• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

Dubte amb el correu...... fa 19 anys 10 mesos #4273

Hola a tots,

M'estic plantejant de cambiar de correu, ara tinc Hotmail, em podrieu dir pros i contras de Hotmail i Yahoo?
Els que sigueu usuaris de Yahoo, n'esteu contents o hi teniu problemes (capacitat de la bústia, filtres d'spams,etc......)

Gràcies per els vostres comentaris

;-)
No hi ha camí per la pau, la pau es el camí.(Mahatma Gandhi)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re: Dubte amb el correu...... fa 19 anys 10 mesos #4276

• nouespai
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Quin luxe seria tenir més temps lliure....
  • Missatges: 1809
  • Gràcies rebudes: 46
Crec que el de hotmail té poca capacitat.
Has mirat els de google ?
:?:
Quin luxe seria tenir més temps lliure...

Re: Dubte amb el correu...... fa 19 anys 10 mesos #4279

Jo estic amb el Josep M. Posats a canviar, el gmail es el que millor suporta adjunts de molt pes. No se si encara necessites invitacio per donar-te d'alta, si es aixi digue-ho i, a canvi d'un parell de sopars, en podem parlar.

Josep M., no m'axafis la guitarra!!!!
:mrgreen:
Ítaca t'ha donat el bell viatge,
sense ella no hauries sortit. (Kavafis)

Re: Dubte amb el correu...... fa 19 anys 10 mesos #4288

Carles, jo tinc yahoo i em funciona prou bé. Té 1Gb de capacitat i aquells missatges que semblen "spam" els deriva automàticament a una altre carpeta, d'on s'esborren automàticament al cap d'uns dies. L'únic que trobo una mica engorrós és quan has d'obrir un arxiu adjunt, doncs has de fer 2 ó 3 passos, però d'altra banda pots crear fàcilment albums de fotos per compartir amb qui vulguis.
El hotmail també el tinc, però només el faig servir per connectar-me al MSN, no com a compte de correu. En quant a Gmail, n'he sentit parlar bé, però no l'he fet servir.

Una abraçada
Mercè & Cia.

Re: Dubte amb el correu...... fa 19 anys 10 mesos #4322

• nouespai
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Quin luxe seria tenir més temps lliure....
  • Missatges: 1809
  • Gràcies rebudes: 46

Jo estic amb el Josep M. Posats a canviar, el gmail es el que millor suporta adjunts de molt pes. No se si encara necessites invitacio per donar-te d'alta, si es aixi digue-ho i, a canvi d'un parell de sopars, en podem parlar.

Josep M., no m'axafis la guitarra!!!!
:mrgreen:

Un sopar per tú i un per nosaltres, fa ?
Quin luxe seria tenir més temps lliure...

Re: Dubte amb el correu...... fa 19 anys 10 mesos #4330

Carles, jo també utilitzo el correu de yahoo, per la raó que fa 4 anys, quan em vaig fer aquesta pregunta, buscava un correu gratuït, que es pugués accedir via Web o des de l'Outlook.
Se li han afegit uns filtres anti-spam que considero que estan molt bé.
I se li van afegint d'altres coses, com el tema de penjar fotos.
Com que ja em fa el fet, des de fa 4 anys que no busco alternatives.

Posteriorment també he passat a tenir un compte de gmail, però motivat pel tema que a la feina utilitzem el gtalk per a consultar-nos alguns temes entre un grup de gent dispersa, que pot estar a l'oficina o a una empresa client (el gtalk utilitza els ports estàndar de l'explorador, i així podem travessar firewalls que amb d'altres eines de missatgeria instantània no podríem travessar).

No vull estar pendent de dos comptes de correu, i per això no utilitzo el compte de gmail (ja tenia el de yahoo), i no te'n puc dir res.
2005 Noruega, 2006 Finlàndia, 2007 Islàndia, 2008 i 2012 Suïssa, 2009 Irlanda, 2010 Canadà, 2011 Escòcia, 2013 Holanda, 2014 Aigües croates i cims de Dolomites, 2015 Gal.les, 2016 Àustria, 2017 Lofoten 2018 Savoia 2019 Bretanya

Re: Dubte amb el correu...... fa 19 anys 10 mesos #4335

Hola Carles.jo utilitzo el Yahoo bàsicament perque hem permet penjar fotos amb facilitat i no hem dona problemes de cap tipus.
Salutacions.
... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...

Re: Dubte amb el correu...... fa 19 anys 10 mesos #4370

Hola amics,

Moltes gràcies per les vostres explicacions i experiències, ara tocarà rumiar-ho, si tinc algún dubte ja us ho diré, de totes formes s'accepten més comentaris!!!. :mrgreen:

Toni, referent al sopar només tinc un dubte, no se si convidar-te a una mariscada a la Barceloneta o un BigMag al McDonalds del Port Olímpic, no sé, no sé....., quan ho tingui clar t'ho dic =))
Això també va per tú Josep Mª :mrgreen:

Salutacions a tots ;-)

Re: Dubte amb el correu...... fa 19 anys 10 mesos #4398

Hola amics,

Moltes gràcies per les vostres explicacions i experiències, ara tocarà rumiar-ho, si tinc algún dubte ja us ho diré, de totes formes s'accepten més comentaris!!!. :mrgreen:

Toni, referent al sopar només tinc un dubte, no se si convidar-te a una mariscada a la Barceloneta o un BigMag al McDonalds del Port Olímpic, no sé, no sé....., quan ho tingui clar t'ho dic =))
Això també va per tú Josep Mª :mrgreen:

Salutacions a tots ;-)

Si vols puc triar jo... i estic segur que el Josep M. hi estarà d'acord!
:twisted:
Ítaca t'ha donat el bell viatge,
sense ella no hauries sortit. (Kavafis)

Re: Dubte amb el correu...... fa 19 anys 10 mesos #4435

Estar clar que Carles els hauràs de pagar un bigmac al Macdonals. =)) :-)) =)) martell
Salutacions.
... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...

Re: Dubte amb el correu...... fa 19 anys 10 mesos #4438

Com que encara estic tant dubtós, acabo amb la conclusió (i en Jepi m'hi ha ajudat) a convidar-vos a un donut a la Ciutadella!!!! dance :-))

Per cert, porteu taula i cadires =)) =)) =))

Salut ;-)

• Pàgina:
  • 1

Cercador

Alguns viatges

• Viatge a Noruega +

T’ho miris per on t’ho miris és espectacular. És la natura en la seva màxima expressió. Un espectacle que no té semblança amb res. No saps on mirar per que Llegir més
  • El Ripollès +

Després del parèntesi de la temporada estival, el Trio Marcelino torna a posar-se en marxa. Aquest cop no ha faltat cap dels seus integrants: Cala (Cala, Sílvia, Ona i Pau), Llegir més
  • Pels Pirineus +

...per accedir a Ordesa prescindirem de l'autobús i prendrem el camí antic que feien servir pastors i camperols: el camí de l’Abetal de Turieto, entre boscos i cascades. Gaudirem d’una Llegir més
  • Lisboa, Setmana Santa 2009 +

El divendres dia 03/04/09 a les 20 h. vaig a buscar l’auto al pàrquing de Montcada, mentre Maite prepara les maletes. Volem arribar fins a Saragossa però a l’alçada de Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12