|
Benvingut,
Convidat/da
|
|
Hola companys. Ja quasi tenim la cv i ara estem mirant les assegurances. He parlat amb dues (Zalba-Caldú i Velasco). El que passa és que en Velaco vaig preguntar si l'assistència en viatge és a partir del Km 0 i em van dir que sí. Diuen, peò que està exclosa la repatriació de la cv. Dubte que tinc:
1.-Això passa en totes les "assistències en viatge" de qualsevol asseguradora? En Zalba-Caldú no em van comentar res de la repatriació. També he vist que hi ha uns quants euros de diferències entre les dues a favor de Velasco. Són de fiar?; A cas en Zalba-Caldú es paga el cert "renom" que poden tenir? Gràcies. |
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
jo estic amb broker-segur, el propietari és autocaravanista, pots preguntar a veure...
Quin luxe seria tenir més temps lliure...
|
|
|
Vull recordar que aquest estiu em pensava que la meva assegurança ho cubria i em vaig trobar a molts kms sense saber que fer. S'ha d'anar molt en compta i que l'assegurança t'ho cobreixi.
|
|
|
Jo tenia la cv amb
www.phtamaritcorreduria.com/
, treballàven amb fiatc.
Zalba, treballa amb Allianz. era on teniem l´auto, però ara ens hem canviat a Catalana Occidente. Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.
|
|
|
Jo finalment vaig assegurar el cotxe i la caravana amb Mapfre que inclou l'assistencia en viatge i oli en un llum mai he tingut cap problema. Fins i tot quan hem vaig quedar tirat al bell mig de Noruega va venir l'assistencia. Aixo si la grua no era de Mapfre
|
|