• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

presentació i ideas per camping fa 16 anys 1 mes #40831

Hola voldria presentarme a tots:
tinc 43 anys i en porto 30 en camping estan la temporada d'estiu, per ser mes concret al mateix camping, el camping francas de comarruga, vaig començar amb l'avia vaig estar amb la sogra i desde fa 10 anys i tindre nens vaig compra una caravana. El mon dels camping es algo que es te que viure, a mida que pasen els anys vas veien que estas al aire lliure,pero buscas comoditat tant per tu com per la familia.Es per aixo i gracias al meu ofici vaig construir una plataforma per ficar la tenda cuina a sobre, i molt sotjecta, ara apart que en queda elevada uns 15 cm i cuan plou no entra aigua, cuan comença la temporada i cuan acaba no tinc que desmontarla i la puc deixa dintre del recinte del camping tota montada i amb els electrodomestic dintre, clar una feina de horas es torna en minuts.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re: presentació i ideas per camping fa 16 anys 1 mes #40847

Doncs una altra idea, aquesta dirigida als fabricants d'autocaravanes:
Des de que tinc autocaravana (uns 9 anys) sempre he vist que els plats de dutxa tenen el desguàs en un lateral o racó del plat. I per la llei de Murphy sempre que et dutxes acabes amb un bassalet d'aigua al plat situat a l'extrem oposat del desguàs, que o l'ajudes a desguassar en aquell moment o al dia següent , amb el moviment de la ruta, s'acaba desguassant.
Pregunta: tant costa col·locar un desguàs al centre del plat, i que aquest tingui un lleuger pendent cap el centre? Croquis:

Mentre s'ho pensen els fabricants, tinc col·locat al plat de la dutxa una d'aquelles llossetes de plàstic, que permeten trepitjar o possar coses a la dutxa per molt bassalet que hi hagi quedat de la darrera dutxa.
Salutacions,
Marce.
“...nosaltres no fem el viatge, és el viatge que ens fa a nosaltres” John Steinbeck , autocaravanista i Premi Nobel de Literatura.
Adjunts:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

• Pàgina:
  • 1

Cercador

Alguns viatges

• Bretaña, Normandía i París +

Durante un año he estado leyendo los relatos de los compañeros caravanistas y autocaravanistas en sus diferentes viajes, esta vez, y como apoyo a aquellos que se han molestado en Llegir més
  • Miravet +

Mitjà de transport: Autocaravana Més imatges a la galeria sobre aquest viatge: No Per descarregar l'arxiu pdf cal clicar AQUÍ Llegir més
  • Marroc en Nadal +

Mitjà de transport: Autocaravana Més imatges a la galeria sobre aquest viatge: No Per descarregar l'arxiu pdf cal clicar AQUÍ Llegir més
  • Baix Empordà, pobles amb encant +

Vam anar a la comarca gironina del Baix Empordà, amb l'autocaravana, amb la intenció de visitar uns pobles, encara que petits, encantadors, que deixen un grat record en la memòria Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12