• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1
  • 2

TEMA:

Saló de Turisme de Barcelona fa 16 anys 3 mesos #40334

Bon dia , la pàgina principal de totcamping m'acaba de recordar que ja tenim aquí el Saló de Turisme, al qual penso anar-hi, i una cosa que m'ha emprenyat és el preu de l'entrada : 9 € !!!.
Òndia! penso que es passen, que hagis de pagar per entrar a consumir no ho entenc gaire, trobaria més just que l'entrada fós simbòlica o gratuïta (que estem de crisi) i que s'hagi de pagar la informació que agafes en cada stand ( p.ex, 0,10-0,50 € per catàleg, mapa o paper que reculls); així també s'evitaria arribar a casa amb kgs de papers dels quals, al final, només aprofites una petita part; la resta, al contenidor de paper.
A més, considerant que molta informació que donen es pot trobar per internet, aquests 9 € em semblen desproporcionats.
Salutacions,
Marce.
“...nosaltres no fem el viatge, és el viatge que ens fa a nosaltres” John Steinbeck , autocaravanista i Premi Nobel de Literatura.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re: Saló de Turisme de Barcelona fa 16 anys 3 mesos #40335

Totalment d´acord.... un abús.
Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.

Re: Saló de Turisme de Barcelona fa 16 anys 3 mesos #40338

• nouespai
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Quin luxe seria tenir més temps lliure....
  • Missatges: 1809
  • Gràcies rebudes: 46
Sempre podeu optar altres fórmules... :whistle:
Us heu llegit l'article fins al final de tot, clicant allà on diu "llegir més" ?
Quin luxe seria tenir més temps lliure...

Re: Saló de Turisme de Barcelona fa 16 anys 3 mesos #40339

nouespai ha escrit:

Sempre podeu optar altres fórmules... :whistle:
Us heu llegit l'article fins al final de tot, clicant allà on diu "llegir més" ?

:-S :-S No ho habia llegit.... Aquesta fórmula és l´invitació que m´ha fet arribar per email, l´oficina d´Ariège Pyrenees , ofernit-me una entrada gratuïta. Ja la tinc impresa.

"Recomanat per als professionals: 15 d'abril, de 10.00h a 16.00h. Per accedir com a professional s'haurà d'acreditar al saló o "online". Entrant a www.saloturisme.com/ e indicant el codi ALAGAZEK, entrarà de forma gratuïta."

Bé, jo tenia un altre codi, alagazdk.

Last edit: per matrix.

Re: Saló de Turisme de Barcelona fa 16 anys 3 mesos #40345

Doncs a mi perdoneu-me però estic més espés que el formigó armat, es nota que és dilluns. On dius que s'ha de picar aquest codi, Nouespai? A la web no hi veig cap finestra on es pugui enganxar..
Salutacions,
Marce.
“...nosaltres no fem el viatge, és el viatge que ens fa a nosaltres” John Steinbeck , autocaravanista i Premi Nobel de Literatura.

Re: Saló de Turisme de Barcelona fa 16 anys 3 mesos #40346

Obres l´enllaç,
a dalt a la dreta , clikes a "canal Vsitante"
Et registres i segueixes el pasos

Re: Saló de Turisme de Barcelona fa 16 anys 3 mesos #40347

Gràcies Matrix, abans de llençar la tovallola ho he tornat a intentar i sembla que ho he aconseguit.
Salutacions,
Marce
I gràcies a totcamping!!.

Re: Saló de Turisme de Barcelona fa 16 anys 3 mesos #40350

• nouespai
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Nosaltres mirarem a veure si podem anar.
Per cert, estava veient ara que tens un avatar molt "autèntic", l'has canviat oi, o es que com era més petit no el veia ?

Re: Saló de Turisme de Barcelona fa 16 anys 3 mesos #40354

Òndia, quin tros d'avatar!! Abans era més petit, com la resta; no sé el que ha pogut passar, jo no l'he canviat; a veure si amb els ajustos que s'estan fent s'ha engreixat. La veritat és que no cal que sigui tan gros, si vols envio una imatge més petita.
I sí, el dibuix el va fer la meva filla a partir d'una foto de la nostra primera autocaravana: Sòlid Rígid I.
I encara que sembli molt grossa, era una caputxina petitona, no arribava als 6 m.
Salutacions,
Marce

Re: Saló de Turisme de Barcelona fa 16 anys 3 mesos #40359

Hola!!!!
Ens han regalat entrades i ens sobra una, qui la vulgui que ens envii un correu o ens truqui.
Un petonàs!
Mª José :sick:

Re: Saló de Turisme de Barcelona fa 16 anys 3 mesos #40364

La entrada ja ha estat donada.
:kiss:

Re: Saló de Turisme de Barcelona fa 16 anys 3 mesos #40377

• nouespai
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
M'arriba això de l'oficina de Turisme de França.

Dentro del espacio Francia encontrarás la Tienda de Atout France donde te informaremos de todos los productos para facilitar tu viaje a París.

Ven a recoger tus invitaciones* en nuestra oficina de Barcelona, C/ Fontanella, 21-23, 4º3ª.

Horarios:
Lunes a jueves 10h-14h y 15h-17h30
Jueves 1 de abril, sólo por la mañana 10h-14h
Viernes 9h30-14h30

*Número de invitaciones limitado a 2 por persona, según disponibilidad y hasta agotar existencias
No se hacen reservas.

Contacto Tel: 807 117 181
e-mail: Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.

Re: Saló de Turisme de Barcelona fa 16 anys 3 mesos #40399

vàrema anar divendres, amb idees fitxes del qué mirar..però em va semblar més fluix que altres anys.....vaig trobar a faltar , alguns països, com Alemanya, Gran Bretaña.....a vosaltres que us ha semblat??

Re: Saló de Turisme de Barcelona fa 16 anys 3 mesos #40401

Hola:

Opino lo mismo, nosotros queriamos sobre todo info de Alemania, y no habia mucho donde pedir. Al igual que muchas zonas de Francia.

Saludos
Miss viajes: lofini.blogspot.com/

Re: Saló de Turisme de Barcelona fa 16 anys 3 mesos #40402

Nosaltres cercàvem info d'Alemanya i tampoc vam trobar quasi res.

Haurem d'anar a Noruega, que d'allà sí hi havia.

La fira era molt fluixa.

Els únics estands grans eren els públics, aquells que paguem entre tots...

Re: Saló de Turisme de Barcelona fa 16 anys 3 mesos #40407

Doncs per mi era la primera vegada que anava, i la sensació al sortir és de que potser el proper any no torno... :(
Salutacions :)

Re: Saló de Turisme de Barcelona fa 16 anys 3 mesos #40408

Nosaltres érem uns incondicionals d'aquest saló, ja feia uns quants anys consecutius que el visitàvem. Però aquest any no hi hem pogut anar.
Pel que sembla ha estat molt fluix i ens hem estalviat el temps i els diners.
2005 Noruega, 2006 Finlàndia, 2007 Islàndia, 2008 i 2012 Suïssa, 2009 Irlanda, 2010 Canadà, 2011 Escòcia, 2013 Holanda, 2014 Aigües croates i cims de Dolomites, 2015 Gal.les, 2016 Àustria, 2017 Lofoten 2018 Savoia 2019 Bretanya

Re: Saló de Turisme de Barcelona fa 16 anys 3 mesos #40413

Fluix?????????????????????
Una presa de pel!!, Si ho arribo a saber amb el preu de 4 entrades em faig un bon vermout a la salut dels companys i de TOTCAMPING!!!!

Re: Saló de Turisme de Barcelona fa 16 anys 3 mesos #40414

Òndia! Pel que dieu no m’he perdut gran cosa. Jo pensava anar-hi però el cap de setmana se’m va complicar, a Cornellà celebràvem la Jordiada (cpnl.cat/agenda/2698/jordiada-2010-festa-de-cultura-popular-de-tradicio-catalana ) i no vaig trobar la manera d’escapolir-me...sortosament, pel que dieu. Suposo que la davallada estarà relacionada amb la crisi. Un altre any serà.
Salutacions,
Marce.

Re: Saló de Turisme de Barcelona fa 16 anys 3 mesos #40416

Tot un pavelló tancat....
Poca informació i poca gent visitant la fira.
Entre stand i stand molt espai...i vaig trobar a faltar països.
El disabte al mati a l'entrada de la Plaça Espanya regalaven entrades.
El millor de tot???.....coincidir amb gent coneguda i fer petar la xerrada jajajajaj

:kiss:

• Pàgina:
  • 1
  • 2

Cercador

Alguns viatges

• Pirineu Gironí +

Malauradament, per aquestes dates el Pirineu presenta un aspecte pletòric i dic malauradament perquè tot es deu a l’absència de precipitacions que estem patim aquest hivern; això ha fet que Llegir més
  • Normandia i Puy du Fou +

Mitjà de transport: Caravana Més imatges a la galeria sobre aquest viatge: No Per descarregar l'arxiu pdf cal clicar AQUÍ Llegir més
  • Canadà: el país dels superlatius +

En aquest país tot té una grandària excepcional: Paisatges d'amplis horitzons, trens constituïts per un interminable nombre de vagons, camions enormes, rvs o vehicles d'esbarjo de dimensions molt generoses, de Llegir més
  • Esqui de fondo i "La Corrida" a Puigreig +

El sábado día 21 nos levantamos tempranito, ¡nos íbamos a esquiar! A las 7 de la mañana habíamos quedado en la gasolinera de la C-58 y nos retrasamos 5 minutillos Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12