• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

Canvi de parabrises en autocaravana integral fa 15 anys 11 mesos #41113

• nouespai
  • Avatar de nouespai Autor del tema
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Quin luxe seria tenir més temps lliure....
  • Missatges: 1809
  • Gràcies rebudes: 46
Tornant de vacances, una pedra llençada pel cotxe que anava al davant ens ha fet un forat petit a la lluna davantera. Ja estic tremolant...

Algú té experiència en el tema ?
Un dia vaig sentir parlar de 3 mesos per a que l'enviessin.

Qui és capaç de posar un vidre tan gran, s'ha d'anar a un concessionari oficial ?

Suposo que no afectarà la franquícia, com en els cotxes, no ?

Demà telefonaré a Broker Segur a veure què em diuen.
Quin luxe seria tenir més temps lliure...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re: Canvi de parabrises en autocaravana integral fa 15 anys 11 mesos #41119

Òndia! quina mala llet! Precisament l'altra dia descrivia aquesta mena d'avaria com un malson personal meu.
Espero que l'asseguradora ho pugui cobrir i que tota la gestió de la peça de recanvi sigui diligent. Ja explicaràs.
Salutacions i ànim,
Marce
“...nosaltres no fem el viatge, és el viatge que ens fa a nosaltres” John Steinbeck , autocaravanista i Premi Nobel de Literatura.

Re: Canvi de parabrises en autocaravana integral fa 15 anys 11 mesos #41121

• nouespai
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Avui ho he llegit i en principi havia entès que se t'havia trencat també.

Em sembla recordar que Toni de Ros l'havia canviat.

Re: Canvi de parabrises en autocaravana integral fa 15 anys 11 mesos #41126

Ostres, quina mala sort.
Per la radio he sentit, fa temps, d´algun lloc que posaven alguna mena de material a sobra d´aquest foradets i anulaven el risc de trencada... no sé si seria Carglass..
A l´assegurança , i tan que et descontaran la franquicia... però si el meu far ja valia 1.000 E no vull ni pensar el que costarà el teu frontal...
Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.

Re: Canvi de parabrises en autocaravana integral fa 15 anys 11 mesos #41130

nouespai ha escrit:

.

No sabria dir-te si també va tenir problemes amb el vidre. Sé que va haver de canviar la claraboia del sostre , com un altre que jo conec :whistle: , però de lluna frontal no em sona.
Sobre la solució que diu Matrix jo he vist una mena d'enganxina transparent que s'enganxa sobre l'impacte (si és petitó) perquè no progressi el trencament en forma d'esquerda, amb això igual pots anar fent escapades fins disposar de la lluna nova.
Però en qualsevol cas que t'assessori primer el tècnic de Broker i a partir de llavors actuar en conseqüència.
I molta sort, que no estiguis gaire al dic sec.
Salutacions,
Marce.
“...nosaltres no fem el viatge, és el viatge que ens fa a nosaltres” John Steinbeck , autocaravanista i Premi Nobel de Literatura.

Re: Canvi de parabrises en autocaravana integral fa 15 anys 11 mesos #41137

• nouespai
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
MarceCRN ha escrit:

nouespai ha escrit:

.

No sabria dir-te si també va tenir problemes amb el vidre. Sé que va haver de canviar la claraboia del sostre , com un altre que jo conec :whistle: , però de lluna frontal no em sona.
Sobre la solució que diu Matrix jo he vist una mena d'enganxina transparent que s'enganxa sobre l'impacte (si és petitó) perquè no progressi el trencament en forma d'esquerda, amb això igual pots anar fent escapades fins disposar de la lluna nova.
Però en qualsevol cas que t'assessori primer el tècnic de Broker i a partir de llavors actuar en conseqüència.
I molta sort, que no estiguis gaire al dic sec.
Salutacions,
Marce.

La claraboia del sostre també fa un any que la portem esquerdada per la base.

L'adhesiu petit que dius el portem posat i no sé si a Carglass ho podran solucionar. Veuré què diuen.

Re: Canvi de parabrises en autocaravana integral fa 15 anys 11 mesos #41138

A mi me la han cambiado po rotura,les costo bastante encontrar el crital adecuado a los de carglass por no tenerlo catalogado al ser un modelo de AC nueva y despues de tener que devolver la primer luna por no ser la que correspondia al fin llego la que tocaba.
Mi seguro es broker segur con "alliance" no he notado nada de sobreprecio en el seguro,las clarabollas tambien entran.
Te recomiendo carglass Mollet ya que en ese taller estan especializados en vehiculos industriales.
Morir es como dormir, pero sin levantarse a hacer pis.¿Que haria yo sin mi?

Re: Canvi de parabrises en autocaravana integral fa 15 anys 11 mesos #41144

Ross ha escrit:

A mi me la han cambiado po rotura,les costo bastante encontrar el crital adecuado a los de carglass por no tenerlo catalogado al ser un modelo de AC nueva y despues de tener que devolver la primer luna por no ser la que correspondia al fin llego la que tocaba.
Mi seguro es broker segur con "alliance" no he notado nada de sobreprecio en el seguro,las clarabollas tambien entran.
Te recomiendo carglass Mollet ya que en ese taller estan especializados en vehiculos industriales.

Només per curiositat, Ross, quan de temps vas tenir l'autocaravana al taller per la lluna?
I pel tema de la lluna frontal, m'ha vingut al cap una peça que he vist en alguna botiga d'accessoris de cotxes: hi han o hi havien una mena de peça cilíndrica que em sembla que la seva finalitat és/era absorbir l'impacte sobre la lluna frontal d'un cotxe; és/era una mena d'esmortidor que es col·locava fixat al vidre i al bloc de guanteres+volant i demès. No sé si servirà per una autocaravana o si encara el venen. La propera vegada que visiti un lloc d'aquests, miraré de trobar-ho i valorar la seva efectivitat.
Salutacions,
Marce.

Re: Canvi de parabrises en autocaravana integral fa 15 anys 11 mesos #41147

Caram Josep Maria!!!, espero que l'assegurança ho cobreixi i que mentrestant pugueu fer ús de la AC.
Ja ens diràs
Records :)

Re: Canvi de parabrises en autocaravana integral fa 15 anys 11 mesos #41153

• nouespai
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Sembla que en no ésser una esquerda llarga miraran primer de reparar-lo.

Respecte l'assegurança, ho he consultat i en general totes les pòlisses cobreixen tant la reparació com la substitució si cal, sense que comptabilitzi a efectes dels "bonus-malus" i en cap cas s'ha de pagar res com franquícia, la qual cosa m'ha tret dos pesos de sobre. :dry:

Re: Canvi de parabrises en autocaravana integral fa 15 anys 10 mesos #41163

MarceCRN ha escrit:

Ross ha escrit:

Només per curiositat, Ross, quan de temps vas tenir l'autocaravana al taller per la lluna?
I pel tema de la lluna frontal, m'ha vingut al cap una peça que he vist en alguna botiga d'accessoris de cotxes: hi han o hi havien una mena de peça cilíndrica que em sembla que la seva finalitat és/era absorbir l'impacte sobre la lluna frontal d'un cotxe; és/era una mena d'esmortidor que es col·locava fixat al vidre i al bloc de guanteres+volant i demès. No sé si servirà per una autocaravana o si encara el venen. La propera vegada que visiti un lloc d'aquests, miraré de trobar-ho i valorar la seva efectivitat.
Salutacions,
Marce.

La cuestion es que el golpe no me impedia poder circular y no me quede sin la AC mas que el dia del montaje de la nueva y un par de dias para el secado de la cola de montaje.
Morir es como dormir, pero sin levantarse a hacer pis.¿Que haria yo sin mi?

Re: Canvi de parabrises en autocaravana integral fa 15 anys 10 mesos #41167

Caram, esperem que pugueu anar circulant fins a la reparació o substitució.
M'alegro que l'assegurança ho cobreixi.

A nosaltres també ens ho va cobrir, és clar que és una FIAT Ducato, un parabrises molt comú i petit. L'assegurança ens va indicar a quin taller havíem d'anar.
2005 Noruega, 2006 Finlàndia, 2007 Islàndia, 2008 i 2012 Suïssa, 2009 Irlanda, 2010 Canadà, 2011 Escòcia, 2013 Holanda, 2014 Aigües croates i cims de Dolomites, 2015 Gal.les, 2016 Àustria, 2017 Lofoten 2018 Savoia 2019 Bretanya

Re: Canvi de parabrises en autocaravana integral fa 15 anys 10 mesos #41213

• nouespai
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Avui he anat a Carglass de Mollet del Vallès i en una estona m'han reparat el vidre.
M'han dit que els poden reparar si l'esquerda no és gaire gran i si no està en l'espai del davant del conductor. En cas contrari els demanen i en pocs dies els acostumen a tenir.

Ho han fet en no més de 30 minuts i m'han semblat molt competents. A més tenien força vidres en estoc, algun d'ells francament enorme.

He aprofitat per preguntar pel preus d'uns neteja-vidres ( de la meva mida no tenien ) i m'ha recomanat que hi posi al vidre una protecció lliscant que facilita el lliscament de les gomes. A veure si trobo les dues coses.

El preu de la reparació, 75 euros, i ells mateixos s'encarreguen de passar el cobrament a la companyia.

Last edit: per nouespai.

Re: Canvi de parabrises en autocaravana integral fa 15 anys 10 mesos #41214

Perfecte ! Ja torneu a estar a punt per a veure món !

No havia sentit mai això de la protecció lliscant, és clar que el nostre vidre és petit, tot el que portem és barretina, jejeje.
2005 Noruega, 2006 Finlàndia, 2007 Islàndia, 2008 i 2012 Suïssa, 2009 Irlanda, 2010 Canadà, 2011 Escòcia, 2013 Holanda, 2014 Aigües croates i cims de Dolomites, 2015 Gal.les, 2016 Àustria, 2017 Lofoten 2018 Savoia 2019 Bretanya

Re: Canvi de parabrises en autocaravana integral fa 15 anys 10 mesos #41216

Molt bé!! I que fàcil que sembla la reparació, i barata . Enhorabona i a fer més quilòmetres.
Marce.

Re: Canvi de parabrises en autocaravana integral fa 15 anys 10 mesos #41219

Bé, bona resposta.
Aleshores, no canvies el vidre sencer?? Et donen seguretat de que no es tornará a trencar??
Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.

Re: Canvi de parabrises en autocaravana integral fa 15 anys 10 mesos #41220

• nouespai
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
M'han dit que no es continuarà trencant per allà. I si passa...assegurança.

• Pàgina:
  • 1

Cercador

Alguns viatges

• Marroc en Setmana Santa +

Destí: Marroc Mitjà de transport: Autocaravana Més imatges a la galeria sobre aquest viatge: Si Per veure o descarregar l'arxiu pdf cal clicar AQUÍ Podeu veure o descarregar també la Llegir més
  • Sud de Catalunya +

Feia molt de temps que volíem anar per aquesta zona, ens cridava molt l’atenció poder pujar al Mont Caro. Sortim de casa a primera hora, les 7 del matí, per Llegir més
  • Midi Pyrenées +

Ja havia passat un mes des que vam tornar de les vacances i teníem l´auto una mica abandonada. Aprofitant que era la diada i que el cap de setmana era Llegir més
  • Alguns Alps Suissos +

...La primera visión del pueblo y de la cascada de Staubbach “sobre” el mismo, nos deja boquiabiertos por su belleza imposible. El valle de Lauterbrunnen se considera uno de los Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12