• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1
  • 2
  • 3

TEMA:

Re: PORT AVENTURA fa 19 anys 10 mesos #3982

Nomes es una proposta a veure que us sembla.

Nosaltes hi vem estar l'any passat per hallowen i la veritat que ens va agradar moltiiiiisim. Si ja heu estat a Port Aventura coincidireu amb mi que al final les atraccions te les coneixes totes, pero les actuacion de Hallowen a mi em van agradar moltisim. Ademes, com acaba força tard així ens podem kedar fins a utlima hora!

El que no recordo era quins dies era. Ho haure de mirar.
hthttp://blog.kampistas.com/

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re: PORT AVENTURA fa 19 anys 10 mesos #3987

Ho acabo de mirar i el Halloween es del 30 de setembre fins al 12 de Novembre, i romandrà tancat el dies 2, 3, 6, 7, 8, 9, 10 de Novembre, així que hi ha temps de sobra. La historia es que nosaltres tinguem auto/caravana per aquestes dates :(
hthttp://blog.kampistas.com/

Re: PORT AVENTURA fa 19 anys 10 mesos #3990

Es molt bona ideea!!
crec ke per halloween es molt bona ideeeaaa!!!
ke i penseu nois!!! :!: :!:
D@viD50!N!

Re: PORT AVENTURA fa 19 anys 10 mesos #3991

:!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!:

ES L'HORA DELS JOVES VOTA PORT AVENTURA

:!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!:
D@viD50!N!

Re: PORT AVENTURA fa 19 anys 10 mesos #4016

CapitàMaranya, pel que veig estava ben equivocada. :-x No només sí hi tens alguna d'aquestes petites feres dins de casa sinó que hi tens la que més es mou.
No serà que és a tu a qui li fa molta il·lusió fer aquesta sortida i has punxat al que tens més a la vora per a que es mogui i així ho dissimules una mica? ;-)
Apa, va, confessa-ho!!! No siguis vergonyós!!! (je, je) :mrgreen: :mrgreen:

Re: PORT AVENTURA fa 19 anys 10 mesos #4020

Hola Companys:

Mireia, pel que estàs dient crec que penses que ja saps qui és el famós Capità Maranya.... però estàs molt equivocada perque jo no en tinc ni la més remota idea de qui és. I per tant no és el TIO WILLSON.
El WillCat és un "folloneru" però ho és a iniciativa pròpia i ens està deixant sorpresos fins i tot a nosaltres. Però NO sé qui nassos és aquest personatge.
En Jepi també em va senyalar ahir amb el dit força convençut... pero també s'equivoca.
Els meus indicis em diuen que és algú que no té gamberros de petit format a casa seva i que engresca als de fora.... i a més fixeu-vos que parla amb el seu idioma (ja m'enteneu dws - wnas etc...). Però crec que resideix també a la comarca del Bages, i comença per C....

La pregunta és. Qui és el Capità Maranya ?... i em descarto de les opcions possibles. WillCat tampoc ho és.

Salutacions des de Navarcles
Jesús - Tio Willson

Re: PORT AVENTURA fa 19 anys 10 mesos #4022

TioWilson, d'entrada no vaig pensar que fossis tu perquè tenint-les a dins de casa ja sabem que només falta que els donem corda. Llavors no ho aguanta NINGÚ!!! :mrgreen:
Un d'aquests de "petit format", com dius tu, que viu prop teu va deixar anar que eres tu. Vaig al·lucinar!! Com pots ser tan atrevit per resistir el moviment que ens ve i encara promoure'l??!!

L'idividu que tu apuntes (:mrgreen: :mrgreen:)... jo també vaig pensar en ell. :evil: :evil: Fixa't que molt més amunt ja deia jo que no devia tenir petits energúmens (com ens ha classificat algun impresentable).
Si és així, que es calci. A més no sé què pensen aquests del cor de Catalunya (com si jo no hi fos) i quins mestres deuen haver tingut (per ex. jo mateixa :oops: ) que es comportin així!!! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Re: PORT AVENTURA fa 19 anys 10 mesos #4026

EEEEEIIIIIIIIIII,ahir al vespre vaig intentar emborratxar al Tiowillson :mrgreen: perque confeses que ell "ES "el capitàMaranya,pero només vaig poder-li ficar al vas una coca-cola i a sobre light.Es que els del bages sóm bastant astenis :oops: .
Jo seguire dient que en Tiowillson es un promotor de maranyes infiltrades :-)) :-)) .Crec com la Mireia que te ganes d'anar a Port Aventura i no sap com fer-ho.EEEEEEEEIIIIIIIII bon rotllo eh!!!!!!!! :5}
Salutacions.
... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...

Re: PORT AVENTURA fa 19 anys 10 mesos #4050

Hola companys,

Veig que el Capità Maranya ens/us està portant de corcoll eh!!!.

Anem per parts:

Jesus, del Bages som: la Mireia, en Jepi, en Bages, tú (Tiowillson) i un servidor, en CiM, :mrgreen: vol dir que per alusions i descartant les poques opcions que hi han acabo amb la conclusió de que creus que soc jo el Capità oi?. 8O
Doncs sento dir-te que jo no hi tinc res a veure amb aquest senyor/a, (has pedut l'apartament a la Manga del Mar Menor =)) ) al contrari, mai m'han agradat les graduacions militars martell peró t'he de dir que també m'agradaria ser qui es. :?:
Ah, i en referència a l'idioma juvenil, pensa que jo estic fet un xaval dance

Mireia, tú en aquests cas has perdut "este fantastico coche"!!!! =)) , ara ja saps el que hi ha i a més estigues tranquila, he tingut uns mestres immillorables :-))

Heu pensat en algún moment :idea: que aquest "personatge" pot venir del Vallès?.
No ho sé, no ho sé, aniré investigant i quan es delati allà hi serém per descubrir-lo jejejeje!!!!!

Visca el Bages!!!!

Una abraçada a tots ;-)
No hi ha camí per la pau, la pau es el camí.(Mahatma Gandhi)

Re: PORT AVENTURA fa 19 anys 10 mesos #4054

No, no, CiM... Però jo hi vaig donant voltes. Diuen que qui no sap què fer, el gat pentina. És a dir, que com que no tinc feina( què va!!), me la busco.

Jepi, el Tio Wilson diu que no però, per mi, encara té molts números. La manera d'escriure de cadascú, encara que un intenti camuflar-la, identifica molt a les persones. Deu ser per deformació professional que ho veig sense voler. Per això, TIO WILSON, de moment ets un dels que més t'hi escaus. Tinc altres candidats...

CAPITÀ MARANYA!!!! SIGUES VALENT!!! i dona'ns una pisteta que volem descobrir-te nosaltres mateixos...

Re: PORT AVENTURA fa 19 anys 10 mesos #4055

Ei Xatos....aixo es molt TioWillson.Soposo quela Mireia també ho diu per aixo...a que si.
A més el Carles es un Sant :5} ,pobriso si no ha trencat mai cap plat.
Segueixo pensant que aquest capità volta per navarcles. :-))
Salutacions.
... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...

Re: PORT AVENTURA fa 19 anys 10 mesos #4056

Sí, pel xatos però també per moltes coses més!!!

Va, pisteta, pisteta. No siguis gallina!!!!

Re: PORT AVENTURA fa 19 anys 10 mesos #4061

Jepi, gràcies per dir-me que soc un santet, :mrgreen: aquestes alçades un ja no sap que fer per demostrar la seva inocència :oops:

Tiowillson, es el centre de totes les mirades i a més, de les més indiscretes, :mrgreen: aquest pas hauras de contractar els serveis d'en Parry Mason perqué et porti la teva defensa =)) =)) =)) xato estas acorralat!!! :mrgreen:

Però jo, continuo amb les meves sospites del Vallès i ara ja puc començar a apuntar la zona: es possible que sigui de la part de Mollet, però em de ser cautelosos i no crear falses acusacions sense tenir uns indicis clars, coherens i contudents. :-))

Salut a tothom ;-)

Re: PORT AVENTURA fa 19 anys 10 mesos #4162

Certament el tema s'està posant difícil. Vull dir la meva defensa, però no sabeu com em petaré de riure quan surti aquest artísta i es desemboliqui aquesta Maranya.

Carles. Francament no sé per on apuntes, però seguiré la pista vallesana a veure que surt...però no ho tinc tant clar. :D

Mireia: Mira xata! aquesta expressió és de lo més habitual o només me l'has sentit dir a mí?. La forma d'escriure... Però si jo no tinc ni punyetera idea d'escriure amb vocabulari wnas-dws. El que si estic d'acord és que el punyetero/a s'ho està passant d'allò més bé.... a costa sobretot del Jepi i de tú, perque el Carles no se si va per la bona via, però no per la via equivocada.

Jepi: Estic començant a sospitar en que aquest Maranya pot sortir de prop de Navarcles, millor dit, de prop de casa d'un colega que té ganes d'enmaranyar al personal, que li agrada la gresca, sempre ho ha tingut molt clar (que soc jo) i és força folloneru/a... Ho fico tot a l'ordinador i em surt...... 8O

La foto del Jepi !!!!

Ale, a discrepar ! :mrgreen:

Re: PORT AVENTURA fa 19 anys 10 mesos #4167

Tio Wilson, un parell de coses:
-Que això de "xata" és d'allò més habitual... ho dius tu!!
-Que no saps utilitzar el vocabulari d'ells? Apa, que si ens hi posem encara ho ferem més recargolat que ells mateixos!
-Que el Jepi hi té a veure? Potser sí, però que ell ho escriu (o tecleja) segur, segur que no!!

Aquest Capità Maranya és un poca vergonya!!!! Ho embolica tot i es continua amagant, ens renya perquè ens fiquem al fòrum dels joves i és ell qui ho va començar... Ah, i això de que nosaltres no hi podem entrar... per què? Que és que s'atreveix a dir-nos que no ho som, de joves? Pobre d'ell!!

Tio Wilson, fes d'altres predeccions. A veure si em convences!

I només uns curiositat. Com és que només som els del Bages els que estem embolicats desfent l'intríngulis del Capità Maranya? Que a ningú més li pica a curiositat i té ganes de desemmascarar-lo?

Va MARANYA!!! Parla, no t'amaguis... Volem ENXAMPAR-TE!!!!

Re: PORT AVENTURA fa 19 anys 10 mesos #4168

Quien es el Capita Maraya es lo de menos, lo importante es que haga una propuesta concreta, ¿quedada o escapada de un dia? y que ponga fecha, ¿este otoño o lo dejamos para Sant Joan del 2007?

venga Jepi,,,,,,,,,,,,,,,decidete,

Re: PORT AVENTURA fa 19 anys 10 mesos #4169

Carles jo se per on vols anar,pero vols dir que aquest xicot tant tocat i possat pot ser el Capitamaranya?,,,????
Potser si.Igual el Xato de Tiowillson s'estigui enduent el "fregao" i es ell també un santet!!!!!!. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Salutacions.

Re: PORT AVENTURA fa 19 anys 10 mesos #4173

Jepi: Que jo sóc un santet ni ho dubtis !!... i és clar que el fregao mica en mica ha de començar a aclarir-se. 8O
Anem a pams. Es possible que el trobem entre tots, però el primer que ha de fer aquest CAPITÀ MARANYA és donar pistes. El que apunta en Carles ho trobaría molt i molt sorprenent...però potser.
.... i algú de la city-Bcn ???. :idea:

Tonio. Que por mi parte nos vamos a PORT AVENTURA cuando querais, lo que está resultado divertido es este personaje... hasta le estoy cogiendo cariño. A ver si lo resolvemos y pasamos después a decidir el tema. :mrgreen:

Mireia... del Nasi no ho tinc clar ! Es tan bon xicot com sembla, o amaga sopreses de caire "castrense" ?? ( lo del capità digo yo que és militar ).
Jo ja sospito de tot Deu!!!!!
Carles: Busquem més candidats ?...Jo aposto per un artista sense gamberros de petit format al seu domicili habitual, que en penses?... :D :D

Sigui el que sigui que ens deixi anar alguna pista, que ja hi arribarem.

... i continuarà :?: :?: :?: :idea:

Re: PORT AVENTURA fa 19 anys 10 mesos #4178

Akest és el post de PORT AVENTURA, no canvieu el tema.

:twisted:

Re: PORT AVENTURA fa 19 anys 10 mesos #4214

Jepi, tot es possible però aquí hi ha un llop vestidet de xai!!!! =)) .
Jo cada vegada veig més clara l'inocència d'en Jesús i sé per on està passant :mrgreen: , jo en el seu moment també vaig ser el centre de totes les mirades :oops: , però Jesús estigues tranquil, ho superarás =)) =)) =)) , jo també ho vaig poder fer :D

Tal i com diu en Jesús, jo també penso que ha d'esser algú que no tingui feres a casa, però penseu que de Mollet n'hi ha varis, no us confongueu!!!.

Que creieu, que va amb Ac o en Cv?, es per anar descartant :mrgreen:

Capità: que em fet per mereixer això?, tingues pietat d'uns pobres pares (jo no eh!!) que poden haver comés algún error, ja veurás com rectificarán!!! sigues comprensiu i dona'ls una petita esperança de la teva identitat.

Salut ;-)

• Pàgina:
  • 1
  • 2
  • 3

Cercador

Alguns viatges

• Holanda +

Mitjà de transport: Caravana Més imatges a la galeria sobre aquest viatge: No Per descarregar l'arxiu pdf cal clicar AQUÍ Llegir més
  • Islàndia 2007 – Retorn a la terra del gel i foc +

Islàndia, la terra de gel i foc. Situada sobre la dorsal atlàntica, per la qual se separen a la deriva les plaques continentals eurasiàtica i americana, i per les fissures Llegir més
  • La Garrotxa i els volcans +

Fa setmanes que teníem previst anar a La Garrotxa a fer un tomb pels volcans i pobles de la zona, però ens esperàvem a que canvies el temps ja que Llegir més
  • Paisatges del Ter +

Quan fa un any vam començar les nostres escapades de cap de setmana per les comarques catalanes, ens costava molt trobar un lloc que ens temptés. Desconeixíem totalment els fantàstics Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12