• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

UN PETIT-GRAN CANVI fa 15 anys 7 mesos #42633

Hola companys, tinc un nou escrit al meu bloc:

ramonboladeras.blogspot.com/2010/12/lo-que-dicta-la-razon-hace-dano-al.html

una abraçada a tots.
Ramon
http://picasaweb.google.es/ramon.boladeras/ImGenesDeBlogger?authkey=6hEl6QYp3GQ#5290358116198352514

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re: UN PETIT-GRAN CANVI fa 15 anys 7 mesos #42634

  • nouespai
  • Avatar de nouespai
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Quin luxe seria tenir més temps lliure....
  • Missatges: 1809
  • Gràcies rebudes: 46
:drinks:
Amb el temps que feia que anàveu rumiant el tema, segur que no us equivoqueu. Segur que heu escollit el que ara us result millor.

Espero continuar veient-vos algun dia de tant en tant, ni que sigui dalt una scooter :) , i que tan aviat decidiu "retornar" sigui per seguir gaudint i no per veure l'auto aturada.
Quin luxe seria tenir més temps lliure...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re: UN PETIT-GRAN CANVI fa 15 anys 7 mesos #42635

Ramon, a la vida sempre s'han de pendra decisions, segur qu'has fet el que mes et convenia.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re: UN PETIT-GRAN CANVI fa 15 anys 7 mesos #42637

Doncs molt bona decisió, la vida és el que té: decisió darrera decisió i la que has pres es veu que està molt meditada i aquestes acostumen a ser les millors.
Que us vagi be, a tu i a la teva família; i segur que en aquesta etapa tindreu una molt bona ruta, que no totes les bones rutes es fan a bord d’una autocaravana ;-) .
Salut i encert!!
Marce.
“...nosaltres no fem el viatge, és el viatge que ens fa a nosaltres” John Steinbeck , autocaravanista i Premi Nobel de Literatura.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re: UN PETIT-GRAN CANVI fa 15 anys 7 mesos #42638

En el llibre de la nostre vida s'ha d'anar pasant pàgina,ara toca viure un altre capitol, es llei de vida..... ;-) si heu pres aquesta decisió es perque ara es el que toca(us entencenc perfectament)
Us vull donar les GRACIES de tot cor per ensenyar-me a abraçar els arbres ,a escoltar un riu, a perseguir amb els ulls les estrelles, a tastar pastissos i infusions divines,a conèixer les pedres, a riure fins que em fes mal la panxa......etc,etc,etc...:kiss:
En el cami de la vida es creua molta gent, però n'hi ha que deixa empremta.... :kiss:
Espero que ens podem retrobar algún dia... :kiss:

Que aquest capitol sigui igual o millor que els anteriors!!

Un petonàs!!
Mª José

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re: UN PETIT-GRAN CANVI fa 15 anys 7 mesos #42639

Que tingueu un bon inici d'etapa.

A cada moment ens toca decidir el que ens sembla millor en la nova situació, diferent a l'anterior.
2005 Noruega, 2006 Finlàndia, 2007 Islàndia, 2008 i 2012 Suïssa, 2009 Irlanda, 2010 Canadà, 2011 Escòcia, 2013 Holanda, 2014 Aigües croates i cims de Dolomites, 2015 Gal.les, 2016 Àustria, 2017 Lofoten 2018 Savoia 2019 Bretanya

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

  • Pàgina:
  • 1

Cercador

Alguns viatges

  • Quatre parròquies osonenques +

    ...Tothom qui hagi passat per la Plana de Vic ha trepitjat algun punt o altre del municipi de Gurb, encara que no n’hagi vist el poble: els seus 2500 habitants Llegir més
  • Itàlia - Eslovènia +

    Després de visitar Morella i la Vall d’Uixó durant la Setmana Santa del 2005 estrenant la caravana i veient de què anava això del caravàning, havíem deixat la caravana parada. Llegir més
  • Cap d'any a Lisboa +

    Aquest és el relat rebut de Finale sobre el seu viatge en autocaravana per Portugal, durant el Nadal del 2010. La guia Lonely Planet de Portugal defineix Lisboa com una Llegir més
  • República Txeca +

    Mitjà de transport: Autocaravana Més imatges a la galeria sobre aquest viatge: Si Per descarregar l'arxiu pdf cal clicar AQUÍ Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25

El butlletí