• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

Tinc una proposta haveu-re que us sembla fa 16 anys 7 mesos #39071

Bona nit o dia depèn
Tinc una proposta a veure que us sembla?
Jo tinc un taller mòbil de neteja d'entapissats (coixins de caravana o autocaravana).
Si algú està interessat en netejar els seus i està fent temporada en un càmping jo amb posaria en contacte amb el càmping i podria venir un cap de setmana.
Si és una autocaravana i està a un aparcament es podria mirar també de venir un dia. Si sou un grup que us trobeu i us interessa també en podem parla.
Al poder mirar de netejar-ne mes d'una el preu es molt econòmic entre 5€ i 7€ per coixí depenent mida
Els coixins estan secs amb 3 hores.
La neteja dels coixins a mes de netedat aporta una desinfecció molt alta i l'eliminació dels àcars un dels motius de la majoria d'al·lèrgies
Si voleu mes informació sobre com netegem podeu visitar. www.tapisnet.es

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Last edit: per tapis.
  • Pàgina:
  • 1

Cercador

Alguns viatges

• De tornada a Suïssa +

...Quedo boquiabierta por la grandiosidad del paisaje y por el hecho de poder estar aquí. El guía nos explica que el grosor del hielo en el punto central del glaciar Llegir més
  • Petita ruta pels Alps +

Ens hem proposat, per dir-ho d'alguna manera, fer la volta al Montblanc. Sortim de casa al voltant de les 9 hores 30 minuts aproximadament, gairebé sempre fem la mateixa ruta Llegir més
  • Albi i retalls de l'Aveyron +

Teníamos 3 destinos claros para este viaje: Albi, Millau y Roquefort. Salimos el viernes por la tarde, sin mucha prisa, del parking sobre las 6.30. Encontramos bastante retención, lo que Llegir més
  • Dels castells medievals a la Batalla de l'Ebre +

La ruta prevista ens farà reviure un dels capítols més sagnants de la Guerra Civil Espanyola: la Batalla de l'Ebre; visitant el poble vell de Corbera d’Ebre i el museu Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12