|
Benvingut,
Convidat/da
|
|
Hola amics,soposo que som molts els que ens dediquem a enviar e-mails a les estacions d'esqui ,als ajuntaments,a les administracions. A voltes sembla que no ens facin cas,però algunes vegades les pressions funcionen.A voltes parles amb algú que no coneixes i resulta ser una persona relacionada amb la responsavilitat d'un parking i...www.portdelcomte.net/novetats-2010-2011.php
No se com estarà,pues l'any passat hi havia unes places reservades però de dificil sortida i només 5 places,si tenim la sort d'anar-hi un dia us informarem,si algú i va abans que ens passi informació. Una abraçada i felicitats a tots per aquestes petites coses en que es va avançant. Salutacions. ... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...
|
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation.
Last edit: per Jepi.
|
|
Hola jepi.
Voliem anar aquest cap de setmana, pero ho aplacem sinedia. Ja fa massa fred i obren el proper cap de setmana, ( el del pont). Si algú hi va , que informi siusplau. Felicitats als responsables. Si tornem a posarnos les botes d´esquí, serà la nostra estació d´esquí a Catalunya. Si , jo també vaig enviar un e mails a port aventura fa dues setmanes, i ni P caso. Serà per espai. que aprenguin de Eurodisney |
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
porsis ha escrit:
A Port Aventura, mentre no "desperten" pots pernoctar molt tranquil al costat de la comissaria dels Mossos que està a pocs metres del Parc. Jepi, bona notícia la de Port del Compte. Ara només cal que millorin la carretera d'accés, però com no hi ha peatge que pagar, de moment ho tenim clar... Quin luxe seria tenir més temps lliure...
|
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation.
Last edit: per nouespai.
|
|
Òndia!! una altra bona notícia. Jo de pistes d'esquí no entenc gaire (les visito més fora de temporada, per fer excursions) però em sembla que aquesta seria la primera pista d'esquí de Catalunya amb àrea d'autocaravanes , oi? ....si no considerem les de la Catalunya Nord, és clar
Per cert: entenc que això de les 20 places + àrea d'autocaravanes ja és una realitat, oi? o és una iniciativa a desenvolupar durant aquesta temporada?. Algu ho sap? Salutacions, Marce. Nota: i si , PortAventura encara dorm...per això jo hi vaig poc, per no despertar-la
“...nosaltres no fem el viatge, és el viatge que ens fa a nosaltres”
John Steinbeck
, autocaravanista i Premi Nobel de Literatura.
|
|
|
Hola colla.
Jo no sé si quan diuen area es refereixen a un lloc per omplir i buidar o tan sols a parking.El que si creia interesant es que s'ha passat de ser unes pistes on reseraven 5 places per auto a 20 per aparcar-hi. El port es un bon lloc per esquiar , aquest fet , la seva proximitat i no haver de pagar tunel el fa una bona candidata per a molts de nosaltres,ara cal veure el que s'hi ha fet. A veure si tothom n'apren i es desperten. Una abraçada. Salutacions. ... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...
|
|