|
Benvingut,
Convidat/da
|
|
Per fi ens hem decidit. Hem comprat l'Starlett 440CE, pma 1000KG, i em vénen alguns dubtes respecte les assegurances.
1.- Quina és l'obligatòria? La de circulació i/o la d'assistència en carretera? 2.- Val la pena un tot risc? 3.- A part de ZAlba-Caldú; hi ha algunes altres companyies més? 4.- Si tens cap aproblema en la carretera amb el vehicle i les assegurances del cotxe i de la cv són diferents; has de contactar amb les dues? Gràcies, supose que em vindran més dubtes. Salut. |
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
Molt bones,
De les meves experiencies dues coses de l'assegurança: 1- Asegura't que et repatrien la cv desde qualsevol lloc i sense límit de km. L'únic que ho te, em sembla, es el Racc assistencia caravana. 2- Si has de viatjar amb ella, que estas cobert,no sols si està quieta, pensa que es un altre vehicle. |
|
|
carraixet ha escrit:
1. L´obligatoria és la de circulació. La d´assistència és optativa, però molt, molt recomanable. 2. Això depen de la teva economia. Però el primer any no està de més. 3.Jo la vaig fer amb www.phtamaritcorreduria.com/ 4. Si el problema el tens amb la cv, has d´avisar al de la cv. si el tens amb el cotxe, ho comentes quan et truqui la grua, a vegades és el mateix. a mi em va pasar. L´assegurança del cotxe em va remolcar els dos vehicles. Pregunta el que vulguis. Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.
|
|
|
jo a la caravana tenia la RC obligatoria, assistencia en carretera d´ambit internacional i el tot risc amb una franquicia, les 3 assegurances en diferents companyies.
El tot risc el tenia amb FIATC CARAVAN, les altres no ho recordo. |
|