• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA: AVANCÉ PER AC

AVANCÉ PER AC fa 10 anys 10 mesos #37123

Benvolguts;

Fa dies que estic mirant les ac que duen avancé. Realment no n'hi han gaires i a la gent que ho he preguntat no m'han arribat a convencer de la situació. Algú de vosaltres el porta instal.lat? si fos així, m'interessaria saber quins inconvenients hi teniu i si realment funciona com els de les caravanes. Ho comento perque ara deixarem l'ac fixe en un camping d'hivern i com no la podrem moure per l'inconvenient de la neu , m'interessaria posar l'avancé.
Si em podeu fer quatre cèntims del tema us ho agraïríem.
Salut!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re:AVANCÉ PER AC fa 10 anys 10 mesos #37150

• nouespai
  • Fora de línea
  • Professional
  • Professional
  • Quin luxe seria tenir més temps lliure....
  • Missatges: 1794
  • Gràcies rebudes: 46
Jo per no portar, no tinc ni tendal a l'auto, així que ja veus...però el que recordo de quan tenia caravana és que els avancés d'hivern eren més inclinats reforçats i petits que els d'estiu, per poder suportar el pes de la neu i per poder-los escalfar. Si són grans no tindràs prou amb una estufa.
Segur que als catàlegs de Fiamma, i Inaca en trobes models.
Quin luxe seria tenir més temps lliure...

Last edit: per nouespai.

Re:AVANCÉ PER AC fa 10 anys 10 mesos #37160

Moltes gracies . Miraré , ara m'han comentat que sortirà millor comprar el F45 adaptat amb cremalleres i poder-lo canviar jo mateix.

Re:AVANCÉ PER AC fa 10 anys 10 mesos #37161

Hola Jovemaca, jo a la caravana tinc col·locat el F45 i també varem comprar els tancaments laterals i frontals pero no de FIAMMA sino de INACA que sino m'etivoco es una mica mes barat i crec que mes ven acabat, a apart l'estructura pesa poquisim aixó si si i neva no se pas encara que jo hi vaig col·locar una cossa que en diuen RAFTER al mig que es un reforç i va força be i despès i pots col·locar una pota d'aquestes d'avançe de tota la vida per reforçar el rafter. Nosaltres aquest any varem tenir el mes d'abril la caravana a Solsona i força be j'ha et dic als lateras també hi posava ferros Balconera que tenia de l'avançe de la caravana vella. la questio era reforçar-lo
Opel Vivaro + Hobby 500 Kmfe

Re:AVANCÉ PER AC fa 10 anys 10 mesos #37164

Hola trenkacames.
Moltes gracies. Me'n podries fer algún cèntim més del tema? m'he conectat a Inaca i no es pot veure res de res. Tu en tens alguna fotografia? més o menys quan et va costar? es que m'han comentat que el millor seria comprar el F45 adaptat.
Gracies

Re:AVANCÉ PER AC fa 10 anys 10 mesos #37165

jo he vist en una autocaravana un avance petit,de uns dos metros i mig d´amplada, l´estructura era tipus tenda iglu, i anava instal.lat en una guia con els de les caravanas, a l´alçada entre la porta i el toldo.

Re:AVANCÉ PER AC fa 10 anys 10 mesos #37167

Jovemaca ha escrit:

Hola trenkacames.
Moltes gracies. Me'n podries fer algún cèntim més del tema? m'he conectat a Inaca i no es pot veure res de res. Tu en tens alguna fotografia? més o menys quan et va costar? es que m'han comentat que el millor seria comprar el F45 adaptat.
Gracies

si vols tendals F45 a caravaning l'arboç sino recordo malament en tenien d'oferta el de 4mts. Pots trucar i preguntar si t'interesa.
El tancament per un tendal de 3,50 ens va pujar uns 600€ aixó si l'estructura es a dir els pals que et donen els d'Inaca son de la casa FIAMMA. el sistema es diu CLIP SYSTEM.

la mida base es 3mts i apartir d'aqui tens suplements de 0,50mts o de 1mts es a dir que un tendal de 4,50mts es necessita un frontal base de 3mts+un frontalde 0,50mts + un frontal de 1mts.

et deixó una foto, aqui i falta el frontal, per es super rapid de muntar.
Adjunts:

Last edit: per trenkakames.

Re:AVANCÉ PER AC fa 10 anys 10 mesos #37173

Hola de nou trenkacames.
Lla vors perl que m'estas comentant , si no vaig mal encaminat el sistema de tancament no es amb cremallera.

Re:AVANCÉ PER AC fa 10 anys 10 mesos #37174

la cremallera que dius , jo tinc cremellera per unit els laterals amb el frontal, i si el frontal te mes d'una peça també s'uneix amb cremellera

Re:AVANCÉ PER AC fa 10 anys 10 mesos #37180

Si poses avancé en un lloc on hi pot nevar, t'aconsello que omplis de pals (però a punta pala!!) tot l'interior quan marxis. En la nosta època de caravana, ens vam fer un tip de veure avancés ensorrats per la neu.
Tots els pals de reforç els treus quan arribes, però no deixis ni una vegada de posar-los quan marxis, doncs segur que aquella vegada neva... (llei de Murphi) i t'asseguro que es trinxa tot.

Per aquí hi ha el Josepsqz que en té un per l'AC.

Re:AVANCÉ PER AC fa 10 anys 10 mesos #37182

Bon dia Mireia.
Moltes gracies . A veure si el josepqs ho llegeix i m'esxplica també la seva versió.

Re:AVANCÉ PER AC fa 10 anys 10 mesos #37190

Hola;

T´adjunto aquesta foto de la meva AC amb Avancé INACA Mod: ALPES 360.

Com veurás té un munt de neu a sobre i aguanta. És degut a un numbrosos pals de reforç interns. La forma de subjectar la guia de l´avancé a l´autocaravana, es un sistema ideat i fabricat per a mi mateix( em dedico al sector disseny-metall) i m´he fabricat aquest suport per la guia sense fer ni un sol forat a la xapa de l´autocaravana. Si esteu interessats us el puc ensenyar i si us interessa també, fabricar-lo.

salutacions
Adjunts:

Last edit: per aspen.

Re:AVANCÉ PER AC fa 10 anys 10 mesos #37191

Moltes gracies. He quedat impressionat. Ara miraré el model Alpes 360 i , si , em podries mirar el que em pot costar? ja tinc preu per una altre banda , però no descarto el tema.
Gracies

Re:AVANCÉ PER AC fa 10 anys 10 mesos #37193

T´envio un privat i ho comentem.

salutacions.

• Pàgina:
  • 1

Aniversaris

Toni-de-Ros en 10 dies (26.07), costalbert en 12 dies (28.07), Lluís García en 19 dies (04.08), ciuatanejo en 20 dies (05.08), IVISANT en 23 dies (08.08), Mont-lleó en 26 dies (11.08), Unalome81 en 38 dies (23.08), JordiJ en 41 dies (26.08), carlos.mataro en 44 dies (29.08), caxisa en 45 dies (30.08)

Alguns viatges

• Pels Pirineus +

...per accedir a Ordesa prescindirem de l'autobús i prendrem el camí antic que feien servir pastors i camperols: el camí de l’Abetal de Turieto, entre boscos i cascades. Gaudirem d’una Llegir més
  • Vimbodí, Vallbona de les Monges i Verdú +

Si ens haguéssim de guanyar la vida organitzant viatges en autocaravana, ens moriríem de gana. Aquesta setmana teníem plans per anar cap al nord i hem anat cap el sud. Llegir més
  • Gorges del Tarn, la França en estat pur... +

...La població de Meyrueis és un poble encantador, amb el seu llarg i frondós passeig de plàtans a la vora d'un riuet d'aigua fresca. Als voltants del poble, hi ha Llegir més
  • El pantà de Sau +

¿Quién dijo que las AC sólo son para vacaciones, puentes, o fines de semana? ¿Qué pasa con el resto del año? ¿Y esos días fríos y cortos? Pues nada nada, Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25

El butlletí

Legalment t'hem de dir que, en registrar-te, acceptes la nostra política de privacitat de les dades i les regles legals. Pots accedir a elles a través dels botons que hi ha al final de la pàgina.