|
Benvingut,
Convidat/da
|
|
Per fi, crec que ja ho tenim clar. De moment i si no hi ha canvi d'última hora ens decidim per la Satrlett 440 CE. Ara bé, algú la té? Hem podeu parlar d'aquesta marca i d'aquest model en concret.
Gràcies. |
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
Jo vaig tenir una Sterkeman, de la gama Evolution i em va sotir bona. (malgrat només la vaig tenir 18 mesos... però la vaig fer rodar força)
Em sembla que la teva es la gama Starlet, jo posaria els amortiguadors, no els porten de serie. El model crec que és força ampli i còmode per ser una de 2 ambients. Segur que estareu molt bé. No he llegit queixes d´aquesta marca. Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.
|
|
|
Correcte, la gamma Starlett. Amb el preu que ens han donat ens col·loquen, ja sabem que ningú regala res, l'estabilitzador, els amortiguadors, la calefacció elèctrica, l'avnacé (o el d'estiu) i el microones. Per cert, estem parlant de 12500. Espere que també ens isca bona.
|
|
|
Nosaltres varem tenir durant prop de 4 anys una Caravelair Antares Luxe 376, que és la mateixa que la Sterkeman Starlett 370 CE, ja que és del mateix fabricant. No varem tenir cap problema i també la varem fer rodar bastant. Es de la gama sencilla, però molt funcional. N'estavem molt contents.
Que facis bona compra! Salutacions, Salutacions
|
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation.
Last edit: per Mercuri.
|