• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1
  • 2
  • 3

TEMA:

Re: Bon Pont a thothom!! fa 15 anys 7 mesos #42575

Quina envejaaaaaa em doneu punyeter@sssssssssss!!
Aquest pont l ' hem pasat a caseta uffffffffffffff.
Les nostres filles tenien exàmens el dijous i divendres .Aquests mestres son la pera.Ens han pifiat bé.
Aixi que hem aprofitat per anar a buscar bolets a prop de casa, fer el pesebre, fer algunes compres nadalenques , anar al cinema i netejar armaris de roba uff.
En fi un pont per recordar que en vols una altre per sortir jajajajajajajajajajaj

Mª José :blink:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re: Bon Pont a thothom!! fa 15 anys 7 mesos #42578

Carlos, gràcies pels elogis: L'Aina estarà contenta i en David orgullós, jejeje

Mª José, nosaltres dijous i divendres també vam treballar, però el dimarts vam fer pont.
Vau fer bolets?
2005 Noruega, 2006 Finlàndia, 2007 Islàndia, 2008 i 2012 Suïssa, 2009 Irlanda, 2010 Canadà, 2011 Escòcia, 2013 Holanda, 2014 Aigües croates i cims de Dolomites, 2015 Gal.les, 2016 Àustria, 2017 Lofoten 2018 Savoia 2019 Bretanya

Re: Bon Pont a thothom!! fa 15 anys 7 mesos #42579

I tant Eva!
Fredulics, trompetes de la mort ,els últims rosinyols i rovellons de la temporada i algún boletus.

Re: Bon Pont a thothom!! fa 15 anys 7 mesos #42581

Nyam ! Tens fotos? I del pessebre?
2005 Noruega, 2006 Finlàndia, 2007 Islàndia, 2008 i 2012 Suïssa, 2009 Irlanda, 2010 Canadà, 2011 Escòcia, 2013 Holanda, 2014 Aigües croates i cims de Dolomites, 2015 Gal.les, 2016 Àustria, 2017 Lofoten 2018 Savoia 2019 Bretanya

Re: Bon Pont a thothom!! fa 15 anys 7 mesos #42603

Re: Bon Pont a thothom!! fa 15 anys 7 mesos #42604

Mai em surten les fotos que intento posar, uffffff em surt en blanc jajajajajajaja per això he optat per no posar mai uff.

Re: Bon Pont a thothom!! fa 15 anys 7 mesos #42611

Tiramillas ha escrit:

Mai em surten les fotos que intento posar, uffffff em surt en blanc jajajajajajaja per això he optat per no posar mai uff.

Les has de comprimir. Suposo que deu ser això.

Re: Bon Pont a thothom!! fa 15 anys 7 mesos #42613

Ixent, molt maques les fotos.

Tiramillas...quan no és l´esport son els estudis....us tenen ben amarrades.
Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.

Re: Bon Pont a thothom!! fa 15 anys 7 mesos #42616

b]matrix ha escrit:[/b]

Ixent, molt maques les fotos.

Tiramillas...quan no és l´esport son els estudis....us tenen ben amarrades.

Ja ho pots ben dir.... ens tenen fins el monyo i cada vegada va a més. Amb 14 i 17 anys son massa jovenetes per quedar-se soles a casa i si la meva mare no hi es ja no podem sortir nosaltres dos solets.
A més a més si hi afegeix que cada vegada tenen més vida social, entre els esports, la feina de la Carla ( té un compromis i no pot dir que no perquè sinó la federació la penalitza sense partits) quedar per estudiar i les sortides amb les amistats amb lo qual estem lligats cada cap de setmana. Les hem de portar amunt i avall. Això es una tortura xina....
Mira... per exemple demà disabte la Paula juga a Sants a les 12:30 i la Carla fa taules a Mataró a les 15:30 i la ruta es la seguent.( Com més d'un cap de setmana)....
Anar a Sants i veure jugar a la Paula tots quatre per després pasar per Badalona i que en manolo ens deixi a casa a la Paula i a mi per poder ell acompanyar a la carla fins a mataró i al vespre l' anirem a buscar un del dos perque plegarà tard ja que fa dos partits
Diumenge té partits a primera hora a Barcelona ( no recordo on) però com son a primera hora també l `hem de portar ja que vivim una mica retirats del metro i el Bus els diumenges pasen quan volen ufffffff
Aquesta es la vida que ens toca viure ara per ara.......i l' autocaravana parada i dormint on la tenim guardadeta i envejant tot el que feu jajajajajajajajaja

Eva , Webmestre , segur que teniu raó , segurament la foto es massa gran, però com ja sabeu la informàtica i jo mai hem fet bones migues i no entenc de mides de fotos jajajajaja seguiré el enllaç que m ' ha donat el webmeste aviam que surt.
Perdoneu pel "rollo patatero" que us he donat però m ' havia d' esplaiar jajajaj

Petons!!
Mª José

• Pàgina:
  • 1
  • 2
  • 3

Cercador

Alguns viatges

• Via Verda per la Terra Alta i Baix Ebre +

Un cap de setmana de tres dies fent bici per la Via Verda de la comarca de la Terra Alta i el Baix Ebre. El projecte de construcció del ferrocarril Llegir més
  • Besalú, un cap de semana a l'Edat Mitjana +

L'èxit de la novel·la “El pont dels jueus”, de Martí Gironell, va despertar el meu interès pel poble en el qual es desenvolupa dita història, Besalú, així que vam decidir Llegir més
  • Les illes Highlands d'Escòcia +

No tardamos en ver los famosos acantilados blancos de Dover (es nuestra primera vez, la anterior viajamos por el Eurotunnel de noche). Su brillo casi deslumbra. No parecía posible, pero Llegir més
  • Entre els núvols dels Alps +

Un petit accident el diumenge abans de sortir direcció Escòcia, va fer anul•lar les nostres desitjades vacances, i encara que el Ramon es va recuperar molt ràpidament vam haver de Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12