat al concessionari; com estava en garantia no ens van cobrar res, però no recordem quina causa ens van donar. El que sí que et puc dir és que des de llavors ja no hem tornat a sentir pudor de gas en els tres anys q la tenim.

Una salutació
La vida és allò que succeeix mentre planegem el futur.

Re:Un nou dubte, us faré un monument. fa 17 anys 1 mes #36381

Hola cargol!!

Has pogut solucionar el tema de l'"olor" de gas?

Ja ens explicaràs per si algú més s'hi troba...

Salutacions :)

Glòria

Re:Un nou dubte, us faré un monument. fa 17 anys 1 mes #36382

Hola a tots i totes, doncs encara no ho hem resolt, volem esperar aquest cap de setmana a veure si continua igual i llavors el portarem a on ens el van vendre.
Escolteu una pregunta, val la pena formar part d'alguna unió caravanista i fer-se soci, és veritat que tens descomptes per portar l'autocaravana amb ferry cap a les illes?. És que volem anar a les balears però és molt car prendre l'ac.

Salutacions!

pd: Aquest cap de setmana toca delta!, espero que ens deixin dormir a la platja. :P jejej

Re:Un nou dubte, us faré un monument. fa 17 anys 1 mes #36383

Jo no sóc de cap associació.. i no sbia que et feien descomptes als ferrys.. no puc ajudar-te.
El Delta , vigila amb els mosquits!! que pasen molta gana!!
Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.

Re:Un nou dubte, us faré un monument. fa 17 anys 1 mes #36384

Cargol: nosaltres vam anara a Menorca, amb Trasmediterranea i vam obtenir un mlt bon preu, treient els bitllets amb força antel·lació: 240 € (nosaltres 2 i l'auto)
mira de fer una reserva amb data d'aqui a uns 45 dies.

salut!
Sense forum, no hauria vist ni la meitat del que he vist.

Re:Un nou dubte, us faré un monument. fa 17 anys 1 mes #36414

Hola a tothom, sembla que per fi hem trobat la solució a l'olor a gas de la nevera. Aquest cap de setmana hem marxat al delta i hem conegut un grup d'autocaravanistes d'aquelles terres que ens han donat una més que probable solució.
Quan la nevera funciona a gas hi ha un cremador que, com el seu nom indica, crema el gas. El gas cremat surt per un tub que acostuma a acabar a la reixa superior de les neveres. En el nostre cas tant el cremador com el tub estan plens de "carbonilla" que impedeix que el gas surti a l'exterior i, conseqüentment, entra dins l'ac.

Per netejar-los cal fregar el cremador amb un drap i utilitzar aire pressió pel tub (en direcció cap a fora òbviament) pq surti tota la porqueria.

Els ebrencs ens han comentat que la neteja de cremador i tub s'hauria de fer una vegada a l'any per evitar situacions com la que ens ha passat a nosaltres.

Espero haver ajudat algú, així em sento una mica útil, que sino sempre demano ajuda. jeje.

Cargol.

Re:Un nou dubte, us faré un monument. fa 17 anys 1 mes #36417

M´alegro que ja tingueu la solució al problema!
Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.

Re:Un nou dubte, us faré un monument. fa 17 anys 1 mes #36457

Doncs jo també m'alegro Cargol...i gràcies per l'explicació; la tindré molt en compte, q no vull tampoc que ens torni a passar com aquell estiu.

Salutacions

Glòria

Re:Un nou dubte, us faré un monument. fa 17 anys 1 mes #36461

• nouespai
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Respecte als descomptes, en fan algunes navilieres, tant als de Clubs Campistes com als usuaris acreditats de Totcàmping, per exemple.

Respecte la olor del gas que dius, nosaltres el cap de setmana passat no s'encenia la nevera a gas i la vam dur a AreaPunto Control. Es veu que hem de netejar el tub de sortida dels gasos que està mig tapat.
Ens ho han netejat una mica però en tenir només una reixa -i no dues- com quasi tothom ens caldrà treure la nevera del seu lloc.

Re:Un nou dubte, us faré un monument. fa 17 anys 1 mes #36505

Iep família campista, ahir vaig estar parlant amb el caravaning on vaig comprar l'ac i em van explicar una història que necessito contrastar. Em van comentar que el problema que es produeix amb el sistema de gas de les neveres és culpa de les bombones de butà/propà. Segons ells algunes bombones ens les proporcionen "brutes" de manera que la brutícia de l'interior passa al cremador de les nostres neveres i, conseqüentmennt, a la tub extractor obstruint-los en casos extrems.

Que n'opineu?

Sigui com sigui a partir d'ara aniré netejant el cremador i el tub de tant en tant per no trobar-me amb sorpreses desagradables com la del cap de setmana passat.

Bon cap de setmana!

Re:Un nou dubte, us faré un monument. fa 17 anys 1 mes #36507

• nouespai
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Jo no ho havia sentit mai, ara cercant, he trobat un fil a acpasion on un forer ho diu...
Jo sempre uso propà, de tota manera.

• Pàgina:
  • 1

Cercador

Alguns viatges

• Gran Bretanya +

A pocs dies de començar les vacances la incertesa ens angoixa. No viatjarem a un país exòtic, ni tant sols llunyà, però sí a un país diferent. Un país on Llegir més
  • Bretanya +

Hem sortit de Montcada i Reixac amb la caravana cap a les 6,50 del matí cap a La Jonquera, Perpignan, Narbonne, Toulouse, Bordeaux i La Rochelle. Som a 7 d'Agost, Llegir més
  • Paisatges del Ter +

Quan fa un any vam començar les nostres escapades de cap de setmana per les comarques catalanes, ens costava molt trobar un lloc que ens temptés. Desconeixíem totalment els fantàstics Llegir més
  • Itàlia 2007 en caravana +

Relat del viatge al nord d’Itàlia l’estiu del 2007 amb caravana i dues criatures (un nen de tres anys i una nena d’any i mig). El plantejament ha estat realitzar Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12