• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

... M'agrada !!! fa 17 anys 1 mes #36433

Tot i que el començament d'aquest nou format de Totcàmping em va semblar una mica complicat i enrevessat, ara cada cop que entro en aquest portal m'agrada més i més ...

... m'agrada el format, els continguts, la galería de fotos, els relats de viatges (cada cop ni han més), les noticies interesants que tot sovint s'insereixen, i com no, la gent que hi participa, tot i que sovint és una mica mandrossa a l'hora de preguntar, contestar o donar una empenta perqué s'agilissi el fòrum !!!

Moltes gracies Sr. Administrador per la feina feta, per oferir-nos una web petita però "coqueta"

Salutacions
...Viu avui la vida, no esperis a demà !!!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re:... M'agrada !!! fa 17 anys 1 mes #36444

Estic d´acord amb tú, Neus..és una pàgina cada vegada més complerta i amb més eines...!!

Moltes gràcies!!
Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.

Re:... M'agrada !!! fa 17 anys 1 mes #36462

• nouespai
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Quin luxe seria tenir més temps lliure....
  • Missatges: 1809
  • Gràcies rebudes: 46
Neus ha escrit:

Tot i que el començament d'aquest nou format de Totcàmping em va semblar una mica complicat i enrevessat, ara cada cop que entro en aquest portal m'agrada més i més ...

... m'agrada el format, els continguts, la galería de fotos, els relats de viatges (cada cop ni han més), les noticies interesants que tot sovint s'insereixen, i com no, la gent que hi participa, tot i que sovint és una mica mandrossa a l'hora de preguntar, contestar o donar una empenta perqué s'agilissi el fòrum !!!

Moltes gracies Sr. Administrador per la feina feta, per oferir-nos una web petita però "coqueta"

Salutacions

I això que navegues amb Explorer què és una eina del segle XX, oi, ?
:whistle: :whistle:
Quin luxe seria tenir més temps lliure...

Re:... M'agrada !!! fa 17 anys 1 mes #36464

A mitambé m'agrada, i a més es veritat que a vegades sento que llegeixo un fil i no dic res pero es que no aporto res de nou, llavors no ho faig i aixó que quan la meva resposta no es referenciada o contestada, i em passa sovint, tinc una sensació estranya.
Faré l'esforç de contestar més aquells fils que llegeixo perque a mi també m'agrada.

Re:... M'agrada !!! fa 17 anys 1 mes #36470

nouespai ha escrit:

... I això que navegues amb Explorer què és una eina del segle XX, oi, ?
:whistle: :whistle:

També faig servir el Google Chrome :laugh:

Salutacions
...Viu avui la vida, no esperis a demà !!!

• Pàgina:
  • 1

Cercador

Alguns viatges

• Holanda +

Mitjà de transport: Caravana Més imatges a la galeria sobre aquest viatge: No Per descarregar l'arxiu pdf cal clicar AQUÍ Llegir més
  • Bretanya +

Hem sortit de Montcada i Reixac amb la caravana cap a les 6,50 del matí cap a La Jonquera, Perpignan, Narbonne, Toulouse, Bordeaux i La Rochelle. Som a 7 d'Agost, Llegir més
  • Alcalà de Henares +

Destí: Alcalá de Henares Mitjà de transport: Caravana Més imatges a la galeria sobre aquest viatge: No Per descarregar l'arxiu pdf cal clicar AQUÍ Llegir més
  • Ripoll i Camprodon, la ruta del ferro +

Aquest cap de setmana hem aprofitat que no teníem els nens per fer la Ruta del ferro amb bicicleta i visitar els 3 monestirs de la contrada. El de Ripoll, Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12