|
Benvingut,
Convidat/da
|
|
Algú em pot dir com és aquest càmping? Si tinc ben entés és municiapl i està a Córdova ciutat per tant bona opció per visitar-la.
|
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
no conozco el camping el Brillante, pero si vas a Cordoba no dejes de visitar la Taberna Salinas muchas tapas a buen precio, el rabo de toro lo hacen muy bien en Casa Pepe de la Juderia, no tan bien de precio pero si lo comparamos con Barcelona te parecera baratisimo.
|
|
|
jo hi he estat aquest estiu i el propietari, encarregat, es una mica bord, el camping en si es vell estava força net, pero no te res de res, el super aixó super-car, el bar a si no ni hi ha, en fi un camping justet per ser un camping al mig de la ciutat, i una mica repelents, em van sol·licitar les dades de tots els majors d'edad.
Opel Vivaro + Hobby 500 Kmfe
|
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation.
Last edit: per trenkakames.
|
|
Pert cert Carraixet, quant hi has de anar?
|
|
|
Encara no ho tenim clar però pensàvem anar entre Nadal i Reis. Ho preguntes per algun motiu en especial? De totes totes si sabeu de qualsevol altre càmping propet de Córdova ens ho dieu. El que volem és visitar Córdova i aquest està allà mateix.
Salut. |
|
|
En temporada baixa segurament estara una mica més ben ates, pero ja et dic la primera impressió no va ser massa bona, No accepten targetes de credit, el més important es que de la porta del camping surt i arriba el bus urba que et deixa en ple centre es a dir que no cal tocar el cotxe per a res, 10A de llum que si voleu fer servir una estufa electrica en tindreu bastant, hi ha parcel·les amb aigua, també important ara no en vaig veure cap que tingues desguas pero tampoc mi vaig fixar massa, varem estar dos nits i sembla un camping de pas, per els nens no hi havia res ni animació ni groxadors res, en ple estiu podria haver-hi alguna cosa, per cert baixant per no fer el viatge massa pesat varem parar al KIKO RURAL PARK, un camping nou i petito pero correcte, esta a 100 km de Valencia aprox. al costat d'un panta.
|
|
|
Hola.
Nosaltres també hem estat 3 nits aquest estiu (finals d'agost). Per visitar la ciutat el trobo correcte, però és això, no per estar-s'hi allà, gaudint del càmping. El restaurant estava tancat per reformes. Té piscina, però al Nadal no crec que això t'interessi Com diu el/la company/a, no accepten targetes de crèdit, però crec recordar que ho avisen en un rètol a recepció. En el meu cas no ho considero un punt negatiu. El súper és molt bàsic, com a recurs d'emergència, però no per fer-hi la compra. Crec que hi ha un Carrefour molt a prop. El terra és això, de terra. Quan nosaltres hi vam estar, el problema era la pols que generava. Si plou, potser s'enfanga tot. Els lavabos són antics, però nets i correctes. Les piles per rentar (tant roba com plats) són exteriors, la qual cosa a l'hivern pot resultar incòmoda. El preu, en temporada alta, el vaig trobar caret pel que ofereix (30 euros, 2 persones). Bé, suposo que el que es paga és la situació, perquè de 1a categoria no és ni de conya... Realment està en una situació ideal per visitar la ciutat. Hi ha busos just al davant, però nosaltres vam anar al centre a peu. En un passeig de 20-30 minuts estàs a la judería :-) A nosaltres el tracte ens va semblar correcte. Vam parlar amb dues recepcionistes i amb el vigilant nocturn. Potser vam tenir sort de no topar amb el senyor borde... I el fet que et demanin els DNIs de totes les persones tampoc no em va semblar malament. Ho han de fer per omplir les fitxes policials. Són qüestions de seguretat, com quan et demanen el DNI si pagues amb targeta (a mi el que no em sembla bé és que no me'l demanin). De fet, al següent càmping que vam anar també ens van demanar tots els DNIs. Bé, espero que la informació et sigui útil. Salutacions :-) |
|
|
Per fi, ja he trobat algú que no opina tan negativament del càmping. Realment prioritze poder visitar la ciutat abans que les comoditats que puga oferir. He sigut escolta durant 20 anys de la meua vida i això de tenir wàters o dormir en llocs enfangants és el de menys. Sobretot si "acampes" amb caravvana amb totes les comoditats del món.
Salut. |
|