• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

Voldria felicitar al webmestre. fa 10 anys 4 mesos #41320

Bon dia,
no vull semblar massa afalagador, però he notat darrerament que totcamping ha guanyant positivament pel que fa a oferir notícies referides al món campista (el darrer exemple: la notícia
www.totcamping.cat/index.php?option=com_content&view=article...caravanes&Itemid=110 ).
I penso que això està bé, qualsevol campista es pot posar al dia de temes interessants (i en català), molt abans que aparegui publicat (si és que apareix) en les revistes del sector. Revistes per altra banda decebedores, pel meu gust, però això és una altra història.
Felicitats pel webmestre i endavant amb la teva tasca.
Salut,
Marce.
“...nosaltres no fem el viatge, és el viatge que ens fa a nosaltres” John Steinbeck , autocaravanista i Premi Nobel de Literatura.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re: Voldria felicitar al webmestre. fa 10 anys 4 mesos #41321

Estic d'acord amb tu. Nosaltres que fa poc que tenim la AC ens ha fet molta il·lusió el poder trobar una web on hi ha molta informació sobre el mon del campisme en general i a mes tot en català.

Per cert aquest cap de cap setmana varem anar a Collbató i recomano que i aneu hi ha les coves del salnitre i un àrea de pícnic molt xula.

Happy happy, Francesc

Re: Voldria felicitar al webmestre. fa 10 anys 4 mesos #41323

MarceCRN, estic totalment d'acord amb tu, i crec que la millor manera de felicitar-lo és participant activament en el fòrum.
Sovint estem mandrosos alhora d'escriure per donar les nostres opinions, explicar les nostres sortides, fer consultes sobre campisme o comentar els articles penjats a la web.
Si no som una mica més participatius, el dia que menys ens ho esperem, el Webmestre tirarà la tovallola i ens trobarem sense Totcàmping.
Per tant m'uneixo a les teves felicitacions ...

Gràcies Webmestre !!!
...Viu avui la vida, no esperis a demà !!!

Re: Voldria felicitar al webmestre. fa 10 anys 3 mesos #41328

M´afegeixo a les Felicitacions.
a mi també m´agrada , i em llegeixo, les noticies que surten a la web.
S´ho està currant de valent!!
Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.

Re: Voldria felicitar al webmestre. fa 10 anys 3 mesos #41355

Neus ha escrit:

MarceCRN, estic totalment d'acord amb tu, i crec que la millor manera de felicitar-lo és participant activament en el fòrum.
Sovint estem mandrosos alhora d'escriure per donar les nostres opinions, explicar les nostres sortides, fer consultes sobre campisme o comentar els articles penjats a la web.
Si no som una mica més participatius, el dia que menys ens ho esperem, el Webmestre tirarà la tovallola i ens trobarem sense Totcàmping.
Per tant m'uneixo a les teves felicitacions ...

Gràcies Webmestre !!!

Nosaltres tambe ens unim a les felicitacions, i el comentari de Neus

Re: Voldria felicitar al webmestre. fa 10 anys 3 mesos #41401

Doncs també nosaltres ens afegim a les felicitacions Webmestre.
La veritat que ens van molt bé les notícies sobre el sector, d´aquesta manera estem informats.
A la vegada, també volia agraïr que és quasibé la única web de campisme que fa funcionar els diferents canals d´allò que avui s'anomena web 2.0 (o sigui Facebook, twitter i ara pel que he vist el Youtube).
Intentaré participar una mica més sovint. A veure si ens animem tots plegats.
Salutacions i gràcies.
ciuatanejo i iogui
Viatjarem més que el nan d´Amelie...!

(F.A.N.J. - Front d´Alliberament dels Nans de Jardí)

Re: Voldria felicitar al webmestre. fa 10 anys 3 mesos #41468

La veritat es que s'ho esta currant molt el webmestre, el sortir al facebook fa que arribi a mes gent i puguem anar pujant.

Gracies company!!
http://picasaweb.google.es/ramon.boladeras/ImGenesDeBlogger?authkey=6hEl6QYp3GQ#5290358116198352514

Re: Voldria felicitar al webmestre. fa 10 anys 3 mesos #41469

Mira per on em ve al pèl aquest fil. Jo també voldria afegir-me a la corrua de forers que feliciten al Webmestre.

Felicitar-lo i donar-li les gràcies per l'esforç per mantenir-nos al dia

Salutacions
VERGONYA, CAVALLERS, VERGONYA

Last edit: per perecompte.
  • Pàgina:
  • 1

Aniversaris

tonisx en 1 dia (22.01), anioliver en 6 dies (27.01), Sabaterra en 8 dies (29.01), city490 en 9 dies (30.01), Damia i Carme en 13 dies (03.02), mire en 13 dies (03.02), BIGMYCH en 15 dies (05.02), clara en 15 dies (05.02), DAN en 16 dies (06.02), nouespai en 16 dies (06.02)

Alguns viatges

• Itàlia i els seus Alps +

Mireia ha fet al seu bloc un relat sobre el seu viatge a Itàlia i els seus Alps. El podeu accedir des d'aquí Més imatges a la galeria sobre aquest Llegir més
  • Eslovènia-Croàcia-Bòsnia +

Destí: Eslovènia-Croàcia-Bòsnia Mitjà de transport: Autocaravana Més imatges a la galeria sobre aquest viatge: Si Per descarregar l'arxiu pdf cal clicar AQUÍ Llegir més
  • Països alpins +

Hem triat aquestes vacances, perquè fa 12 anys va ser el bateig de la nostra Ac i hem volgut fer part del mateix recorregut, en part per la nostàlgia i Llegir més
  • Alcalà de Henares +

Destí: Alcalá de Henares Mitjà de transport: Caravana Més imatges a la galeria sobre aquest viatge: No Per descarregar l'arxiu pdf cal clicar AQUÍ Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25

El butlletí

Legalment t'hem de dir que, en registrar-te, acceptes la nostra política de privacitat de les dades i les regles legals. Pots accedir a elles a través dels botons que hi ha al final de la pàgina.