|
Benvingut,
Convidat/da
|
|
Bona nit,
Primer que tot dir que em passaré "al costat fosc" del campisme, es a dir que passo de la cv a l'ac. Dit això, com l'ac la vaig a buscar a Murcia aquest dijous, si tot surt com està previst, aprofitaré per estar tres nits per la zona d'Alacant i Castelló. Algú em pot dir llocs per la costa llevantina per dormir i disfrutar de la platja?. Salutacions |
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
Doncs, a Peñíscola hi ha un àrea.
Per sota Valencia no conec res. Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.
|
|
|
Jo no puc dir-te res, però sí felicitar-vos per la adquisició
Les meves fotos en: www.flickr.com/photos/carlosk75lm/
|
|
|
http://www.acpasion.net/foro/attachment.php?attachmentid=1928&d=1172132786
www.lapaca.org/areas/ficha_area.php?area_id=49 www.areasac.es/v_portal/apartados/pl_basica.asp?te=438 A Alacant: www.areasac.es/v_portal/apartados/pl_basica.asp?te=13 Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.
|
|
|
Ei Carlos!!! ja queda poc!!!!
Matrix moltes gracies, Ahir vaig entrar a la pàgina de la paca i vaig veure una a Dènia i aquesta de Peñiscola. No se si algú coneix alguna altre. |
|
|
Josep Maria,
En aquest enllaç hi ha més informació de llocs de la comunitat valenciana: www.acpasion.net/foro/attachment.php?attachmentid=31984&d=1241711982 A Cambrils hi ha una urbanització molt tranquila al costat del Mar (proper al Camping Joan) Sautacions Les meves fotos en: www.flickr.com/photos/carlosk75lm/
|
|
|
Molte gracies Carlos,
Es molt complert aquest llistat. Un ha de començar d'alguna manera!!! |
|
|
Josep Maria, t'esperem al cantó fosc, jejeje.
Mira a camping-car infos: www.campingcar-infos.com/Francais/afficheregion.php?pays=ESPAGNE També et pots descarregar els PDIs per a GPS: www.campingcar-infos.com/Francais/recherche.php#synchro 2005 Noruega, 2006 Finlàndia, 2007 Islàndia, 2008 i 2012 Suïssa, 2009 Irlanda, 2010 Canadà, 2011 Escòcia, 2013 Holanda, 2014 Aigües croates i cims de Dolomites, 2015 Gal.les, 2016 Àustria, 2017 Lofoten 2018 Savoia 2019 Bretanya
|
|
|
.....abans era mes fàcil...... amb una cv quasi sempre a camping, ara hi ha de tot, zona de buidat, zona d'aparcament, zona d'acampada ...........................
Moltes gracies Eva |
|
|
mira si vols tens a Torrent (Valencia)N 39º25'16" W 0º30'16", es a la estacio de servei a la carretera de Torrent a l'Alcudia,en el centre comercial " Toll de l'Alberca" sortida de l'autopista A7, aqui tens a bon preu un restaurant, aigua potable, i pots vuidar les aiguas grises i negras i dutxes.
A Denia una molt popular N 38º 52' 13" W 0º 00'54", son 10 €/dia, amb para de Bus, a 100 mts. de la platge, carril bici, te tots els serveis , rentadora, buidatge d'aiguas, llumm, dutxes. A Benidorm,(Finestrat) tenim un area (de pago) a una parcela amb casa d'un jubilat que deixa para (si li demanas et porta el pa al mati),actualment no se les cordenadas però si vols m'ho dius i les buscare. A Murcia, El Ejido tens un area gratis al camí del port N 36º31'40" W 2º47'16". A Cartagena al costat del museu arqueologic maritim N 37º 35'52" W0º58'47". A Murcia tens a Aguamarga un lloc a N 36º43'55" W2º8'46" a Cabo de Gata pots parar al parking del faro N37º38'02" W 0º41'31" tens una font a la platge i diverses clavagueras per buidar. Espero que disfrutis de la AC. Marti |
|
|
Moltes gracies Marti, la de Torrent i Benidorm no tenia constancia d'elles. La Dènia en parlen molta gent.
Mes abaix d'Alacant no anirem que em de tornar a casa i con a novell no volem fer la primera revisió despres del viatge Molte gracies |
|
|
Enhorabona per la compra i ja veuràs com al costat fosc ( és a dir a l'ombra ) s'està molt bé
Igual arribo tard amb el meu consell: nosaltres hem pernoctat una vegada a Xilxes, Castelló, i crec que encara que ja és temporada platjera, en laborable i amb aquestes pluges, estareu tranquils. És una plaça de poble a peu de platja, a la zona de la Platja de les Cases. Et poso una foto: Salutacions i que li feu molts quilòmetres. Marce
“...nosaltres no fem el viatge, és el viatge que ens fa a nosaltres”
John Steinbeck
, autocaravanista i Premi Nobel de Literatura.
|
|
|
Ja estem amb costat fosc!!!
Avui hem arribat despres del passeig. Fent-hos cas em parat a Dènia i a Peñiscola. Molt be la nova experiencia. El que si us puc dir es que si un dia aneu a Murcia recomano anar a esmorçar de plat a Bar Garre, a la carretera de Sta Catarina, Murcia. No dinareu!!! |
|