• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

Pels amants de la música coral fa 17 anys 1 mes #36435

Aquest any el cor de Mataró La Nota celebra els seus primers 10 anys. Per a celebrar-ho, el proper dissabte, dia 13 de juny, oferiran un concert on col·laborem altres cors de la ciutat, entre ells Gospel Sons, al qual hi pertanyo. El concert tindrà lloc a les 21:00h a la plaça de la Muralla de Mataró. Si algú té intenció de venir, que m'avisi i li signaré un autograf B-)
Mercè & Cia.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re:Pels amants de la música coral fa 17 anys 1 mes #36445

Jo quasi que prefereixo una foto amb l´artista, tindrà més valor al mercat dels recodrds!!:laugh: :laugh:
Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.

Re:Pels amants de la música coral fa 17 anys 1 mes #36449

Gràcies Merce
És una llàstima, però aquest disabte tinc un compromis i no ens hi podrem acostar :( :( :(

Desitjo que sigui tot un éxit !!!

Salutacions
...Viu avui la vida, no esperis a demà !!!

Re:Pels amants de la música coral fa 17 anys 1 mes #36460

Ostres! No podrá ser, un altre cop, mercè:( La música Gospel és preciosa, deus tenir una veu.... Una de les meves germanes volia algú que li cantés Gospel al seu casament fa uns anys....ho va aconseguir...tu ho has fet algun cop?

Estic amb la Marta, ens posaràs una foto oi? :cheer:

Petons!
La vida és allò que succeeix mentre planegem el futur.

Re:Pels amants de la música coral fa 17 anys 1 mes #36465

Glòria, jo no tinc cap veu especial, el que passa és que en un cor de 80 persones queda disimulat :laugh: Ja m'agradaria tenir la veu d'algun dels solistes del cor... I a més, estic al cor des del mes de gener, i no havia cantat mai en públic, o sigui que estic una mica "acollonida".

Si vols prendre nota, el diumenge 21 de juny actuem a Santa Susana, aquest cop és un concert nostre sencer (el dissabte només cantarem 4 cançons nostres), i per les Santes oferim un concert al Pati de Can Marchal, el dia 28 de juliol (no diguis que no t'aviso amb temps). El concert de Santa Susana és una mica fomut, perquè és l'acte de cloenda de Fira Màgica ( firamagica.com/ ), i comencem a les 11 del vespre!!! No sé com estarem l'endemà :dry:

Marta i Neus, gràcies pel vostre recolzament, us tindré en compte quan sigui famosa B-)
Mercè & Cia.

Re:Pels amants de la música coral fa 17 anys 1 mes #36480

• nouespai
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Quin luxe seria tenir més temps lliure....
  • Missatges: 1809
  • Gràcies rebudes: 46
Esperem un vídeo !!!
Quin luxe seria tenir més temps lliure...

Re:Pels amants de la música coral fa 17 anys 1 mes #36494

merce67 ha escrit:

Glòria, jo no tinc cap veu especial, el que passa és que en un cor de 80 persones queda disimulat :laugh: Ja m'agradaria tenir la veu d'algun dels solistes del cor... I a més, estic al cor des del mes de gener, i no havia cantat mai en públic, o sigui que estic una mica "acollonida".

Si vols prendre nota, el diumenge 21 de juny actuem a Santa Susana, aquest cop és un concert nostre sencer (el dissabte només cantarem 4 cançons nostres), i per les Santes oferim un concert al Pati de Can Marchal, el dia 28 de juliol (no diguis que no t'aviso amb temps). El concert de Santa Susana és una mica fomut, perquè és l'acte de cloenda de Fira Màgica ( firamagica.com/ ), i comencem a les 11 del vespre!!! No sé com estarem l'endemà :dry:

Marta i Neus, gràcies pel vostre recolzament, us tindré en compte quan sigui famosa B-)

:cheer: :cheer: Ja l'aconseguiràs ja, mercè, amb la pràctica tot arriba!! I no estiguis nerviosa, que tu pots. Segur que només tindràs papallones el primer concert.

Doncs tampoc podrà ser els dies que em dius....el cap de setmana de S.susanna estaré fent l'espring final de les meves opos (he demanat vacances i tot per estudiar) i..aquest any no viurem les santes perquè són els dies que em quedaran i aprofitarem per fer alguna ruteta.

Igualment segur que coincidirem en un altre ocasió.

Que et vagin de conya els concerts i..com diu en nouespai...a veure si ens penges unes fotos i video.

Un petó!!

Glòria

Re:Pels amants de la música coral fa 17 anys 1 mes #36511

Aquí us poso una petita mostra del que va ser la vetllada d'ahir. La veritat és que va ser molt emocionant i el públic va respondre molt bé. Cada cor va fer la seva aportació segons el seu estil, però amb nosaltres, encara que no erem els que millor cantàvem, s'ho van passar "teta" i ens van demanar de repetir el tema que havíem cantat tots junts.

Aquí teniu els videos que s'han penjat; la primera part correspon a la nostra actuació, i la segona part és de totes les corals juntes, cantant la darrera cançó que teníem previst, i després el "bis" de "Soon and very soon". A vegades el so no és gaire bo, però us podeu fer una idea.

Gràcies a l'Eva us puc posar els videos...

Mercè & Cia.

Last edit: per merce67.

Re:Pels amants de la música coral fa 17 anys 1 mes #36513

Mercè, no sé si és aquest. Quan editis el missatge tries l'etiqueta on diu Video, sel.leccionant YouTube, i entre els marcadors d'inici i final hi enganxes el codi de la pàgina de You Tube on diu "Insertar"
2005 Noruega, 2006 Finlàndia, 2007 Islàndia, 2008 i 2012 Suïssa, 2009 Irlanda, 2010 Canadà, 2011 Escòcia, 2013 Holanda, 2014 Aigües croates i cims de Dolomites, 2015 Gal.les, 2016 Àustria, 2017 Lofoten 2018 Savoia 2019 Bretanya

Last edit: per EvaV.

Re:Pels amants de la música coral fa 17 anys 1 mes #36525

Gràcies per penjar els videos!

Vaja marxeta a mida que avançava la nit, m'ha agradat com interpretaveu soon very soon. :)

Mercè, ara falta la teva foto perquè ens signis l'autògraf :-P

Un petó

Glòria

Re:Pels amants de la música coral fa 17 anys 1 mes #36526

Gràcies Mercè... desprès els escoltaré amb tranquilitat.... com a música de fons.
Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.

• Pàgina:
  • 1

Cercador

Alguns viatges

• Alcalà de Henares +

Destí: Alcalá de Henares Mitjà de transport: Caravana Més imatges a la galeria sobre aquest viatge: No Per descarregar l'arxiu pdf cal clicar AQUÍ Llegir més
  • Bretanya +

Hem sortit de Montcada i Reixac amb la caravana cap a les 6,50 del matí cap a La Jonquera, Perpignan, Narbonne, Toulouse, Bordeaux i La Rochelle. Som a 7 d'Agost, Llegir més
  • Besalú, un cap de semana a l'Edat Mitjana +

L'èxit de la novel·la “El pont dels jueus”, de Martí Gironell, va despertar el meu interès pel poble en el qual es desenvolupa dita història, Besalú, així que vam decidir Llegir més
  • Itàlia i els seus Alps +

Mireia ha fet al seu bloc un relat sobre el seu viatge a Itàlia i els seus Alps. El podeu accedir des d'aquí Més imatges a la galeria sobre aquest Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12