|
Benvingut,
Convidat/da
|
|
Tot i que el començament d'aquest nou format de Totcàmping em va semblar una mica complicat i enrevessat, ara cada cop que entro en aquest portal m'agrada més i més ...
... m'agrada el format, els continguts, la galería de fotos, els relats de viatges (cada cop ni han més), les noticies interesants que tot sovint s'insereixen, i com no, la gent que hi participa, tot i que sovint és una mica mandrossa a l'hora de preguntar, contestar o donar una empenta perqué s'agilissi el fòrum !!! Moltes gracies Sr. Administrador per la feina feta, per oferir-nos una web petita però "coqueta" Salutacions ...Viu avui la vida, no esperis a demà !!!
|
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
Estic d´acord amb tú, Neus..és una pàgina cada vegada més complerta i amb més eines...!!
Moltes gràcies!! Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.
|
|
|
Neus ha escrit:
I això que navegues amb Explorer què és una eina del segle XX, oi, ? Quin luxe seria tenir més temps lliure...
|
|
|
A mitambé m'agrada, i a més es veritat que a vegades sento que llegeixo un fil i no dic res pero es que no aporto res de nou, llavors no ho faig i aixó que quan la meva resposta no es referenciada o contestada, i em passa sovint, tinc una sensació estranya.
Faré l'esforç de contestar més aquells fils que llegeixo perque a mi també m'agrada. |
|
|
nouespai ha escrit:
També faig servir el Google Chrome Salutacions ...Viu avui la vida, no esperis a demà !!!
|
|