|
Benvingut,
Convidat/da
|
|
Bon dia a tothom!
Feia molt de temps que no em passava per aquí, però no m'he oblidat de vosaltres Aquest estiu (vaja d'aquí un parell de setmanes) marxem de vacances cap a la Cerdanya i anirem al Càmping Pirineus. Algú hi ha estat? Què us va semblar? Gràcies per les vostres opinions! |
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
Nosaltres només coneixem l'estel, vam estar un cop i difícilment tornmarem.
No et podem ajudar. Quin luxe seria tenir més temps lliure...
|
|
|
Tots els comentaris ajuden.
Puc saber perquè dificilment tornareu a l'Stel? Són del mateix grup, per tant també m'interessa la vostra opinió. Gràcies nouespai! |
|
|
Durant una trobada amb gent del Totcàmping a l'hivern, una nit la meva dona va relliscar dins el càmping perquè no havien posat sal al terra ( deien que no posaven per no malmetre les flors
La van haver de venir a buscar amb ambulància i a l'hora de tornar, com era molt tard, ens posaven pegues per entrar de nou en cotxe-ambulància al càmping, tot i saber que no podia caminar. En tot moment van passar de nosaltres, no es van preocupar el més mínim i la seva actitud va ser detestable. Ara com no hi ha gel això no pot passar, però potser tens un problema i passen de tu. Quin luxe seria tenir més temps lliure...
|
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation.
Last edit: per nouespai.
|