|
Benvingut,
Convidat/da
|
|
Hola,
algú coneix el camping La Vall de Taradell (Barcelona), perquè estem pensant en fer la temporada d'estiu i no tenim cap referència. moltes gràcies |
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
Hi havia un company ( Tonio ) que hi anava sovint. Pots enviar-li un missatge privat.
Jo tinc bones referències tot i no haver anat mai. Quin luxe seria tenir més temps lliure...
|
|
|
Jo vaig anar-hi un dia de visita a uns amics que van fer un mes. Es veia bon camping, lavabos nets.....les parceles estan en terrasses. Si el teu cotxe no pot pujar, tenen un tractor.
Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.
|
|
|
moltes gràcies per la informació
|
|
|
hola Time, a ver si puedo ayudarte, en ese camping yo estrene la caravana, es un camping con muchos bancales, lo que proporciona intimidad, por contra los desplazamientos andando son duros, el camping destaca por limpieza, tanto en los servicios como en las demas instalaciones, no es un camping barato, pero su precio extra esta justificado, el personal era agradable, su propietario el Sr Ramon muy atento, amable y servicial, una bellisima persona, en el camping hay mucho fijo, pero ninguno con "enanitos" (¿eh que se me entiende?, hacen cumplir las normas, me refiero a ruidos, exceso de accesorios en la parcelas, etc...
Creo que es un buen camping para hacer temporada. espero haberte ayudado. un saludo Tonio |
|
|
y tanto que me has ayudado, mucha información!!
gracias |
|