• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1
  • 2

TEMA:

Proteccio pel fred diposit d'aigues grises de les autos? fa 19 anys 10 mesos #3651

Bé, ja havent triada la autocaravana ens posem amb la interminable llista d'accesoris que ens ofereixen, i entre tots n'hi ha un que dubto si cal o no. Es un aillament termic del disposit d'aigues grises y conductes de la auto, que segons ens ha dit va a la part de sota, així com la instalació d'un tipus de resistencia per evitar que el conjunt es congeli a baixes temperatures.

La meva pregunta, dirigida sobretot als que van estar a Puigcerda, es si fa falta??? O tirant unamica d'anticongelant n'hi ha prou??

Salutacions i gracies per avançat
hthttp://blog.kampistas.com/

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re: Proteccio pel fred diposit d'aigues grises de les autos? fa 19 anys 10 mesos #3668

Nosaltres no tenim res d´això i mai s´ens ha congelat res :-| .. no se si la calefacció té res a veure al hivern perque no acabi de congelar-se l ´aigua... però no ens ha pasat....inclus hem estat a les pistes a molt baixes temperatures.. i res de res... però insisteixo... no se si es per la calefacció que portem en tot moment...
de tota manera... es el primer any que anem a esquiar amb auto... però el resultat ha esta satisfactori....l´aigua de fora estava congelada i la de dintre no... aixi que... això em fa pensar que l´escalfor ha de tenir alguna cosa a veure nO?.....
D e tota manera... aquesta gent experimentada ja t´en farà cinc cèntims!!!
Un petonàs!

Re: Proteccio pel fred diposit d'aigues grises de les autos? fa 19 anys 10 mesos #3670

Hola Conrad! Jo et dic més o menys el mateix. En el nostre cas, pel dipòsit d'aigua neta hi ha un circuït de la calefacció que s'encarrega que no es congeli. Això crec que no ho porten totes les ACs. Pel de les aigües grises no sé si hi ha res d'especial però crec que la calefacció normal pot ajudar a que no es glaci.
Nosaltres també hem estat a molts graus sota zero i no ha passat res.

Re: Proteccio pel fred diposit d'aigues grises de les autos? fa 19 anys 10 mesos #3722

Conrad, nosaltres vam estar a -11 i -14 º C per cap d'any, a pistes d'esquí, i no se'ns van glaçar les grises perquè com que em feia molta por que ens passés, les buidava 2-3 vegades al dia (abans d'anar a pistes, després de dutxes, abans d'anar a dormir).

Sé que hi ha autos que tenen aquest problema, i no em vaig atrevir a comprovar si jo també el tindria.

A la trobada de Puigcerdà no feia ni molt menys el mateix fred que a pistes, i allà no ens va passar res, ni me n'havia preocupat.

Jo crec que si voleu anar a la neu uns dies, i no és massa car, us pot donar tranquil.litat.
2005 Noruega, 2006 Finlàndia, 2007 Islàndia, 2008 i 2012 Suïssa, 2009 Irlanda, 2010 Canadà, 2011 Escòcia, 2013 Holanda, 2014 Aigües croates i cims de Dolomites, 2015 Gal.les, 2016 Àustria, 2017 Lofoten 2018 Savoia 2019 Bretanya

Re: Proteccio pel fred diposit d'aigues grises de les autos? fa 19 anys 10 mesos #3744

Estic amb l'Eva V,a nosaltres no ens ha passat mai i hem estat a pistes a baixes temperatures.Pero jo no se si la nostra ja ho porta incorporat o no.Per si de cas es una opció que no us en aixafa una altre es pot considerar.
Puc especular amb la marca de l'auto.....pot ser una pilote :idea: :idea: ,es que l'altre dia en vaig veure circular una que hem va fer pensar en l'ideal per vosaltres.
salutacions.
... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...

Re: Proteccio pel fred diposit d'aigues grises de les autos? fa 19 anys 10 mesos #3770

jajajaja.... Jepi nuestros labios estan sellados jajaj... Pilote es una buena marca, y Hymer, Knaus, Deffles, Joint y un largo etc... pero cual es la elegida...???...

PUedes seguir especulando el tiempo que sea menester, pero te digo desde ya... que no vamos a soltar prenda... jajaj...

Besitos.
Que poco tiempo y cuantas cosas por hacer.

Re: Proteccio pel fred diposit d'aigues grises de les autos? fa 19 anys 10 mesos #3821

A veure: moltes autocaravanes no els cal cap tipus d'accessori doncs ja estàn preparades per a freds intensos. La majoria de marques alemanyes no ho necessiten al estar ja provades a molt baixes temperatures. Knaus, per exemple, es de les que porta els dipòsits al doble terra, aïllats i calefactats, per tant és molt difícil que es congeli res. De fet diuen que estan probades fins a 21º sota zero.
Ara bé, si el distribuïdor o la marca us ofereix aquest accessori crec, en principi, que deu ser perquè l'auto no està preparada per a temperatures tant baixes. Si la vostra intenció es anar al hivern a les pistes jo crec que pot ser interessant. També pot ser una argucia comercial, però això ho heu de valorar vosaltres segons el grau de confiança que us mereixi el venedor. Si són gent honrada ningu millor que ells us poden aconsellar el que es millor per al model que heu escollit.
Ítaca t'ha donat el bell viatge,
sense ella no hauries sortit. (Kavafis)

Re: Proteccio pel fred diposit d'aigues grises de les autos? fa 19 anys 10 mesos #3864

Hola Toni:

El vendedor nos parece muy honrado, si no no le hubieras comprado la AC.. 8-) Por otro lado nos comento lo del kit de Invierno por si ibamos a pistas y a muchos grades bajo cero... para prevenir, fuerón sus palabras, pero la AC viene equipada.

Aún así como no es caro, cuando hagamos alguna salida y veamos el tema sobre la marcha, veremos que hacemos... ya que creo que habia regalos que son mas necesarios que esté.

En fin, ya iremos contando...

Gracias a todos...

Re: Proteccio pel fred diposit d'aigues grises de les autos? fa 19 anys 10 mesos #3866

segur que no es una PILOTE!!!! AI,AI,AI(per provar no quedo)
Salutacions.
... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...

Re: Proteccio pel fred diposit d'aigues grises de les autos? fa 19 anys 10 mesos #3879

Hola Toni:

El vendedor nos parece muy honrado, si no no le hubieras comprado la AC.. 8-)

Querias decir "hubieramos"? O no?
;-)

Re: Proteccio pel fred diposit d'aigues grises de les autos? fa 19 anys 10 mesos #3880

jajajaj... Toni Toni... Ciertamente, tiene usted toda la razón... Lo que es, es... :oops:

Gracias por la rectificación, esto de escribir siempre corriendo, tiene estos problemas...

Por cierto espero que nos puedas aconsejar en persona... como bien dicen el saber no ocupa lugar...

Gracias por toda la información y hasta pronto... :mrgreen:

Re: Proteccio pel fred diposit d'aigues grises de les autos? fa 19 anys 10 mesos #3933

jajajaj... Toni Toni... Ciertamente, tiene usted toda la razón... Lo que es, es... :oops:

Gracias por la rectificación, esto de escribir siempre corriendo, tiene estos problemas...

Por cierto espero que nos puedas aconsejar en persona... como bien dicen el saber no ocupa lugar...

Gracias por toda la información y hasta pronto... :mrgreen:

No, si yo lo decía por si se trataba de una pista subliminal...
:D

Re: Proteccio pel fred diposit d'aigues grises de les autos? fa 19 anys 10 mesos #3937

Ai Toni que potser sense volguer ens ha donat una pista.Quina marca d'auto tens Toni?
Salutacions.

Re: Proteccio pel fred diposit d'aigues grises de les autos? fa 19 anys 10 mesos #3938

Ai Toni que potser sense volguer ens ha donat una pista.Quina marca d'auto tens Toni?
Salutacions.

La meva és molt maca, si.
:-P

Re: Proteccio pel fred diposit d'aigues grises de les autos? fa 19 anys 10 mesos #3951

Punyetero.Com saps quedar bé amb les dones =)) =)) =))

Re: Proteccio pel fred diposit d'aigues grises de les autos? fa 19 anys 10 mesos #3956

jajajaja... Chicos no os pongais nerviosos... Cuando nos entreguen nuestra Auto no dudeis que os invitaremos a los dos, para que podais comprobar In situ que marca es... jajaj... :mrgreen: :mrgreen:

Ahi... son como niños... jajja...

Saluditos a los dos. 8-) , ser buenos... :mrgreen: :mrgreen:

Re: Proteccio pel fred diposit d'aigues grises de les autos? fa 19 anys 10 mesos #3958

Hola Toni:

El vendedor nos parece muy honrado, si no no le hubieras comprado la AC.. 8-)

Querias decir "hubieramos"? O no?
;-)

Al menys, ja saben on l´han comprat.....

Re: Proteccio pel fred diposit d'aigues grises de les autos? fa 19 anys 10 mesos #3959

jajajaj... Piti que desencaminados vais todos... jajajaj... Lo que me estoy riendo, pero venga... A seguir con la porra, el que acierte se le invitara a una merendola... :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Saluditos... ;-) ;-) ;-)

Re: Proteccio pel fred diposit d'aigues grises de les autos? fa 19 anys 10 mesos #3985

Vaja, mes que una resposta técnica això s'està convertit en un concurs per adivinar quina ser la nostra auto!!! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Pero huyyyy, que desencaminats que aneu .... fred fred .... així no hi haura ning'u que s'emporti el premi!!! A mi es que despres de veure la pelicula aquella americana.... s'em va encendre la bombeta: Per que volem un pis y una caravan si podem tenir les dues juntes :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Bé, en quant a les questions técniques no m'ho heu aclarat gaire, així que com a bon catala passo de Kit d'hiven i m'estalvio uns cuartos. Això si, sabeu si despres en cas de que faci molt fred hi puc abocar anticongelant?? per si les "mosquis". ;-)
hthttp://blog.kampistas.com/

Re: Proteccio pel fred diposit d'aigues grises de les autos? fa 19 anys 10 mesos #4001

Vaja, mes que una resposta técnica això s'està convertit en un concurs per adivinar quina ser la nostra auto!!! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Pero huyyyy, que desencaminats que aneu .... fred fred .... així no hi haura ning'u que s'emporti el premi!!! A mi es que despres de veure la pelicula aquella americana.... s'em va encendre la bombeta: Per que volem un pis y una caravan si podem tenir les dues juntes :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Bé, en quant a les questions técniques no m'ho heu aclarat gaire, així que com a bon catala passo de Kit d'hiven i m'estalvio uns cuartos. Això si, sabeu si despres en cas de que faci molt fred hi puc abocar anticongelant?? per si les "mosquis". ;-)

Conrad, entenc que vulgueu mantenir una certa "tensió" en el tema de la marca i model de la nova auto, però, seriosament, és molt difícil aconsellar un accessori sense saber quin serà el vehicle. Jo, sincerament, mai havia sentit a parlar d'això que comentes, la qual cosa em fa pensar que, si us ho han ofert i el venedor no és dels que encolomen el que poden i més, és perquè és interessant per a la vostra marca i model.
En quant a l'anticongelant pot ser efectiu, però ignoro quina quantitat s'en necessita i si un raig pot ser suficient. cal tenir en compte que en algunes autos el dipòsit d'aigües grises té una capacitat bastant superior als 100 litres, i no sé l'efecte que hi pot fer barrejar-hi 1 o 2 litres d'anticongelant. Per això us deia que en algunes autos això ni es planteja doncs ja estan preparades de fàbrica, entenc que la que heu triat no (això descarta totes les que porten doble terra) i per tant és la experiència o el venedor el qui millor us aconsellarà.

• Pàgina:
  • 1
  • 2

Cercador

Alguns viatges

• Pirineus francesos +

El més ràpid per anar al Circ de Gavarnie és entrar per Viella o per Bielsa. Nosaltres volíem veure el Port de Puymorens, hi tenim bon record, així que vam Llegir més
  • Irlanda, una illa maragda amb ovelles de colors +

...Poc a poc el cel es cobreix de núvols, i fa acte de presència una fina pluja que ens va calant. El mariner de la nostre closca de nou ( és Llegir més
  • Via Verda per la Terra Alta i Baix Ebre +

Un cap de setmana de tres dies fent bici per la Via Verda de la comarca de la Terra Alta i el Baix Ebre. El projecte de construcció del ferrocarril Llegir més
  • La Rioja +

Destí: La Rioja Mitjà de transport: Autocaravana Més imatges a la galeria sobre aquest viatge: No Per descarregar l'arxiu pdf cal clicar AQUÍ Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12