|
Benvingut,
Convidat/da
|
|
|
|
|
Bon dia , la pàgina principal de totcamping m'acaba de recordar que ja tenim aquí el Saló de Turisme, al qual penso anar-hi, i una cosa que m'ha emprenyat és el preu de l'entrada : 9 € !!!.
Òndia! penso que es passen, que hagis de pagar per entrar a consumir no ho entenc gaire, trobaria més just que l'entrada fós simbòlica o gratuïta (que estem de crisi) i que s'hagi de pagar la informació que agafes en cada stand ( p.ex, 0,10-0,50 € per catàleg, mapa o paper que reculls); així també s'evitaria arribar a casa amb kgs de papers dels quals, al final, només aprofites una petita part; la resta, al contenidor de paper. A més, considerant que molta informació que donen es pot trobar per internet, aquests 9 € em semblen desproporcionats. Salutacions, Marce.
“...nosaltres no fem el viatge, és el viatge que ens fa a nosaltres”
John Steinbeck
, autocaravanista i Premi Nobel de Literatura.
|
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
Totalment d´acord.... un abús.
Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.
|
|
|
Sempre podeu optar altres fórmules...
Us heu llegit l'article fins al final de tot, clicant allà on diu "llegir més" ? Quin luxe seria tenir més temps lliure...
|
|
|
nouespai ha escrit:
"Recomanat per als professionals: 15 d'abril, de 10.00h a 16.00h. Per accedir com a professional s'haurà d'acreditar al saló o "online". Entrant a www.saloturisme.com/ e indicant el codi ALAGAZEK, entrarà de forma gratuïta." Bé, jo tenia un altre codi, alagazdk. Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.
|
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation.
Last edit: per matrix.
|
|
Doncs a mi perdoneu-me però estic més espés que el formigó armat, es nota que és dilluns. On dius que s'ha de picar aquest codi, Nouespai? A la web no hi veig cap finestra on es pugui enganxar..
Salutacions, Marce.
John Steinbeck
|
|
|
Obres l´enllaç,
a dalt a la dreta , clikes a "canal Vsitante" Et registres i segueixes el pasos Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.
|
|
|
Gràcies Matrix, abans de llençar la tovallola ho he tornat a intentar i sembla que ho he aconseguit.
Salutacions, Marce I gràcies a totcamping!!.
John Steinbeck
|
|
|
Nosaltres mirarem a veure si podem anar.
Per cert, estava veient ara que tens un avatar molt "autèntic", l'has canviat oi, o es que com era més petit no el veia ? Quin luxe seria tenir més temps lliure...
|
|
|
Òndia, quin tros d'avatar!! Abans era més petit, com la resta; no sé el que ha pogut passar, jo no l'he canviat; a veure si amb els ajustos que s'estan fent s'ha engreixat. La veritat és que no cal que sigui tan gros, si vols envio una imatge més petita.
I sí, el dibuix el va fer la meva filla a partir d'una foto de la nostra primera autocaravana: Sòlid Rígid I. I encara que sembli molt grossa, era una caputxina petitona, no arribava als 6 m. Salutacions, Marce
John Steinbeck
|
|
|
Hola!!!!
Ens han regalat entrades i ens sobra una, qui la vulgui que ens envii un correu o ens truqui. Un petonàs! Mª José |
|
|
La entrada ja ha estat donada.
|
|
|
M'arriba això de l'oficina de Turisme de França.
Dentro del espacio Francia encontrarás la Tienda de Atout France donde te informaremos de todos los productos para facilitar tu viaje a París. Ven a recoger tus invitaciones* en nuestra oficina de Barcelona, C/ Fontanella, 21-23, 4º3ª. Horarios: Lunes a jueves 10h-14h y 15h-17h30 Jueves 1 de abril, sólo por la mañana 10h-14h Viernes 9h30-14h30 *Número de invitaciones limitado a 2 por persona, según disponibilidad y hasta agotar existencias No se hacen reservas. Contacto Tel: 807 117 181 e-mail: Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la. Quin luxe seria tenir més temps lliure...
|
|
|
vàrema anar divendres, amb idees fitxes del qué mirar..però em va semblar més fluix que altres anys.....vaig trobar a faltar , alguns països, com Alemanya, Gran Bretaña.....a vosaltres que us ha semblat??
Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.
|
|
|
Hola:
Opino lo mismo, nosotros queriamos sobre todo info de Alemania, y no habia mucho donde pedir. Al igual que muchas zonas de Francia. Saludos Miss viajes: lofini.blogspot.com/
|
|
|
Nosaltres cercàvem info d'Alemanya i tampoc vam trobar quasi res.
Haurem d'anar a Noruega, que d'allà sí hi havia. La fira era molt fluixa. Els únics estands grans eren els públics, aquells que paguem entre tots... |
|
|
Doncs per mi era la primera vegada que anava, i la sensació al sortir és de que potser el proper any no torno...
Salutacions Les meves fotos en: www.flickr.com/photos/carlosk75lm/
|
|
|
Nosaltres érem uns incondicionals d'aquest saló, ja feia uns quants anys consecutius que el visitàvem. Però aquest any no hi hem pogut anar.
Pel que sembla ha estat molt fluix i ens hem estalviat el temps i els diners. 2005 Noruega, 2006 Finlàndia, 2007 Islàndia, 2008 i 2012 Suïssa, 2009 Irlanda, 2010 Canadà, 2011 Escòcia, 2013 Holanda, 2014 Aigües croates i cims de Dolomites, 2015 Gal.les, 2016 Àustria, 2017 Lofoten 2018 Savoia 2019 Bretanya
|
|
|
Fluix?????????????????????
Una presa de pel!!, Si ho arribo a saber amb el preu de 4 entrades em faig un bon vermout a la salut dels companys i de TOTCAMPING!!!! |
|
|
Òndia! Pel que dieu no m’he perdut gran cosa. Jo pensava anar-hi però el cap de setmana se’m va complicar, a Cornellà celebràvem la Jordiada (cpnl.cat/agenda/2698/jordiada-2010-festa-de-cultura-popular-de-tradicio-catalana ) i no vaig trobar la manera d’escapolir-me...sortosament, pel que dieu. Suposo que la davallada estarà relacionada amb la crisi. Un altre any serà.
Salutacions, Marce.
John Steinbeck
|
|
|
Tot un pavelló tancat....
Poca informació i poca gent visitant la fira. Entre stand i stand molt espai...i vaig trobar a faltar països. El disabte al mati a l'entrada de la Plaça Espanya regalaven entrades. El millor de tot???.....coincidir amb gent coneguda i fer petar la xerrada jajajajaj |
|
|
|
|