• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

Càmpings o establiments recomanables fa 16 anys 2 mesos #40726

Quin són els vostres càmpings preferits ?
On porteu l'autocaravana, la caravana, el càmper o el cotxe a reparar?
On adquiriu els accessoris o recanvis ?
Teniu algun restaurant favorit quan sortiu de cap de setmana o de vacances?

Indiqueu quins són els establiments favorits per vosaltres i ens posarem en contacte amb ells per intentar de que facin un descompte o atenció preferent a tots aquells que tingueu la tarja d'usuari de Totcàmping.

Ja hem començat a contactar amb alguns establiments però si ens dieu els vostres favorits, ho intentarem primer amb ells.
Planta cara a la por i dóna aliment als teus somnis.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re: Càmpings o establiments recomanables fa 16 anys 2 mesos #40730

ACCESORIS i REPARACIONS: LULUKABARAKA.COM, CARAVANING L'ARBOÇ, AREA CAMPING.
CAMPINGS: MONTBLANC PARK, CAMBRILS PARK, VILANOVA PARK, SOLSONES,
Opel Vivaro + Hobby 500 Kmfe

Re: Càmpings o establiments recomanables fa 16 anys 2 mesos #40731

- Benzineres: GALP, Repsol, Cepsa
- Reparacions: Area Punto Control (el darrer dia no ens va aplicar el descompte), SVO
- Marques oficials: Hymer, etc.
- Pneumàtics i bateries
- Assistència: RACC
- Assegurances: Allianz
- Bodegues: Codorniu, Torres, etc.
2005 Noruega, 2006 Finlàndia, 2007 Islàndia, 2008 i 2012 Suïssa, 2009 Irlanda, 2010 Canadà, 2011 Escòcia, 2013 Holanda, 2014 Aigües croates i cims de Dolomites, 2015 Gal.les, 2016 Àustria, 2017 Lofoten 2018 Savoia 2019 Bretanya

Last edit: per EvaV.

Re: Càmpings o establiments recomanables fa 16 anys 2 mesos #40746

Pels neumàtics ja vam parlar-ne un cop de Different-Car, a Sabadell i ells estaven oberts a fer descompte, l'Evav també va donar-ne referencia.
.- Art-Cava una cava diferent a Avinyonet de Penedes que te àrea de AC gratuïta, demanen que visitis la cava.

Re: Càmpings o establiments recomanables fa 16 anys 1 mes #40816

Jo, més que recomanar aquest establiment l'apunto perquè com no hi han gaires, doncs això: fa un temps vaig descobrir per internet aquesta botiga d'accessoris d'elements de càmping, de fet està muntat de cara a les campers ( els amos són camperistes) però tots, camperistes, caravanistes, autocaravanistes i demés -istes del càmpinmg gastem les mateixes andròmines o tenim necessitats similars.
Al gra: són Equipcampers, estan a Sant Celoni, la web: www.equipcampers.com , a la web trobareu part del catàleg encara que m'han reconegut que a la botiga tenem més coses i és cert.
Jo hi he anat aquesta tarda i els he comprat uns calços per l'autocaravana de la casa Thule a 26'7 € ( amb bossa inclosa) perquè les de Fiamma ja m'estan petant; m'han dit que surten millor que els Fiamma, ja us contaré (d'entrada la bossa és xula i pràctica, fins ara tenia una bossa de plàstic).
També he comprat una mena d'estri per fer torrades...a la propera escapada despertaré a la família amb l'olor de torrades acabades de fer ;-) .
I el líquid blau, l'Aqua Kem , m'ha semblat barat ( 8,90€) però fa poc vaig comprar dues ampolles.
Salutacions,
Marce.
“...nosaltres no fem el viatge, és el viatge que ens fa a nosaltres” John Steinbeck , autocaravanista i Premi Nobel de Literatura.

Re: Càmpings o establiments recomanables fa 16 anys 3 setmanes #40904

Marce, no sé si et refereixes al mateix estri que tenim nosaltres per fer torrades (el vam comprar al Marroc), però l'olor de torrades calentones a l'autocaravana a la Vall de Boí és tot un luxe ;-)

Re: Càmpings o establiments recomanables fa 16 anys 3 setmanes #40905

Bon dia,
l'andròmina de la que parlo és aquesta:

Com veus és molt simple. Us posso l'enllaç per si no me'n sorto amb la foto:
www.equipcampers.com/website/productes_detall.asp?categoria=6&id=181
Encara no he pogut provar-la, pensava fer-lo el cap de setmana vinent però aquest dissabte m'ha sortit una megaquedada a Barcelona ;-) i hauré de deixar-ho per una altra ocasió.
Salutacions,
Marce.
“...nosaltres no fem el viatge, és el viatge que ens fa a nosaltres” John Steinbeck , autocaravanista i Premi Nobel de Literatura.
Adjunts:

• Pàgina:
  • 1

Cercador

Alguns viatges

• Sortida als estanys de la Pera, a la Cerdanya +

Aquest és el relat rebut d'en Jofranc sobre la seva sortida als estanys de la Pera, al passat mes de Juny 2011 i romandrà a l'apartat de Sortides amb les Llegir més
  • Cauterets, Hautes Pyrenees +

Tot va començar en un petit poblet del sud de França pel pont de la Puríssima, on tot aparcant l’autocaravana vàrem ullar una llibreria per comprar regles i cartabons pels Llegir més
  • Eslovènia, país petit de color verd +

Després de caminar uns 200 metres per camins exteriors, arribem a l’entrada de la cova que és un forat artificial. El recorregut és a peu. Arribem a la sala del Llegir més
  • Port Aventura +

Aquest cop l’indret de la sortida l’han triat els nens. A Cauterets en una d’aquelles tertúlies que ells tenen a les nits, mentre nosaltres fem el ressopó, varen decidir i Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12