• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

Assegurança modalitat assitència en viatge cv fa 16 anys 9 mesos #38124

Hola companys. Ja quasi tenim la cv i ara estem mirant les assegurances. He parlat amb dues (Zalba-Caldú i Velasco). El que passa és que en Velaco vaig preguntar si l'assistència en viatge és a partir del Km 0 i em van dir que sí. Diuen, peò que està exclosa la repatriació de la cv. Dubte que tinc:

1.-Això passa en totes les "assistències en viatge" de qualsevol asseguradora?

En Zalba-Caldú no em van comentar res de la repatriació. També he vist que hi ha uns quants euros de diferències entre les dues a favor de Velasco. Són de fiar?; A cas en Zalba-Caldú es paga el cert "renom" que poden tenir?

Gràcies.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re:Assegurança modalitat assitència en viatge cv fa 16 anys 9 mesos #38125

• nouespai
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Quin luxe seria tenir més temps lliure....
  • Missatges: 1809
  • Gràcies rebudes: 46
jo estic amb broker-segur, el propietari és autocaravanista, pots preguntar a veure...
Quin luxe seria tenir més temps lliure...

Re:Assegurança modalitat assitència en viatge cv fa 16 anys 9 mesos #38129

Vull recordar que aquest estiu em pensava que la meva assegurança ho cubria i em vaig trobar a molts kms sense saber que fer. S'ha d'anar molt en compta i que l'assegurança t'ho cobreixi.

Re:Assegurança modalitat assitència en viatge cv fa 16 anys 9 mesos #38145

Jo tenia la cv amb www.phtamaritcorreduria.com/ , treballàven amb fiatc.
Zalba, treballa amb Allianz. era on teniem l´auto, però ara ens hem canviat a Catalana Occidente.
Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.

Re:Assegurança modalitat assitència en viatge cv fa 16 anys 8 mesos #38220

Jo finalment vaig assegurar el cotxe i la caravana amb Mapfre que inclou l'assistencia en viatge i oli en un llum mai he tingut cap problema. Fins i tot quan hem vaig quedar tirat al bell mig de Noruega va venir l'assistencia. Aixo si la grua no era de Mapfre

• Pàgina:
  • 1

Cercador

Alguns viatges

• Cauterets, Hautes Pyrenees +

Tot va començar en un petit poblet del sud de França pel pont de la Puríssima, on tot aparcant l’autocaravana vàrem ullar una llibreria per comprar regles i cartabons pels Llegir més
  • Ripoll i Camprodon, la ruta del ferro +

Aquest cap de setmana hem aprofitat que no teníem els nens per fer la Ruta del ferro amb bicicleta i visitar els 3 monestirs de la contrada. El de Ripoll, Llegir més
  • Cap d'any a Lisboa +

Aquest és el relat rebut de Finale sobre el seu viatge en autocaravana per Portugal, durant el Nadal del 2010. La guia Lonely Planet de Portugal defineix Lisboa com una Llegir més
  • Sierra de la Demanda +

Destí: Sierra de la Demanda Mitjà de transport: Caravana Més imatges a la galeria sobre aquest viatge: No Per descarregar l'arxiu pdf cal clicar AQUÍ Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12