• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

Ca`ping Povoleda i L'Ametlla fa 16 anys 8 mesos #38509

Hola què em podeu dir dels càmpings de Povoleda i de l'Ametlla de Mar? Com estan?

Gràcies.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re:Ca`ping Povoleda i L'Ametlla fa 16 anys 8 mesos #38539

entenc que vols dir Poboleda "Priorat" si es aquest fa temps "anys" que no i he anat, abans era d'un paio una mica especial que no volia tendes cuina, no li agradaven massa els nens etc. avui en dia no en puc parlar la zona no esta malament, el de l'atmella ho sento pero no hi he estat
Opel Vivaro + Hobby 500 Kmfe

Re:Ca`ping Povoleda i L'Ametlla fa 16 anys 8 mesos #38552

Jo vaig estar fa un parell d'anys al de l'Ametlla, però el que hi ha dins el mateix poble penso que s'en diu Nautic, per setmana santa i cal avisar-te que els banys no son tancats i per tant el tema de les dutxes queda una mica refredat....., el personal era molt escas i per tant qualsevol problema es complicava.
L'altre el vaig anar a mirar i l'aspecte era més curios però em va semblar que hi havia molts fixos, però era més modern i els banys si mal no recordo eren tancats.
Marta & cia.

Re:Ca`ping Povoleda i L'Ametlla fa 16 anys 8 mesos #38553

Poboleda, Priorat. Correcte

Re:Ca`ping Povoleda i L'Ametlla fa 16 anys 8 mesos #38610

per anar amb nen no se jo, el dia que vaig parlar amb el propietari em sembla que no li agrada massa la gresca, encara que es un lloc molt tranquil a part de ser una comarca caracteristica, a prop de SCALA DEI, SIURANA, llocs d'obligada visita, a prop també hi ha el camping montsan park, que ha perdut moltissim fa any que no hi vaig pero la deixadesa dels seus propietaris en un principi va fer que es degrades molt ara actualment ja a camviat de propietris i desconec el seu estat.
Opel Vivaro + Hobby 500 Kmfe

Re:Ca`ping Povoleda i L'Ametlla fa 16 anys 7 mesos #38802

Yo personalmente he estado un par de veces y el camping fuera de temporada esta bien las lavabos limpios y calentitos, las duchas perfectas y lo de lavar los platos lo peor estan nuevos y limpios pero estan abiertos asi que frio ja ja ja las parcelas son justas perom para un finde esta bien, y la zona es una maravilla muy bonita tienes un paseo por la costa y los acamtilados muy guapo que se puede hacer con los nenes.
Y aceptan ACSI por 13€ asi que no esta nada mal.:woohoo:

www.campingametlla.com/cat/

• Pàgina:
  • 1

Cercador

Alguns viatges

• La costa de Portugal +

Mitjà de transport: Autocaravana Més imatges a la galeria sobre aquest viatge: No Per veure el relat al seu bloc cal clicar AQUÍ Llegir més
  • Eslovènia, país petit de color verd +

Després de caminar uns 200 metres per camins exteriors, arribem a l’entrada de la cova que és un forat artificial. El recorregut és a peu. Arribem a la sala del Llegir més
  • Illa de Ré, "la blanche", illa d'Oléron i la Rochelle +

Aquest estiu 2011 fem un viatge força tranquil visitant amb molta calma la Charente Maritime. A la costa atlàntica francesa, just enfront de La Rochelle i a uns 3 quilòmetres Llegir més
  • Ruta per Alemanya +

...Un país amb infinitat de palaus, esglésies, llacs, muntanyes, art i arquitectura, glorioses poblacions medievals que contrasten amb Berlín, una de les ciutats més avantguardistes d'Europa. Un país que ha Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12