• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA: Nova Guia Arees de Servei a França

Nova Guia Arees de Servei a França fa 9 anys 11 mesos #37138

B-) En la revista francesa "Le Monde du Camping Car", veig que recomanan una guia d'arees de servei de tot França.
2300 adreces amb localització GPS, pel preu de 9,50 euros.
La vaig buscar pels quioscos, i l'havien esgotat. Tinc una adreça d-email, per demanar-la.
Algú coneix aquesta publicació?
Jo tinc la Guia d'Arees de França de Michelin, té moltes errades i li falta completar més informació del lloc i l'adreça exacta de cada area.
Adjunts:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re:Nova Guia Arees de Servei a França fa 9 anys 11 mesos #37140

Jo tinc la del 2008 i m'agrada més que la Michelin. Te una informació més fiable i sembla que les explicacions són més aclaridores, encara que tampoc te coordenades, però per la resta jo n'estic molt contenta.

Salutacions.

Re:Nova Guia Arees de Servei a França fa 9 anys 11 mesos #37149

• nouespai
  • Fora de línea
  • Professional
  • Professional
  • Quin luxe seria tenir més temps lliure....
  • Missatges: 1766
  • Gràcies rebudes: 39
Aquesta no la conec.
Nosaltres usem habitualment la que edita "Camping-car Magazine" d'Editorial Motor Presse i que esdiu "Le Guide Officiel d'Aires de Services de Camping Car.

www.campingcar-magazine.fr/vente_guidesBoutique.jsp?lg=fr&id=14
Quin luxe seria tenir més temps lliure...

Re:Nova Guia Arees de Servei a França fa 9 anys 11 mesos #37389

nouespai ha escrit:

Aquesta no la conec.
Nosaltres usem habitualment la que edita "Camping-car Magazine" d'Editorial Motor Presse i que esdiu "Le Guide Officiel d'Aires de Services de Camping Car.

www.campingcar-magazine.fr/vente_guidesBoutique.jsp?lg=fr&id=14

Pro la de camping car que jo tambe la tinc, no posa coordenades, aquesta pel que diu si venen

Re:Nova Guia Arees de Servei a França fa 9 anys 11 mesos #37404

La que jo tinc (crec que és l'edició 2006), és la mateixa que la que anomena el nouespai. Pensava comprarme la nova aquest estiu de camí a Auvernia, però m'hauré d'esperar a l'any vinent.

Salutacions.
...Viu avui la vida, no esperis a demà !!!

• Pàgina:
  • 1

Aniversaris

JordiJ en 2 dies (26.08), carlos.mataro en 5 dies (29.08), caxisa en 6 dies (30.08), ALIAL en 9 dies (02.09), quasar en 10 dies (03.09), trenkakames en 10 dies (03.09), amr01 en 20 dies (13.09), fotojoma en 25 dies (18.09), socelectric en 32 dies (25.09), Pelicans Voladors en 45 dies (08.10)

Alguns viatges

• Nou relat: Holanda, la lluita contra el mar +

Com vaig llegir en una guia, Déu va fer el món i els holandesos, Holanda... Als Països Baixos, una quarta part del territori està per sota del nivell del mar. Llegir més
  • De Begues a Clariana del Cardener +

Sortim de Begues, dissabte a les 10 de matí, direcció a Clariana del Cardener (Solsonès). Passat aquest poble, a mà esquerra, es troba la cruïlla que va al pantà de Llegir més
  • Illa de Ré, "la blanche", illa d'Oléron i la Rochelle +

Aquest estiu 2011 fem un viatge força tranquil visitant amb molta calma la Charente Maritime. A la costa atlàntica francesa, just enfront de La Rochelle i a uns 3 quilòmetres Llegir més
  • Canadà: el país dels superlatius +

En aquest país tot té una grandària excepcional: Paisatges d'amplis horitzons, trens constituïts per un interminable nombre de vagons, camions enormes, rvs o vehicles d'esbarjo de dimensions molt generoses, de Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25

El butlletí

Legalment t'hem de dir que, en registrar-te, acceptes la nostra política de privacitat de les dades i les regles legals. Pots accedir a elles a través dels botons que hi ha al final de la pàgina.