|
Benvingut,
Convidat/da
|
|
He trobat aquet enllaç, crec que no s'ha posat avans
www.barcelona-sydney-en-autocaravana.com Una parella amb dues nenes estan fen el recorregut Barcelona Sydney durant un any. Quina aventura i quina sort poguer-ho fer, hi hauria força gent disposada pro per diferents circunstancies els es imposible. Que hi pense-ho al respecte? Esteriu disposats a realitzarlo? En el meu cas, ara amb la meva edat tots dos sols no hi aniria, encara que tampoc ho podria fer degut al seguiment que haig de fer encara al hospital |
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
Jo els hi vaig oferir en dues ocasions la possibilitat de fer el seguiment si ens enviaven informació, com fem de tant en tant al Jan i l'Alexandra de Globetour, però no em van ni contestar.
Planta cara a la por i dóna aliment als teus somnis.
|
|
|
caram, si que gastan pocs modos
|
|
|
Webmestre ha escrit:
Deuen tenir sponsors molt importants i no volen saber res amb els més petits !!! ...Viu avui la vida, no esperis a demà !!!
|
|
|
Neus ha escrit:
Si que tenen sponsors, ara no recordo quins, pro que meys que contestar |
|
|
La aventura ha d'esser total. A voltes m'agradaria ser valent i pensar en que jo també ho puc fer,però m'envaeixen fantasmes de feina,de responsabilitats amb els fills,amb la família i sobretot de diners,com ho costejaria!! ...de moment ho llegeixo m'entusiasmo i ho comento que ja es molt. Que per molts anys ho puguin anar fent. De totes formes han sortit de Barcelona però ell es Belga i ella Alemanya amb anys de residencia al nostre país,potser es que els estrangers son més aventurers??
Salutacions. ... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...
|
|
|
De fet no totom pot permetres deixar la feina durant un any, perque encara que es tinguessin els diners necessaris per fer el viatge (que deunido)un cop tornes que?
Aquest parella si no recordo malament son productors de teatre i cinema. No me extranyaria que durant el viatge poguin seguir realitzant la seva feina. Dons sense treura importancia al que estan fent si tenen la feina asegurada ja no son tan avanturers |
|