• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

Quina nevada!!!! fa 16 anys 4 mesos #40093

Está la ciutat de Barceloan paralitzada... feia molt, molt de temps que no nevaba tant!!!

A mí m´ha agafat fent un curs a l´hospital, zoan alta le Barcelona i no he pogut tornar amb el cotxe, l´he hagut de deixar al pàrquing, fins i tot he tingut un ensurt a l´entrada, no m´ha frenat i m´he portat la barrera pel devant, per sort no s´ha trencat res.

Us ha afectat a algú??
Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re:Quina nevada!!!! fa 16 anys 4 mesos #40094

Pues si Marta.
María a venido a comer a casa y está desde las 4
de la tarde hasta ahora que son las 7,30 en las rondas a la
altura del tunel que vá a Vallvidrera. No pueden pasar están todos
los coches parados.
Mi hijo viniendo de Begues, se ha dado un golpe con otro coche
por suerte el está bien, pero el coche tiene la parte delanteraaaa.......lo ha tenido que dejar en la cuneta, pero como no pueden pasar lo más seguro es que pase la noche en el polideportivo que están habilitando los mossos. :emoticon_sh
La nieve es muy bonita, pero en Barcelona no estamos preparados. :blush:

Re:Quina nevada!!!! fa 16 anys 4 mesos #40104

Jo he trigat 8 hores en anar de Barcelona a Centelles, i tinc sort de no haver-me quedat al centre cívic del Figaró o al poliesportiu d'Aiguafreda, on m'han enviat mossos d'esquadra i bombers.

S'ha repetit la història de fa 8 anys.
Amb cadenes he pogut circular, però els camions atravessats a la via l'havien tallada.
2005 Noruega, 2006 Finlàndia, 2007 Islàndia, 2008 i 2012 Suïssa, 2009 Irlanda, 2010 Canadà, 2011 Escòcia, 2013 Holanda, 2014 Aigües croates i cims de Dolomites, 2015 Gal.les, 2016 Àustria, 2017 Lofoten 2018 Savoia 2019 Bretanya

Re:Quina nevada!!!! fa 16 anys 4 mesos #40108

Doncs jo vaig sortir a les 16:15 de la feina (Barcelona - Glòries) i arribava a Mataró a les 20:00h, en transport públic. El tren no funcionava, vaig estar esperant prop d'una hora sota la neu que arribés algun autobús, i quan finalment el vam poder agafar vam trigar 2h i mitja per fer un trajecte que habitualment es fa en mitja hora.
Mercè & Cia.

Re:Quina nevada!!!! fa 16 anys 4 mesos #40109

èstà clar que aquest pais no esta preparat per certs esdevediments i hem la mer.a de politics que tinem encara pitjor
Aqui a Prats van caure 50 cms de neu, a dia d'avui encara no han tret ni una palada de neu dels carrers, es tot plegat una glaçera
Dona la sensacio que només hagi nevat a barcelona no parlan d'altre cosa, a la resta ens tenim de fotre de fastic, com sempre

Salut

Re:Quina nevada!!!! fa 16 anys 4 mesos #40115

• nouespai
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Quin luxe seria tenir més temps lliure....
  • Missatges: 1809
  • Gràcies rebudes: 46
EvaV ha escrit:

Jo he trigat 8 hores en anar de Barcelona a Centelles, i tinc sort de no haver-me quedat al centre cívic del Figaró o al poliesportiu d'Aiguafreda, on m'han enviat mossos d'esquadra i bombers.

S'ha repetit la història de fa 8 anys.
Amb cadenes he pogut circular, però els camions atravessats a la via l'havien tallada.

Jo en veient com estaven els carrers vaig anar a treballar a peu i anava pensant en tu i en d'altres de vosaltres que conec que viviu lluny de la feina...
Quin luxe seria tenir més temps lliure...

Re:Quina nevada!!!! fa 16 anys 4 mesos #40116

jo, per anar a recollir els nens a l´escola, vaig tindre que caminar unes 3 hores, ja que amb el colapse de les rondes nomes vaig poguer arribar fins Esplugues. Avui encara estic fet pols.

Re:Quina nevada!!!! fa 16 anys 4 mesos #40119

Jo també tinc agulletes i durícies, en el meu cas de fer anar la pala per a treure la neu de l'acera i de la nostra rampa de garatge.
2005 Noruega, 2006 Finlàndia, 2007 Islàndia, 2008 i 2012 Suïssa, 2009 Irlanda, 2010 Canadà, 2011 Escòcia, 2013 Holanda, 2014 Aigües croates i cims de Dolomites, 2015 Gal.les, 2016 Àustria, 2017 Lofoten 2018 Savoia 2019 Bretanya

Re:Quina nevada!!!! fa 16 anys 4 mesos #40122

Hola colla,a Navarcles comencem a recobrar la normalitat despres de tenir entre 35 i 40 cm de neu,ahir encara vaig fer una sortida amb raquetes pels voltants del monestir,genial.L'altre cara de la moneda es que el dilluns vaig trigar 4 hores per fer 9 km,la gent no porta cadenes tot i els avisos i els autobusos es van creuar a la carretera,tal com diu en Jofranc aquí ningu ens va treure la neu fins dimarts que el sol la va acabar desfen dels llocs soleis,el ubacs encara estàn plen s de neu,les pales escavadores van passar dimarts al mati per anar netejant les carreteres principals,de totes formes al poble quasibe tothom fa com sempre ,cada un es treu la seva neu de casa i els devants i entre els veins netejem les entrades de garatjos .
Sort que a Barcelona no van caure els 35 cm si no hauria estat el final del mon,nosaltres tot el matí i van haber uns 15 cm i tothom circulava amb normalitat,es que els pixapins ...:laugh: :laugh: :laugh: .Gràcies a Deu ningu ha pres mal que es el principal.
Una abraçada a tots.A per cert al matí cada dia estem a -8,per aixó ens conservem tant joves i macos:laugh: :laugh: :laugh: .
Salutacions.
... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...

Re:Quina nevada!!!! fa 16 anys 4 mesos #40123

Jofranc, JEpi, deu ser que esteu més acostumats a viure situacions de neu, potser no tan fortes com aquesta.
I sí, si Barcelona ja és un caos ambs els cotxes que hi ha... imagineu-vos a més amb la neu... i, no fan falta 35 cm... amb 15 ja n´hi ha prou per liar-la.
Petons, guapos!
Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.

Re:Quina nevada!!!! fa 16 anys 4 mesos #40132

Despues de 5 dias por fin tenemos luzzzzzzzzzz.

Re:Quina nevada!!!! fa 16 anys 4 mesos #40135

Hellinero, qué desastre, 5 días sin luz.
Nos podrás contar todo lo que la tele no nos ha mostrado en imágenes.

Re:Quina nevada!!!! fa 16 anys 4 mesos #40141

Si la memoria no hem falla, el dia 30 de gener de 1986, va fer una nevada amb afectes similars al d'aquest any,a la zona del Llçanès, tant els pals de la llum com els de telefon es van doblegar o trencar, vam estar 8 dies sense llum ni agua, vam ser els homes i perque no dir-ho alguna dona també que vam anar a les serradores del poble a buscar pals de la llum i a pics i pales vam plantar els pals perque les companyes corresponents puguesin posar-hi el cablejat i aixi restaurar llum, agua i telefon. A dia d'avui encara no hi ha hagut cap "politicutxo" dels que corrent ara, que a les hores més de la maitat ja hi eran, que ens hagi donat les gracies, més aviat el contrari els rebuts es van tenir de pagar com si no hagues passat res de res.
Tot aixo m'ha quedat a la memoria perque el dia vuit de febrer va neixer el meu fill, que per cert tot marxant cap a Manresa la carretera estaba carregada de neu fins el cap de munt, vam tenir de possar cadenes, mai ningu es va recordar de venir a netejar la carretera.
Salutacions

Last edit: per Jofranc.

Re:Quina nevada!!!! fa 16 anys 4 mesos #40142

Devant de casa...
Desde Nadal de 1985 que no havia caigut a Badalona una nevada igual...ens enrecordem perque va ser el any que el Manolo i jo vam començar a sortir junts... i la de 1962 que va ser molt mes forta.

• Pàgina:
  • 1

Cercador

Alguns viatges

• Dinamarca +

Dinamarca, el nostre objectiu per aquest estiu 2009, és el més petit dels països escandinaus. Format per moltes illes, les més importants Sjaelland i Fyn, i per la península de Llegir més
  • Besalú, un cap de semana a l'Edat Mitjana +

L'èxit de la novel·la “El pont dels jueus”, de Martí Gironell, va despertar el meu interès pel poble en el qual es desenvolupa dita història, Besalú, així que vam decidir Llegir més
  • Sud de Catalunya +

Feia molt de temps que volíem anar per aquesta zona, ens cridava molt l’atenció poder pujar al Mont Caro. Sortim de casa a primera hora, les 7 del matí, per Llegir més
  • Cap d'any a Lisboa +

Aquest és el relat rebut de Finale sobre el seu viatge en autocaravana per Portugal, durant el Nadal del 2010. La guia Lonely Planet de Portugal defineix Lisboa com una Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12