• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

Camping cheque fa 16 anys 4 mesos #40258

Paga la pena el tema dels "camping cheque"?
Som 4 ( 2 adults i dos nens 10 i 9 anys)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re:Camping cheque fa 16 anys 4 mesos #40259

Depèn del que utilitzis els Càmpings, per desgracia a casa nostra no són molts els que hi estan adherits a França es un altre tema, de totes formes et costa per nit AC, 2 adults, parcel·la i electricitat 16 €, els nens els pagaràs a part i depenent de la temporada tampoc els pots utilitzar, jo tinc la targeta i per el moment encara no la he amortitzada.
Espero que et serveixi de ajut.
Els somnis d'hair són les esperances d'avui i poden convertir-se en realitat demá

Re:Camping cheque fa 16 anys 4 mesos #40260

Hola, nosaltres també som 2 adults i 2 nens i la veritat es que si que val la pena, t'estalvies bastants diners en temporada baixa,per exemple ara per setmana santa paguem amb 1 càmping xec + 6 e dels 2 nens per dia.... estalvies 6 euros diaris i depèn del càmping encara mes i fins a finals de juny serveixen , no hi han molts Càmpings a Catalunya però el que hi ha estan be o molt be.

Re:Camping cheque fa 16 anys 4 mesos #40261

Jordim, estic totalment d'acord amb en Xano. Normalment no cobren els nens. Per a mes informació pots mirar aqui

www.campingcheque.es/

Nosaltres tenim la goldcar i es molt practic perque amb una trocada de telefon et carregan la targeta i pots disposar al moment dels campingchequs.

Re:Camping cheque fa 16 anys 3 mesos #40308

Una pregunta: Sabeu si al SITC ( www.saloturisme.com/ ) hi ha expositor del Camping Cheque?

Salutacions :)

Re:Camping cheque fa 16 anys 3 mesos #40312

Carles, jo vaig anar fa dos anys i no vaig veure cap stand. Normalment només monten per la fira del caravaning.

En quant a pagar o no els nens, depén totalment del càmping. Dels que jo conec per aquí, a Las Palmeres (Altafull) i La Masia (Blanes) sí que paguen. Al Vilanova Park no paguen i a l'Amfora (Sant Pere Pescador) no m'en recordo, però diria que també.
Mercè & Cia.

Re:Camping cheque fa 16 anys 3 mesos #40313

• nouespai
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Quin luxe seria tenir més temps lliure....
  • Missatges: 1809
  • Gràcies rebudes: 46
carlosk75 ha escrit:

Una pregunta: Sabeu si al SITC ( www.saloturisme.com/ ) hi ha expositor del Camping Cheque?

Salutacions :)

He consultat a Càmping Cheque i aquesta és la seva resposta:

No estaremos con nuestro stand pero habrá Guías 2010 en el stand de Vayacamping. Pero sin posibilidad de comprar cheques.

Os comunico que de Abril a Septiembre, Camping Cheque España atiende todos los días de 9h. a 20h.
Quin luxe seria tenir més temps lliure...

Re:Camping cheque fa 16 anys 3 mesos #40318

nouespai ha escrit:

He consultat a Càmping Cheque i aquesta és la seva resposta:

No estaremos con nuestro stand pero habrá Guías 2010 en el stand de Vayacamping. Pero sin posibilidad de comprar cheques.

Os comunico que de Abril a Septiembre, Camping Cheque España atiende todos los días de 9h. a 20h.

Josep Maria,
Moltes gràcies passaré doncs per Vayacamping a veure si puc tenir una Guia del 2010.

www.campingcheque.es/ultima-hora/camping-cheque-en-sitc-barc...nes-bilbao-a184.html

Salutacions:)

Last edit: per carlosk75.
  • Pàgina:
  • 1

Cercador

Alguns viatges

• Itàlia i els seus Alps +

Mireia ha fet al seu bloc un relat sobre el seu viatge a Itàlia i els seus Alps. El podeu accedir des d'aquí Més imatges a la galeria sobre aquest Llegir més
  • Normandia - París +

Aquest any hem anat sobre segur i hem triat un lloc fàcil pels autocaravanistes, Normandia (tota França és agradable per viatjar amb autocaravana) i per proximitat hem aprofitat per visitar Llegir més
  • República Txeca +

Mitjà de transport: Autocaravana Més imatges a la galeria sobre aquest viatge: Si Per descarregar l'arxiu pdf cal clicar AQUÍ Llegir més
  • De Begues a Clariana del Cardener +

Sortim de Begues, dissabte a les 10 de matí, direcció a Clariana del Cardener (Solsonès). Passat aquest poble, a mà esquerra, es troba la cruïlla que va al pantà de Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12