|
Benvingut,
Convidat/da
|
|
Paga la pena el tema dels "camping cheque"?
Som 4 ( 2 adults i dos nens 10 i 9 anys) |
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
Depèn del que utilitzis els Càmpings, per desgracia a casa nostra no són molts els que hi estan adherits a França es un altre tema, de totes formes et costa per nit AC, 2 adults, parcel·la i electricitat 16 €, els nens els pagaràs a part i depenent de la temporada tampoc els pots utilitzar, jo tinc la targeta i per el moment encara no la he amortitzada.
Espero que et serveixi de ajut. Els somnis d'hair són les esperances d'avui i poden convertir-se en realitat demá
|
|
|
Hola, nosaltres també som 2 adults i 2 nens i la veritat es que si que val la pena, t'estalvies bastants diners en temporada baixa,per exemple ara per setmana santa paguem amb 1 càmping xec + 6 e dels 2 nens per dia.... estalvies 6 euros diaris i depèn del càmping encara mes i fins a finals de juny serveixen , no hi han molts Càmpings a Catalunya però el que hi ha estan be o molt be.
|
|
|
Jordim, estic totalment d'acord amb en Xano. Normalment no cobren els nens. Per a mes informació pots mirar aqui
www.campingcheque.es/ Nosaltres tenim la goldcar i es molt practic perque amb una trocada de telefon et carregan la targeta i pots disposar al moment dels campingchequs. |
|
|
Una pregunta: Sabeu si al SITC ( www.saloturisme.com/ ) hi ha expositor del Camping Cheque?
Salutacions Les meves fotos en: www.flickr.com/photos/carlosk75lm/
|
|
|
Carles, jo vaig anar fa dos anys i no vaig veure cap stand. Normalment només monten per la fira del caravaning.
En quant a pagar o no els nens, depén totalment del càmping. Dels que jo conec per aquí, a Las Palmeres (Altafull) i La Masia (Blanes) sí que paguen. Al Vilanova Park no paguen i a l'Amfora (Sant Pere Pescador) no m'en recordo, però diria que també. Mercè & Cia.
|
|
|
carlosk75 ha escrit:
He consultat a Càmping Cheque i aquesta és la seva resposta: No estaremos con nuestro stand pero habrá Guías 2010 en el stand de Vayacamping. Pero sin posibilidad de comprar cheques. Os comunico que de Abril a Septiembre, Camping Cheque España atiende todos los días de 9h. a 20h. Quin luxe seria tenir més temps lliure...
|
|
|
nouespai ha escrit:
Josep Maria, Moltes gràcies passaré doncs per Vayacamping a veure si puc tenir una Guia del 2010. www.campingcheque.es/ultima-hora/camping-cheque-en-sitc-barc...nes-bilbao-a184.html Salutacions:) Les meves fotos en: www.flickr.com/photos/carlosk75lm/
|
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation.
Last edit: per carlosk75.
|