• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

Pels qui els agradin les caminades fa 16 anys 10 mesos #37876

Bon dia, això no té gaire a veure amb el campisme, però com segur que a molts forers els hi agrada caminar o fer excursions us comento una festa que es munta a Barcelona i rodalies els 17 i 18 d’octubre, per si no sabeu què fer aquell cap de setmana.
La qüestió és que s’organitza l’etapa catalana d’un moviment popular internacional amb la filosofia de caminar per gaudir, no és competitiu, tu vas al teu ritme i les rutes, al menys les catalanes, es dissenyen passant per llocs emblemàtics: monuments, edificis, panoràmiques, etc. Són diversos itineraris que es fan dissabte i diumenge, pots escollir entre 10, 20 i 30 km per dia , segons el que vulguis. Tot està molt ben organitzat, amb punts de control i avituallament i sempre dins del marc de Barcelona i el seu entorn. El cost pot variar entre 0 € i 11 € segons les rutes. I no es competitiu, no donen premis als primers, tots reben el seu diploma o medalleta i ja està.
Jo aquest any serà els segon que hi aniré i em va sobtar la quantitat d’estrangers, de totes les edats i llocs del planeta que hi participen. Si li feu una ullada veureu que és un moviment a escala planetària, amb una etapa per mes i en un país diferent. Tenen el circuit europeu i el pacífic.
Us anoto els enllaços, per si us interessa:
Sobre l’etapa catalana: www.euro-senders.com/asenexba/index.php?option=com_events&ta...&catids=9&lang=ca_ES

Sobre el moviment internacional: www.euro-senders.com/asenexba/index.php?option=com_content&t...view&id=32&Itemid=36

Salutacions,
Marce.
“...nosaltres no fem el viatge, és el viatge que ens fa a nosaltres” John Steinbeck , autocaravanista i Premi Nobel de Literatura.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re:Pels qui els agradin les caminades fa 16 anys 9 mesos #37886

Hola Marce, jo ho mirare, m'atrau moltissim. Gracies.

Re:Pels qui els agradin les caminades fa 16 anys 9 mesos #38031

Hola Marce, gràcies per la informació. Ara fa uns dies que se'm va escapar el tema de la 2ona Caminada per l'Alzheimer a Mataró. Hi estava apuntat però per motius familiars no hi vaig poder anar.
Caminar és una bona manera de posar-se en forma i si de retruc aprens alguna coseta sobre la capital...doncs millor.

M'ho apunto pel proper any, doncs aquest no podem anar-hi perquè estem lligats per la data d'oposicions de la meva dona.

Salutacions i gràcies
Viatjarem més que el nan d´Amelie...!

(F.A.N.J. - Front d´Alliberament dels Nans de Jardí)

• Pàgina:
  • 1

Cercador

Alguns viatges

• Noruega - Nordkapp +

Mitjà de transport: Autocaravana Més imatges a la galeria sobre aquest viatge: Sí Per descarregar l'arxiu pdf cal clicar AQUÍ Llegir més
  • La Rioja +

Destí: La Rioja Mitjà de transport: Autocaravana Més imatges a la galeria sobre aquest viatge: No Per descarregar l'arxiu pdf cal clicar AQUÍ Llegir més
  • Tots els colors del verd - Noruega 2008 +

Corria l'any 1976. Feia poc que s'havia fet la presentació del primer Volkswagen Golf, i la revista "Autopista", la més coneguda llavors a l'Estat Espanyol, va fer una prova de Llegir més
  • Normandia i Puy du Fou +

Mitjà de transport: Caravana Més imatges a la galeria sobre aquest viatge: No Per descarregar l'arxiu pdf cal clicar AQUÍ Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12