|
Benvingut,
Convidat/da
|
|
Bon dia,
ahir amb els meus fills vam anar a veure “Bruc, la llegenda” (Cinema Comèdia, a Barcelona), i ens va agradar força. És una pel•lícula d’acció i entretinguda, amb l’afegitó que té una pàtina d’història catalana i un paisatge ben rodat, la Serra de Montserrat. Està bé per passar una tarda, va sobre la cacera d’un home (el timbaler del Bruc) per part d’uns soldats professionals francesos enviats pel Napoleó; és una mena d’Acorralat del segle XIX, amb una història d’amor paral•lela. I sobre tot molt ben aprofitat el paisatge, surts del cinema amb ganes d’anar a Montserrat i fer alguna excursió per reconèixer els racons que surten a la pel•li. I val a dir que quan veig produccions catalanes o espanyoles sempre vaig a la defensiva, i si a sobre són històriques: més encara; només cal recordar les darreres “superproduccions” com Alatriste o Lope que, pel meu gust, són prescindibles. També està ben trobat el títol en castellà “Bruc, el desafío” perquè és tot un “desafío” veure la versió en català, però si la busqueu a la cartellera la trobareu ( www.totcinema.cat/f_bruc.htm ). Salutacions, i per cert: que tingueu un bon cap d’any i un bon 2011, ple d’escapades i viatges. Marce.
“...nosaltres no fem el viatge, és el viatge que ens fa a nosaltres”
John Steinbeck
, autocaravanista i Premi Nobel de Literatura.
|
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation.
Last edit: per MarceCRN.
|