• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

Consell sobre on menjar a la Cerdanya fa 15 anys 11 mesos #41060

Bones,
a veure si em pot ajudar algú. Aquest diumenge, per motius familiars, pugem a la Cerdanya i m'agradaria saber si algú em pot recomanar algun lloc on dinar dignament...sense haver de demanar un crèdit prèviament :) Estic fem recerques per internet, i no me'n surto.
Coneixeu algun lloc?
Salutacions i gràcies anticipades,
Marce.
“...nosaltres no fem el viatge, és el viatge que ens fa a nosaltres” John Steinbeck , autocaravanista i Premi Nobel de Literatura.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re: Consell sobre on menjar a la Cerdanya fa 15 anys 11 mesos #41061

Vaig traballar poc més d'un any a Queixans i anavem a dinar cada dia al hotel Internacional a Puigcerda, ens atipabam be i bo i a preu de treballador.Esta situat devant de la bencinera veuras que te mal especta ( de deixadesa) pero dintre es net, el que no puc assegurar-te si els caps de setmana esta obert ( pots marar-ho).
Tambe elguna vegada habia manjat a Cal Sanpare a Toses, es manjaba be, el seu fort era la carn a la brasa, ara han canviat de propietaris hi desconec com ho fan.
Salutacions

Re: Consell sobre on menjar a la Cerdanya fa 15 anys 11 mesos #41062

Gràcies Jofranc. Prenc nota dels teus comentaris.
Salutacions i gràcies.
Marce
“...nosaltres no fem el viatge, és el viatge que ens fa a nosaltres” John Steinbeck , autocaravanista i Premi Nobel de Literatura.

• Pàgina:
  • 1

Cercador

Alguns viatges

• El Ripollès +

Després del parèntesi de la temporada estival, el Trio Marcelino torna a posar-se en marxa. Aquest cop no ha faltat cap dels seus integrants: Cala (Cala, Sílvia, Ona i Pau), Llegir més
  • Nadal a l'Alsàcia +

Si hi ha algun lloc a Europa que es celebri el Nadal amb especial interès és a Alsàcia. Tota Alsàcia es tomba a lluir els carrers, places i especialment les Llegir més
  • Islàndia 2007 – Retorn a la terra del gel i foc +

Islàndia, la terra de gel i foc. Situada sobre la dorsal atlàntica, per la qual se separen a la deriva les plaques continentals eurasiàtica i americana, i per les fissures Llegir més
  • Paisatges del Ter +

Quan fa un any vam començar les nostres escapades de cap de setmana per les comarques catalanes, ens costava molt trobar un lloc que ens temptés. Desconeixíem totalment els fantàstics Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12