|
Benvingut,
Convidat/da
|
|
Sempre havia pensat que quan hi ha alguna desgràcia o passa quelcom greu desseguida t'ho fan saber. Però res més lluny de la realitat, desgraciadament ho hem comprobat aquest estiu.
Per facilitar la cerca de familiars d'accidentats, estaria bé aquesta mesura que he llegit a la revista de la DGT: "Aa" en su móvil por si hay un accidente Incluya en su teléfono móvil el contacto "Aa" (Avisar a) con el nombre y el número de la persona a quien usted quiere que llamen si sufre un accidente de tráfico u otra eventualidad I ara a resar perquè no s'espatlli el móbil !!!!! |
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
Crec que es una masura encertada, jo per exemple porto des de el primer dia "CASA"
Salut |
|
|
Gràcies, Ho tindre en compte.
Salutacions
|
|
|
Jofranc ha escrit:
Això és una iniciativa interessant que s'està estenent a tota Europa. L'avantatge del "Aa" és que "casa" per un que no parli espanyol o català potser no té cap sentit, en canvi Aa surt sempre en la primera posició de l'agenda de qualsevol mòbil. Una iniciativa semblant a tenir el 112 com a número únic universal d'emergències. Quin luxe seria tenir més temps lliure...
|
|
|
Es una iniciativa molt bona pro la primera posició de l'agenda es A, jo hi tinc A per en Ramon i Aa, Aaa per els meus fills.
|
|