• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

Porta bicis fa 11 anys 5 mesos #36420

Hola companys, necessite que m'ajudeu:

on és millor o més convenient portar les bicilicletes quan tens la caravana enganxada: a la llança, al sostre del cotxe, o a la part posterior del monovolum? Si és el cas de la llança; el puc instal·lar jo o cal que l'instal·len al taller de caravanes?

Gràcies i salut.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re:Porta bicis fa 11 anys 5 mesos #36421

• nouespai
  • Fora de línea
  • Professional
  • Professional
  • Quin luxe seria tenir més temps lliure....
  • Missatges: 1798
  • Gràcies rebudes: 46
Quin portabicicletes tens per dur-les?
Si ja en tens un, aprofita'l.

Jo tenia un Espace i era molt difícil posar-hi -per alçada- res allà sobre i les duia a sobre de la llança. Per mi aquest és el lloc més fàcil si és dels abatibles per poder obrir el cofre sense haver-les de treure.

Si les portes a sobre de la llança, el dia que no dus la caravana, no dus bicicletes...
A darrera del cotxe et limitarà molt la possibilitat d'obrir la porta del darrera, però les podràs dur sempre vagis on vagis...
Quin luxe seria tenir més temps lliure...

Last edit: per nouespai.

Re:Porta bicis fa 11 anys 5 mesos #36428

jo, les 4 bicicletes les portava distribuides de la seguent manera, una bici al darrera del cotxe, en aquest cas un portabicicletas acoplat a la roda de recanvi, dugues a un portabicicletas fiamma a la llança de la caravana i l´altre a dins de la caravana, ja veus, porta les bicis es una feinada!!

Re:Porta bicis fa 11 anys 5 mesos #36570

Jo estava pensant posar-men un pero al d'arrera de la caravana, donat que ja tinc dos coneguts que amb el de la llança han trinxat la bici alhora de fer maniobres, i vaig veure que el del d'arrera de la caravana quan no el vols fer servir el pots treure i nomes queden dos anclatges a la fart de dalt d'alumini i a la part de sota un petit angul i el portabicis el pots guardar ,porta dos carrils pero en pots afegir un més
Opel Vivaro + Hobby 500 Kmfe
Adjunts:

Last edit: per trenkakames.

Re:Porta bicis fa 11 anys 5 mesos #36575

Bona nit,

a la cv anterior jo el vaig posar al darrera, va be i no limita l'obertura del bagul. Els incovenients es que jo tenia una finestra posterior que va quedar limitada l'obertura i despres es que allargues el conjunt.

Pel demes perfecte.

Re:Porta bicis fa 11 anys 4 mesos #36725

Hola,
Jo les porto a la llança i perfecte, és qüestió de estar alerta a l'hora de maniobrar i problema resolt.
Potser l'inconvenient més gran que té al darrera de la cv és que no controles en cap moment les bicis, però bé, moltes autos les hi porten però suposo que també ho tenen millor per veure-las o actuar en cas de sentir algun soroll o alguna cosa extranya...
penso que amb la cv és molt difícil de saber-ho.

Salut :emoticon_wi
No hi ha camí per la pau, la pau es el camí.(Mahatma Gandhi)

Re:Porta bicis fa 11 anys 4 mesos #36853

Nosotros nos planteamos las distintas posibilidades, hasta estuvimos a punto de hacernos con el portabicis de Fiamma de la lanza que se inclina y permite abrir el arcón, pero justo antes de pedirlo fuimos a un camping donde muy cerca, a unos kilometros, había una Via Verde, para llegar a ella había que ir primero en coche, así que llegamos a la conclusión que era mucho mejor tener el portabicis en el coche para poder movernos libremente después con las bicis y acceder a más lugares cercanos a los campings.

Llevamos las bicis en el techo del coche, nos cuesta un poquito por que es un pelín alto (Volvo XC70), pero bueno, solo las subes al salir de casa y al salir del camping y ayudandote con las puertas abiertas tampoco cuesta tanto.

Re:Porta bicis fa 11 anys 4 mesos #36862

Nosaltres ho portem darrera de la caravana, el mateix que ha possat TrenKaKames a la foto. I ens va de maravella.
Cadascú té les seves preferencies.
La vida es dibuixar sense fer ús de l´esborrador

• Pàgina:
  • 1

Aniversaris

Toti en 5 dies (10.12), Labrit en 7 dies (12.12), Ficus en 14 dies (19.12), Kabretes en 19 dies (24.12), Carles.cat en 22 dies (27.12), MARGA en 24 dies (29.12)

Alguns viatges

• Parc Natural de l'Alt Languedoc i el Minervois +

Destí: Parc Natural de l'Alt Languedoc i el Minervois Mitjà de transport: Autocaravana Més imatges a la galeria sobre aquest viatge: No Per descarregar l'arxiu pdf cal clicar AQUÍ Llegir més
  • Canadà: el país dels superlatius +

En aquest país tot té una grandària excepcional: Paisatges d'amplis horitzons, trens constituïts per un interminable nombre de vagons, camions enormes, rvs o vehicles d'esbarjo de dimensions molt generoses, de Llegir més
  • Vimbodí, Vallbona de les Monges i Verdú +

Si ens haguéssim de guanyar la vida organitzant viatges en autocaravana, ens moriríem de gana. Aquesta setmana teníem plans per anar cap al nord i hem anat cap el sud. Llegir més
  • Baviera, Selva Negra i Alsàcia +

Som dues families amb 4 nens ( 2 nenes de 6 anys, una nena de 4 anys i un nen de 2 anys), i anem amb 2 caravanes. Sortim el dissabte Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25

El butlletí

Legalment t'hem de dir que, en registrar-te, acceptes la nostra política de privacitat de les dades i les regles legals. Pots accedir a elles a través dels botons que hi ha al final de la pàgina.