|
Benvingut,
Convidat/da
|
|
|
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
M'he rellegit tot el fil... i la veritat, començo a sospitar amb algú de l'entorn familiar de Can Jepi.... posem la Carme.
Si, si col.legues, tants atacs al TioWillson (L'Innocent m'haure de posar) per part d'en Jepi, LeBRON i Supergirlstar em fa sospitar i molt !! Per tant, proposo canviar a les votacions la meva modesta però innocent persona i col.locar la candidatura de la Carme, que segur segur s'ho està passant de nassos amb aquest joc, que ha inventat en Jepi , dicho sea de paso. ...eiiiiii i no crec que estigui equivocat, OK? Ale... al ataque!!!!!!!!!!!!!! Kapita = Kapitana?? |
|
|
Amic Tiowillson,
Ja fa dies que crec en la teva inocència :mrgreen: i ho dic publicament =)) , es cert que el cercle cada vegada s'està fent més i més petit, petit, petit........ i les acusacions en contra de la Carme, són cada dia més encertades i justificades. Les investigacions dutes a terme conjuntament amb la Mireia, corrovoren aquesta hipòtesi i ja fa dies que sospitem de la "Jepa", ella mateix ho pot corfirmar, oi Mireia?, però es clar, tots els detalls estan sota secret de sumari =)) . Carme, entrega't a les autoritats abans de que sigui massa tard, la vengança pot arribar a ser molt i molt terrible!!! :twisted: Jepi, tú en aquest cas també se't pot asusar de complicitat, no et deixis portar per els tentacles de la maldat, siges fort!!!! =)) No hi ha camí per la pau, la pau es el camí.(Mahatma Gandhi)
|
|
|
I ke esteu pensant ? 8O |
|
|
deixa ja d'enmarenyar, perque el que et desenmarany bon desenmaranyador sera.
Be bona nit capità Jepi :mrgreen: deixes moltes pistes, no pistes no, autopistes :-)) :-)) =)) =)) |
|
|
Je, je... :mrgreen: Us hi heu fixat? El Capità aquest dels trons està en línia ara, en canvi no hi són ni el Jepi ni el Tiowilson.
Curiós, oi? :D Ítaca t'ha donat el bell viatge,
sense ella no hauries sortit. (Kavafis) |
|
|
Tio wilson...NOOOO, Jepi... NOOOOO. Ara bé... la Carme? La pega és que ella no ha escrit mai com a "Carme"...
Carme, Carmeta... per què no et registres i ens dius alguna coseta. Et defenses, ens critiques, ens enredes... Tu mateixa però estaria bé que parlessis. Jo hi puc veure al Jepi al darrera del Kapità però ell no o és. La Carme, doncs? JEPI!!!! Demana a la seva estimada esposa que ens digui quelcom!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
Hola amics.Una tarda que no hem conecto i ja m'esteu axutxant? :twisted: .Sou tremendos
Despres de tot aixó si voleu continuar pensant que sóc jo,m'he n'alegro ja e per la meva manera de ser i actuar a les kedades hem va que ni pintat aquest paper,pero el webmestre sap que jo no sóc,ni la Carme tampoc.A voltes hem pregunto ,com es que no s'et va acudir a tu aquest paper?.Com veieu vaig perdent facultats,potser o fa que l'any vinent ja en faig 40. :mrgreen: :mrgreen: Bé anem investigant que aixo es emocionant. Salutacions. ... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...
|
|
|
Si, però quan entra el Jepi no hi és el Capità.
Qué curiós! :twisted: Ítaca t'ha donat el bell viatge,
|
|
Toni serà perque el capità Maranya potser ha d'anar a dormir d'hora per anar a treballar o ha estudiar.Jo sóc dels que tenco el forúm.Avui tu també.m'alegro de compartir aquesta estoneta amb tu.
Salutacionsi bona nit. ... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...
|
|
|
Nooooooo!
EL Jepi ens vol deixar a tots fora de joc amb els seus arguments de nano exemplar... però no us ho haureu cregut oi? Jepi, xaval, crec que si la Carme no és la capitana com dius, llavors ets tu per eliminació. Ho sento... però al final tots estem d'acord. Masses casualitats? ... No. Només és que a base d'eliminar candidats i cremar neurònes, s'ha arribat al final. Explica'ns com és el Kpità Maranyeru, qué li agrada, el perque de a seva estratègia, etc...Amb el nom ho has encertat de plé xaval !! Ale!!!! Explica'ns-ho tot fil per randa !! Salutacions des del carrer del costat Jesús - Tiowillson |
|
|
:arrow: ki està d'cord? :arrow: kin final? :arrow: enkra no sabeu com és el kpità? :arrow: vius a xxxx xx xxxts? mal, muy mal :twisted: |
|
|
La meva opinió... no sé, no us conec prou ben mirat. Però malgrat que hi ha molta joventut entre els forers séniors, penso que el Capità és massa hàbil amb el llenguatge friki. Malgrat que sense dificultat és capaç d'expressar-se amb molta correcció i sense faltes d'ortografia jo crec que és més jove del que sospitem.
Si a sobre hi afegim la dada curiosa de que mai coincideixen en connexió el Jepi i el Capità, doncs... Que cadaescú tregui les seves conclusions, però jo a la Carme no la veig amb estrelles a la mànega. Ítaca t'ha donat el bell viatge,
|
|
Ara si ke m'has despistat Toni. Ja no sé ki soc :idea: :?:
|
|
|
Òndia, tens un problema! Fest-ho mirar! Ítaca t'ha donat el bell viatge,
|
|
Us puc ben dir que heu d'ampliar la llista. :mrgreen:
Quin luxe seria tenir més temps lliure...
|
|
|
Vaja, està vist que això del CSI no és "lo" meu. Ítaca t'ha donat el bell viatge,
|
|
Jo ja us ho deia,aneu mal encaminats.les apariencies enganyen i jo segueixo pensant que com el Valles no hi ha res.pero ,com que soc el sospitos nº 1,ningu hem fa cas.
La veritat es que hem sento afalagat de que penseu que sigui jo.Un jovenet ,que sap escriure en Friki total.Pero un altre cop serà.com diu el nouespai hem d'ampliar el nostre ventall. Salutacions. ... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...
|
|
|
En este foro hay bastantes bichitos :twisted: y el primero que pense fue TioWillson, luego en Jepi, pero al decir esto Nouespai, podria ser Carles(CIM) :mrgreen:
La vida es bella, asi que vivela a tope antes de que se acabe.
|
|
|
Francament, m'ha sorprés molt l'afirmació de Nouespai... però c'est la vie!!... em passa com al Toni, i aixó del CSI no és lo meu.
Estic convençut de l'innocència d'en Carles, però la veritat, ja no sé cap a on disparar. S'ho deu estar passant d'alló més bé el Kapità... Però ja t'atraparem !!!!!!!!! :twisted: :twisted: Jesús - Tiowillson |
|