• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

Convertir de 12v a 220v fa 16 anys 7 mesos #38667

Hola a tots i totes! Després del pont han sorgit nous dubtes als autocaravanistes novells i recurrim a vosaltres per a veure si ens ajudeu a decidir.
Volem comprar un conversor de 12 a 220v per utilitzar aparells petits (carregadors de mòbil i càmera) i d'altres de no tant petits (televisor, portàtil, etc.) sense arribar a aparells de gran potència com torradores o microones.

La nostra idea és comprar l'inversor Perfect Power PP 402 de 350W de Waeco, però no acabem d'entendre si és necessari comprar el Sine power que representa que és per aparells d'alta tecnologia.

En definitiva, el nostre dubte és si per fer servir la televisió o el portàtil necessitem un conversor sine power o perfect power, o dit d'una altra manera, si aquestes dos aparells poden funcionar correctament amb una ona sinusoidal modificada.

La diferència entre els dos conversors és de 100e, per tant tampoc cal fer despeses inecesaries.

Moltes gràcies!!!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re:Convertir de 12v a 220v fa 16 anys 7 mesos #38668

Be no vol dir que el SINE POWE sigui per alta tecnologia sino que et fa una ho senoidal pura es a dir com la de casa 50hz i els altres tenen fluctuacions en la frquencia del corrent.
jo soc del pare que "LO BARATO SALE CARO" de vegades per volgue estalviar una mica s'espatlla una altra cosa.
Opel Vivaro + Hobby 500 Kmfe

Re:Convertir de 12v a 220v fa 16 anys 7 mesos #38690

Hola Novell,
Si vols un bon consell, compra el senoidal com bé et diu el Trankakames, per experiència meva, nosaltres primer al varem compra normal per falta de informació i es va cremar, ara el portem senoidal de fa 3 anys i cap problema.
Els somnis d'hair són les esperances d'avui i poden convertir-se en realitat demá

Re:Convertir de 12v a 220v fa 16 anys 7 mesos #38694

Moltes gràcies a tots, pel que fa a la potència amb un de 350W en tindriem prou per portàtil o televisor?.
Per cert he llegit alguns llocs que és millor conectar directament el convertidor a la bateria que no pas amb l'endoll de 12v què n'opineu? Merci!

Re:Convertir de 12v a 220v fa 16 anys 7 mesos #38703

desde mi punto de vista te aconsejaria uno de 500 w o de 600w asin te curas en salud siempre te vendra bien por si conecta algo de mas potencia como un pequeño taladro para bricolge o batitora felices fiestas copesdecava

Re:Convertir de 12v a 220v fa 16 anys 7 mesos #38704

Cargol ha escrit:

...
Per cert he llegit alguns llocs que és millor conectar directament el convertidor a la bateria que no pas amb l'endoll de 12v què n'opineu? Merci!

Jo tinc un de 300w connectat directament a les bateries que és el que s'aconsella.

Salutacions :)

Re:Convertir de 12v a 220v fa 16 anys 7 mesos #38711

No et compliquis massa, al Mediamark tenen uns per 50€ de 350W que inclús porta uns leds per indicar l’estat de la bateria i amb desconnectador per quan la bateria està a menys del 25%. Son d’ona semi sinusoïdal mes que suficient per l’alimentador d’un portàtil dels moderns que tenen mes consum i per la resta d’aparells petits. L’inconvenient es que porta un petit ventilador i que evidentment fa una mica de soroll. No recordo la marca per que el tenim a l’auto, però crec recordar que només ni han dues i es fàcil de reconèixer
Nosaltres ja fa mes d’un any que el tenim i cap problema, això si, l’has de connectar directament a la bateria amb un cable suficientment gruixut, mínim 6mm² per absorbir la caiguda de tensió depenen de la llargada des de la bateria al converso perquè si li arriba amb massa caiguda es pensa que la bateria està descarregada . Es millor que el cable mes llarg sigui el que mes tensió porti.

Re:Convertir de 12v a 220v fa 16 anys 7 mesos #38714

JoanV, diria que el que jo tinc és el mateix que esmentes, ja que també és de MediaMarket amb leds, etc.
Salutacions :)

Re:Convertir de 12v a 220v fa 16 anys 7 mesos #38724

Hola,

Jo tinc el PP 602 i funciona bastant be. Segons les indicacions aguanta pics de 1100, encara que és de 550 W de potencia constant. Jo el vaig comprar per que em donava més sensació de seguretat que els que s'han comentat.

Tant el que jo tinc com el de 350 W s'han de connectar directament a la bateria amb un cable d'aproximadament 30 cm.

En el meu cas tinc prou per connectar tot tipus d'aparells, portàtils, tv,... encara que també has de tenir en compte el Ah de la bateria.

Salutacions

Re:Convertir de 12v a 220v fa 16 anys 7 mesos #38742

Hola, en el meu cas tinc un inversor de onda sinusoidal de la casa Waeco de 1600w amb 2 dugues baterias de AGM i puc fer funcionar el aire acondicionat, el microondas, torradora, aspirador, etc, casi tot, menys la cafetera Nespresso que tinc a casa.

• Pàgina:
  • 1

Cercador

Alguns viatges

• Miravet +

Mitjà de transport: Autocaravana Més imatges a la galeria sobre aquest viatge: No Per descarregar l'arxiu pdf cal clicar AQUÍ Llegir més
  • Eslovènia, país petit de color verd +

Després de caminar uns 200 metres per camins exteriors, arribem a l’entrada de la cova que és un forat artificial. El recorregut és a peu. Arribem a la sala del Llegir més
  • Gorges del Tarn, la França en estat pur... +

...La població de Meyrueis és un poble encantador, amb el seu llarg i frondós passeig de plàtans a la vora d'un riuet d'aigua fresca. Als voltants del poble, hi ha Llegir més
  • Alcalà de Henares +

Destí: Alcalá de Henares Mitjà de transport: Caravana Més imatges a la galeria sobre aquest viatge: No Per descarregar l'arxiu pdf cal clicar AQUÍ Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12