|
Benvingut,
Convidat/da
|
|
Quin són els vostres càmpings preferits ?
On porteu l'autocaravana, la caravana, el càmper o el cotxe a reparar? On adquiriu els accessoris o recanvis ? Teniu algun restaurant favorit quan sortiu de cap de setmana o de vacances? Indiqueu quins són els establiments favorits per vosaltres i ens posarem en contacte amb ells per intentar de que facin un descompte o atenció preferent a tots aquells que tingueu la tarja d'usuari de Totcàmping. Ja hem començat a contactar amb alguns establiments però si ens dieu els vostres favorits, ho intentarem primer amb ells. Planta cara a la por i dóna aliment als teus somnis.
|
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
ACCESORIS i REPARACIONS: LULUKABARAKA.COM, CARAVANING L'ARBOÇ, AREA CAMPING.
CAMPINGS: MONTBLANC PARK, CAMBRILS PARK, VILANOVA PARK, SOLSONES, Opel Vivaro + Hobby 500 Kmfe
|
|
|
- Benzineres: GALP, Repsol, Cepsa
- Reparacions: Area Punto Control (el darrer dia no ens va aplicar el descompte), SVO - Marques oficials: Hymer, etc. - Pneumàtics i bateries - Assistència: RACC - Assegurances: Allianz - Bodegues: Codorniu, Torres, etc. 2005 Noruega, 2006 Finlàndia, 2007 Islàndia, 2008 i 2012 Suïssa, 2009 Irlanda, 2010 Canadà, 2011 Escòcia, 2013 Holanda, 2014 Aigües croates i cims de Dolomites, 2015 Gal.les, 2016 Àustria, 2017 Lofoten 2018 Savoia 2019 Bretanya
|
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation.
Last edit: per EvaV.
|
|
Pels neumàtics ja vam parlar-ne un cop de Different-Car, a Sabadell i ells estaven oberts a fer descompte, l'Evav també va donar-ne referencia.
.- Art-Cava una cava diferent a Avinyonet de Penedes que te àrea de AC gratuïta, demanen que visitis la cava. |
|
|
Jo, més que recomanar aquest establiment l'apunto perquè com no hi han gaires, doncs això: fa un temps vaig descobrir per internet aquesta botiga d'accessoris d'elements de càmping, de fet està muntat de cara a les campers ( els amos són camperistes) però tots, camperistes, caravanistes, autocaravanistes i demés -istes del càmpinmg gastem les mateixes andròmines o tenim necessitats similars.
Al gra: són Equipcampers, estan a Sant Celoni, la web: www.equipcampers.com , a la web trobareu part del catàleg encara que m'han reconegut que a la botiga tenem més coses i és cert. Jo hi he anat aquesta tarda i els he comprat uns calços per l'autocaravana de la casa Thule a 26'7 € ( amb bossa inclosa) perquè les de Fiamma ja m'estan petant; m'han dit que surten millor que els Fiamma, ja us contaré (d'entrada la bossa és xula i pràctica, fins ara tenia una bossa de plàstic). També he comprat una mena d'estri per fer torrades...a la propera escapada despertaré a la família amb l'olor de torrades acabades de fer I el líquid blau, l'Aqua Kem , m'ha semblat barat ( 8,90€) però fa poc vaig comprar dues ampolles. Salutacions, Marce.
“...nosaltres no fem el viatge, és el viatge que ens fa a nosaltres”
John Steinbeck
, autocaravanista i Premi Nobel de Literatura.
|
|
|
Marce, no sé si et refereixes al mateix estri que tenim nosaltres per fer torrades (el vam comprar al Marroc), però l'olor de torrades calentones a l'autocaravana a la Vall de Boí és tot un luxe
|
|
|
Bon dia,
l'andròmina de la que parlo és aquesta: Com veus és molt simple. Us posso l'enllaç per si no me'n sorto amb la foto: www.equipcampers.com/website/productes_detall.asp?categoria=6&id=181 Encara no he pogut provar-la, pensava fer-lo el cap de setmana vinent però aquest dissabte m'ha sortit una megaquedada a Barcelona Salutacions, Marce.
“...nosaltres no fem el viatge, és el viatge que ens fa a nosaltres”
John Steinbeck
, autocaravanista i Premi Nobel de Literatura.
|
|