• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

Classe 3 als peatges francesos fa 16 anys 6 mesos #39222

Llegeixo a "Le monde du Camping-Car" la carta d'un autocaravanista francès, que es queixa dels canvis soferts als peatges francesos.

Ell té una autocaravana de 3,00 metres d'alçada des de fa 11 anys. Sempre havia pagat classe 2, i fa poc es va trobar al viaducte de Millau que li marcava classe 3. I des de llavors l'escena s'ha repetit algunes vegades.

De vegades discuteix que no passa dels 3 metres i no en volen saber res (li responen que deu passar una mica dels 3 metres). De vegades ell prem el botó "help" (no m'havia fixat que hi fos) i algú li corregeix la classe 3 per la 2.

L'editorial de la revista contesta que no és un cas aïllat, que les concessionàries han augmentat el seu zel en no fer regals, tot i que de vegades cometen errors.

Ho comento per si heu d'estar alerta en la categoria que us assignen. Un peatge de 12,70€ passaria a valer 19,90€.
2005 Noruega, 2006 Finlàndia, 2007 Islàndia, 2008 i 2012 Suïssa, 2009 Irlanda, 2010 Canadà, 2011 Escòcia, 2013 Holanda, 2014 Aigües croates i cims de Dolomites, 2015 Gal.les, 2016 Àustria, 2017 Lofoten 2018 Savoia 2019 Bretanya

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Last edit: per EvaV.

Re:Classe 3 als peatges francesos fa 16 anys 6 mesos #39230

Eva, aixó ja fa anys que passa, sobretot en els peatges automàtics. Als pocs mesos de l'inaguració del viaducte de Millau hi vàrem passar acompanyatss de 3 AC més: dos de nosaltres vam passar pel peatge manual i vam pagar tarifa 2, mentre que les altres dues AC van passar per la guixeta automàtica (amb sensors d'alçada) i els hi van cobrar tarifa 3. Des de llavors sempre passem per les guixetes manuals i no ens hi tornat a trobar.

Salutacions
...Viu avui la vida, no esperis a demà !!!

Re:Classe 3 als peatges francesos fa 16 anys 6 mesos #39233

Neus, és bo de saber, per qui s'hi trobi, que li pot compensar passar pel peatge manual.
2005 Noruega, 2006 Finlàndia, 2007 Islàndia, 2008 i 2012 Suïssa, 2009 Irlanda, 2010 Canadà, 2011 Escòcia, 2013 Holanda, 2014 Aigües croates i cims de Dolomites, 2015 Gal.les, 2016 Àustria, 2017 Lofoten 2018 Savoia 2019 Bretanya

Re:Classe 3 als peatges francesos fa 16 anys 6 mesos #39236

Nosaltres en el pont de la Puríssima quan anàvem cap a Alsàcia, en dos peatges (tots manuals), ens van cobrar tarifa 3 (a la anada):( , llavors vaig aplicar la 'picaresca' i em va funcionar ja que la resta de peatges de la anada i tota la tornada van ser tarifa 2:

Picaresca ;-) :
Al arribar al peatge m'aturo una mica més endavant, és a dir, pago amb el braç estirat cap enrere i llavors el sensor que hi ha en el sostre ja no agafa l'alçada màxima de la caputxina, a la persona que cobra se li diu 'pardon' si fa mala cara, i al menys a nosaltres ens va funcionar.

Salutacions :)

Re:Classe 3 als peatges francesos fa 16 anys 6 mesos #39303

Quina sort que teniu,a mi per tenir dues rodes al darrera(doble eix)hem cobren 26 euros per passar el tunel del cadí(només anada)un robo a mà armada,en canvi a França el que val es tal sols l'alçada,per mi un xollo.
Una abraçada.
Salutacions.
... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...

Re:Classe 3 als peatges francesos fa 16 anys 6 mesos #39304

ja veig que no soc l´unic "pringat" que paga tarifa 3 a França, l´ultima vegada que vaig anar, per tots el peatges que vaig passa eran automàtics, i no vaig tindre mes remei que paga mes.

Carlos, per la propera, proba-re de fer la teva picaresca.

• Pàgina:
  • 1

Cercador

Alguns viatges

• Islàndia 2007 – Retorn a la terra del gel i foc +

Islàndia, la terra de gel i foc. Situada sobre la dorsal atlàntica, per la qual se separen a la deriva les plaques continentals eurasiàtica i americana, i per les fissures Llegir més
  • Holanda +

Mitjà de transport: Caravana Més imatges a la galeria sobre aquest viatge: No Per descarregar l'arxiu pdf cal clicar AQUÍ Llegir més
  • Itàlia 2007 en caravana +

Relat del viatge al nord d’Itàlia l’estiu del 2007 amb caravana i dues criatures (un nen de tres anys i una nena d’any i mig). El plantejament ha estat realitzar Llegir més
  • Les illes Highlands d'Escòcia +

No tardamos en ver los famosos acantilados blancos de Dover (es nuestra primera vez, la anterior viajamos por el Eurotunnel de noche). Su brillo casi deslumbra. No parecía posible, pero Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12