|
Benvingut,
Convidat/da
|
|
|
|
|
Conrad: depende, básicamente, del uso que le vayas a dar a la autocaravana.
1.- Vas a esquiar y a sitios frios con frecuencia. Entonces, te tienes que ir a una auto con doble fondo y depósito aislado y calefactado, de forma que ese accesorio ni se plantea. 2.- No planeas ir a sitios donde haga frío en serio. Entonces, no te hace falta. 3.- Pasarás alguna noche en un sitio donde pueda helar mucho, pero no con frecuencia: ahí sí lo necesitas. No creas que es una decisión baladí: ninguna garantía cubre los daños ocasionados por las heladas en los circuitos de agua...... |
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
si cuando te den esa auto crees q se podra helar el agua, una solucion seria rociar el deposito con espuma poliuretano asi evitaras la congelacion
|
|
|
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: si hem dieu el model jo us podria ajudar :D ,...pero com que no el dieu, igual preneu una decisó equivocada :evil: ...i...despres quan estiguem esquiant un dia no vingueu a trucar a la nostra porta perque us voleu dutxar....eh!!!!!!!!!!!! =)) =)) =)) .
Una abraçada ben forta. salutacions. ... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...
|
|
|
Hola a todos:
Ok, voy absorviendo toda información que nos estais dando, y os agradezco a todos vuestra ayuda...! Jepi si no tuviera esta amnesia te diria el modelo de la AC, pero es que no lo recuerdo... :twisted: Se bueno, y al menos si se nos congela el agua, dejamos ducharnos en tu Auto, hombre de Dios... jajaj.. Por cierto Toni, el Viernes entre en tu Web y me parecio muy interesante... Me he leido todos los hilos para principiantes que he encontrado y el resto de información que me parecio mas interesante... Te felicito... Ser buenos... :mrgreen: Que poco tiempo y cuantas cosas por hacer.
|
|
|
Hola família.Loli has entrat a la millor pgn d'autos del nostre país.Les estrangueres no les entenc tant,pero una paguina com la de Viajarenautocaravana.com,dubto que la tinguin.
Si et portes bé segurament et deixarem dutxar. Un petonas.Salutacions. ... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...
|
|
|
Gràcies Jepi, si ens veiem a la Fira ja et passaré la comisió acordada. :mrgreen: Ítaca t'ha donat el bell viatge,
sense ella no hauries sortit. (Kavafis) |
|
|
A canvi de que Jepi renuncii a la seva comissió, ens podríes posar un enllaç desde VEA ?
Planta cara a la por i dóna aliment als teus somnis.
|
|
|
Naturalment, disculpa per no haver-ho fet però esperava una ocasió que ja et vaig avançar en privat. De tota manera ho faig ara mateix. :D ( I a sobre m'estalvio una pasta, que els suborns són molt cars!) :mrgreen: Ítaca t'ha donat el bell viatge,
sense ella no hauries sortit. (Kavafis) |
|
|
De res,amb la pasta d' aquestes petites comissions podre canviar l'auto ben haviat. :mrgreen: :mrgreen: .
Encara tinc de cobrar la d'en Nouespai per la venda de la seva caravana. =)) =)) =)) . Continuo pensant el que he dit.La teva pgn web es una de les millors que es pot visitar ara mateix i trobar un relat actualitzat de gent com nosaltres.Ja que i sóc possat ho aprofito per felicitar-vos a tot l'equip de viajarenautocaravana.com.Esperem ,algún dia no molt llunya,que totcamping.cat pugui ser com la vostra, una paguina de referencia en el món del campisme. salutacions i llarga vida a totes dues. ... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...
|
|
|
Hola Toni:
No se si será la mejor web, solo te puedo decir que me ha gustado... Además como a mi no me pagas comisión... PUes eso...! jajaj... Saluditos :mrgreen: Que poco tiempo y cuantas cosas por hacer.
|
|
|
|
|