• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

No m'ho puc creure !!! fa 16 anys 1 mes #40824

Després d'un dia de sol i platja en una població costanera, propera a la ciutat de Barcelona, decidim abandonar el nostre lloc d'estada i pernocta (en un carrer perpendicular al passeig maritim, quasi al final i molt aprop d'un hotel)per fer una visita a l'area de AC inagurada encara no fa 1 any.
El nostre navegador ens hi porta sense perdues, però ja pel camí ens trobem nombrosos indicadors que ens adressen cap aquest lloc soposadament ideal per deixar les nostres autos.
Enfilem un llarg carrer que creua un centre comercial ple de magatzems i establiments diversos amb grans pàrkings planers i degudament senyalitzats fins arribar a l'esperada Area de AC: un lloc molt singular, bastant brut i deixat, on hi ha una caravana destartalada amb signes evidents d'estar habitada permanentment; molt guerxo per poder estacionar, amb la plataforma de serveis (omplir/buidar)plena de porqueria i lluint un gran cartell on indica la prohibició d'abocar quansevol mena de residuos, ni liquits ni solits ...
... Però el més maravellos d'aquest lloc solitari i apartat es que dispossa d'un parquímetre en funcionament (8 € en periode estival i 5 € fora de temporada).
Els comentaris dels 4 usuaris de AC que ens hi vam acostar va ser: aixó és una area de AC ??? ... quina mer-- !!!

Vaig passar vergonya només de pensar que pocs minuts abans de marxar del nostre lloc d'estacionament vaig donar les coordenades a uns joves autocaravanistes que em vàren preguntar per la seva ubicació.

Siguem seriosos, val més no tenir area abans de ser el "hazmerreir" de tots els turistes que s'acosten per gaudir d'aquesta població.

Os donaré una pista per que adivineu de quin lloc es tracta:

N 41º 15' 02''
E 01º 48' 50''

Salutacions
...Viu avui la vida, no esperis a demà !!!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Last edit: per Neus.

Re: No m'ho puc creure !!! fa 16 anys 1 mes #40826

• nouespai
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Quin luxe seria tenir més temps lliure....
  • Missatges: 1809
  • Gràcies rebudes: 46
Després de la prohibició, allò em va sonar a "posa'ls allà que no molestin".
Si està com dius caldrà fer un escrit de queixa a l'Ajuntament a veure si els hi va bé tot tipus de turisme o només estan interessats en els que arriben "d'amagat" un cap de setmana per decidir què faran amb la economia mundial...
Quin luxe seria tenir més temps lliure...

Last edit: per nouespai.

Re: No m'ho puc creure !!! fa 16 anys 1 mes #40828

Ho sento per la teva experiència. Jo una vegada em vaig trobar una de les àrees d'autocaravana de Lleida-AP2 que tindria taponat el desguàs i allò era un bassal d'aigua ( i de sòlids en suspensió :sick: ) i la imatge era penosa. Després la van reparar.
L'èxit de les àrees en bona mesura depèn del grau d'implicació dels promotors, privats o públics. Si com dius l'àrea de Sitges està oblidada o deixada de la mà de déu, doncs què hi farem !!!!, serà un simple lloc de repostatge i buidat d'aigües i tot el seu valor turístic (i econòmic ) estarà desaprofitat. Una pena :( .
A part de la queixa a l'ajuntament pots deixar constància de la teva experiència en les bases de dades d'àrees d'autocaravanes que corren per internet, i que altres autocaravanistes sàpiguen el que es trobaran.
Salutacions,
Marce.
“...nosaltres no fem el viatge, és el viatge que ens fa a nosaltres” John Steinbeck , autocaravanista i Premi Nobel de Literatura.

Last edit: per MarceCRN.

Re: No m'ho puc creure !!! fa 16 anys 1 mes #40834

I aquí és on els del programa Divendres ens van vendre les excelències de l'autocaravanisme ??? Potser s'hauria de demanar a la TV3 que s'hi torni a presentar. :blink:

Re: No m'ho puc creure !!! fa 16 anys 1 mes #40840

nouespai ha escrit:

... Després de la prohibició, allò em va sonar a "posa'ls allà que no molestin".

Tens tota la raó !!!
És com anar a la pastisseria a comprar uns postres ben bons ( un braç de gitano, unes lioneses, un pastis, reposteria o un tortell) i el propietari només t'ofereix unes magdalenes, i les aceptes i ten vas a casa tant content, envers de buscar un altre establiment que et donguin el que demanes ...

MarceCRN, no és un simple lloc de repostatge ja que no si pot buidar ni les residuals ni el poti.

Si de veritat aquest estiu deixen que les AC puguin aparcar/pernoctar dins el municipi, no sé perqué necesitem un área on no es pot repostar/buidar ni dormir (a no ser que ho vulguis fer "de canto").

Salutacions
...Viu avui la vida, no esperis a demà !!!

Re: No m'ho puc creure !!! fa 16 anys 1 mes #40854

:-S De Veritat que es trist!!
A part del problema de ser un simple parking i de que no serveixi ni per casualitat pel que teoricament ha estat construida, per dir-ho d'alguna manera, es també meravellosa la seva ubicació al cul del món, on per arribar al centre de Sitges has de fer una excursió, que no un passeig o esperar un autobús prehistòric que passa cada mitja hora.

Perque l'ambient i la gent de Sitges s'ho val, però si es pel que ofereix l'ajuntament, es per no tornar-hi més. I ho tinc a 10 minuts de casa. :-S

Salutacions!
Si et neteges les ulleres, veuras que bonica es la vida

Last edit: per cargoler.

Re: No m'ho puc creure !!! fa 16 anys 1 mes #40857

He fet una queixa i m'han dit que no en sabien res. :-S

S'ho miraran i m'informaran de com està i de què pensen fer.
Planta cara a la por i dóna aliment als teus somnis.

Re: No m'ho puc creure !!! fa 16 anys 1 mes #40861

Avui he rebut resposta, pel que diuen no en sabien res (....) i prenen nota.

Jo donaria un plaç d'una setmana com a màxim.
Caldria que algú que hi passi per allà ens informi de la situació.

La resposta ha estat:

Hola,
Només volia comunicar-te que després de la vostra trucada, s’han transmès les queixes a l’Ajuntament i ja s’hi està posant solució. Ja s’han fet les gestions perquè es netegi l’àrea esmentada.

Per a qualsevol cosa, pots trucar-me al mòbil: xxxxxxxx
Resto a la teva disposició per a qualsevol consulta més.

Gràcies.

Sira Puig

TURISME DE SITGES
Planta cara a la por i dóna aliment als teus somnis.

Re: No m'ho puc creure !!! fa 16 anys 3 setmanes #40896

No em cal mira les coordenades per saber que estàs parlant de l'àrea de Ac de Sitges, jo també i vaig estar-hi i es una vergonya, no crec que sigui nomes problema de neteja, el problema està en la seva ubicació, sembla que ens volen fer callar i aquí teniu el que demaneu, un àrea,la veritat es que està totalment inclinada, te un desnivell considerable i la veritat es que fa fresa, jo no deixo la meva Ac ni per necessitat. :diablo:
Els somnis d'hair són les esperances d'avui i poden convertir-se en realitat demá

• Pàgina:
  • 1

Cercador

Alguns viatges

• Albacete +

Destí: Albacete Mitjà de transport: Autocaravana Més imatges a la galeria sobre aquest viatge: No Per descarregar l'arxiu pdf cal clicar AQUÍ Llegir més
  • Midi Pyrenées +

Ja havia passat un mes des que vam tornar de les vacances i teníem l´auto una mica abandonada. Aprofitant que era la diada i que el cap de setmana era Llegir més
  • Holanda +

Mitjà de transport: Caravana Més imatges a la galeria sobre aquest viatge: No Per descarregar l'arxiu pdf cal clicar AQUÍ Llegir més
  • Pirineus +

Mitjà de transport: Autocaravana Més imatges a la galeria sobre aquest viatge: No Per descarregar l'arxiu pdf cal clicar AQUÍ Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12