• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

Càmpings o establiments recomanables fa 16 anys 3 mesos #40726

Quin són els vostres càmpings preferits ?
On porteu l'autocaravana, la caravana, el càmper o el cotxe a reparar?
On adquiriu els accessoris o recanvis ?
Teniu algun restaurant favorit quan sortiu de cap de setmana o de vacances?

Indiqueu quins són els establiments favorits per vosaltres i ens posarem en contacte amb ells per intentar de que facin un descompte o atenció preferent a tots aquells que tingueu la tarja d'usuari de Totcàmping.

Ja hem començat a contactar amb alguns establiments però si ens dieu els vostres favorits, ho intentarem primer amb ells.
Planta cara a la por i dóna aliment als teus somnis.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re: Càmpings o establiments recomanables fa 16 anys 3 mesos #40730

ACCESORIS i REPARACIONS: LULUKABARAKA.COM, CARAVANING L'ARBOÇ, AREA CAMPING.
CAMPINGS: MONTBLANC PARK, CAMBRILS PARK, VILANOVA PARK, SOLSONES,
Opel Vivaro + Hobby 500 Kmfe

Re: Càmpings o establiments recomanables fa 16 anys 3 mesos #40731

- Benzineres: GALP, Repsol, Cepsa
- Reparacions: Area Punto Control (el darrer dia no ens va aplicar el descompte), SVO
- Marques oficials: Hymer, etc.
- Pneumàtics i bateries
- Assistència: RACC
- Assegurances: Allianz
- Bodegues: Codorniu, Torres, etc.
2005 Noruega, 2006 Finlàndia, 2007 Islàndia, 2008 i 2012 Suïssa, 2009 Irlanda, 2010 Canadà, 2011 Escòcia, 2013 Holanda, 2014 Aigües croates i cims de Dolomites, 2015 Gal.les, 2016 Àustria, 2017 Lofoten 2018 Savoia 2019 Bretanya

Last edit: per EvaV.

Re: Càmpings o establiments recomanables fa 16 anys 3 mesos #40746

Pels neumàtics ja vam parlar-ne un cop de Different-Car, a Sabadell i ells estaven oberts a fer descompte, l'Evav també va donar-ne referencia.
.- Art-Cava una cava diferent a Avinyonet de Penedes que te àrea de AC gratuïta, demanen que visitis la cava.

Re: Càmpings o establiments recomanables fa 16 anys 3 mesos #40816

Jo, més que recomanar aquest establiment l'apunto perquè com no hi han gaires, doncs això: fa un temps vaig descobrir per internet aquesta botiga d'accessoris d'elements de càmping, de fet està muntat de cara a les campers ( els amos són camperistes) però tots, camperistes, caravanistes, autocaravanistes i demés -istes del càmpinmg gastem les mateixes andròmines o tenim necessitats similars.
Al gra: són Equipcampers, estan a Sant Celoni, la web: www.equipcampers.com , a la web trobareu part del catàleg encara que m'han reconegut que a la botiga tenem més coses i és cert.
Jo hi he anat aquesta tarda i els he comprat uns calços per l'autocaravana de la casa Thule a 26'7 € ( amb bossa inclosa) perquè les de Fiamma ja m'estan petant; m'han dit que surten millor que els Fiamma, ja us contaré (d'entrada la bossa és xula i pràctica, fins ara tenia una bossa de plàstic).
També he comprat una mena d'estri per fer torrades...a la propera escapada despertaré a la família amb l'olor de torrades acabades de fer ;-) .
I el líquid blau, l'Aqua Kem , m'ha semblat barat ( 8,90€) però fa poc vaig comprar dues ampolles.
Salutacions,
Marce.
“...nosaltres no fem el viatge, és el viatge que ens fa a nosaltres” John Steinbeck , autocaravanista i Premi Nobel de Literatura.

Re: Càmpings o establiments recomanables fa 16 anys 2 mesos #40904

Marce, no sé si et refereixes al mateix estri que tenim nosaltres per fer torrades (el vam comprar al Marroc), però l'olor de torrades calentones a l'autocaravana a la Vall de Boí és tot un luxe ;-)

Re: Càmpings o establiments recomanables fa 16 anys 2 mesos #40905

Bon dia,
l'andròmina de la que parlo és aquesta:

Com veus és molt simple. Us posso l'enllaç per si no me'n sorto amb la foto:
www.equipcampers.com/website/productes_detall.asp?categoria=6&id=181
Encara no he pogut provar-la, pensava fer-lo el cap de setmana vinent però aquest dissabte m'ha sortit una megaquedada a Barcelona ;-) i hauré de deixar-ho per una altra ocasió.
Salutacions,
Marce.
“...nosaltres no fem el viatge, és el viatge que ens fa a nosaltres” John Steinbeck , autocaravanista i Premi Nobel de Literatura.
Adjunts:

• Pàgina:
  • 1

Cercador

Alguns viatges

• Portugal +

...El Castell dos Moros és un antic castell situat damunt l’escarpat del poble amb un panorama des d'on, si no fos per la calitja, veuríem el mar. Tornem altre cop Llegir més
  • El pantà de Sau +

¿Quién dijo que las AC sólo son para vacaciones, puentes, o fines de semana? ¿Qué pasa con el resto del año? ¿Y esos días fríos y cortos? Pues nada nada, Llegir més
  • Les gorges del Segre +

La nostra sortida va ser d'un dia i mig, ja que la Francesca els diumenges treballa. Bé, després de dinar, rentar els plats i endreçar una mica la cuina vam Llegir més
  • L'Auvèrnia +

Destí: Auvergne ( França ) Mitjà de transport: Autocaravana Més imatges a la galeria sobre aquest viatge: No Per veure o descarregar l'arxiu pdf cal clicar AQUÍ Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12