|
Benvingut,
Convidat/da
|
|
Hola a tothom.
Despres de donar-le una mica de voltes he decidit cambiar el meu nick. El de JJV no me acabava de fer el pes i des d'ara passa a ser Joaqui. Ja veieu que no es gens original, però la meva imaginació no dóna per a més i molts ja hem coneixeu per aquest nom. Salutacions a tothom |
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
I la resta de la familia ??
Els hauries de registrar, i que t'agafin l'ordinadorr una estona per connectar-se i veure que es cou per aquí. |
|
|
Molt be joaqui
Per canviar de nick, has tingut que registrarte de nou o es pot fer dierctament?? |
|
|
Hola Montse!!!
Quant de temps!!! Que encara ets desperta?. Com saps molt bé el Jose solament agafa l'ordinador de segle en segle, i només per llegir, això de tocar el teclat li ldóna al·lèrgia i el Víctor encara es petit. Així que quant vulguin escriure que es donin d'alta. fr1 fa un temps m'en vaig registrar amb el dos nicks, però no se si es pot cambiar |
|
|
Hola Joaqui,molt bona pensada si et sents més bé aixi .Per nosaltres ja ets sempre la Joaqui,per lo tant no trobarem gaire el canvi.
Vareu arribar gaire tart l'altre dia?. Una abraçada per a tota la família. salutacions. ... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...
|
|
|
Joaqui, t'he canviat el nom de JJV per Joaqui, per tal de que tots els missatges que teníes surtin ara com teus, sino no sortirien .
El nou, que teníes ara com Joaqui, ara està com JJV, i si vols l'eliminem ? Et sembla bé ? Planta cara a la por i dóna aliment als teus somnis.
|
|
|
La Joaqui s'ens independitza!!!!! Ja era hora perque la veritat que jo mai sabia si era la Joaqui o el Jose qui parlaba. I no et preocupes per la originalitat, ho ets tant com jo!! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
hthttp://blog.kampistas.com/
|
|
|
I que serà ara de la teva familia, que serà del J i del V
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: Ayúdame siempre a ver la otra cara de la moneda, no me dejes de culpar de traición a los demás por no pensar como yo
|
|
|
Yo voto a favor de que la Joaqui se independice también.
De todas formas, para nosotros ya eras JOAQUI. Un saludo para la familia. |
|
|
Si no ho pots fer el jefe t'ho farà. Quin luxe seria tenir més temps lliure...
|
|
|
Siguis la JJV o la Joaqui, per mí sempre serás la reportera más chicharachera de Barrio Sésamo!!! :mrgreen:
Una abraçada No hi ha camí per la pau, la pau es el camí.(Mahatma Gandhi)
|
|